Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Κεντρικής και Νότιας Χαλκιδικής

Πολύγυρος,  16/12/2013

 ΠΡΟΣ: ΜΕΛΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 

            Δ.Σ. ΔΟΕ

ΘΕΜΑ: ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΥΠΟ ΔΙΩΞΗ –

ΨΗΦΙΣΜΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑΣ ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Απόφαση Εκλογοαπολογιστικής Συνέλευσης Συλλόγου την 5η Νοεμβρίου 2013

Σε μια πρωτοφανή επίδειξη αυταρχισμού, το Υπουργείο Παιδείας έθεσε σε αργία και παρέπεμψε σε πειθαρχικό τη συνάδελφο Ιφιγένεια Γεωργάλα, αποσπασμένη, έως την 1η Σεπτεμβρίου 2013, στο Ιστορικό Αρχείο Αίγινας, καθώς και τη Διευθύντρια.

Σκεπτικό της δίωξης ήταν ότι η συναδέλφισσα αιτήθηκε κανονική άδεια σε περίοδο που είχε προγραμματιστεί η μεταφορά του τοπικού Ιστορικού Αρχείου! Χαρακτηριστικό είναι πως η συναδέλφισσα τις ημέρες μεταφοράς του αρχείου, αλλά και τις προηγούμενες μέρες, ήταν κανονικά στην εργασία της (αφού η αίτηση αδείας της δεν έγινε δεκτή) και συνέβαλε στη μεταφορά του Αρχείου, με δουλειά αρκετών ωρών και μετά τη λήξη του εργασιακού της ωραρίου και φυσικά εκτελώντας εργασία πέραν των υπηρεσιακών της καθηκόντων. Σημειώνεται πως η μεταφορά του αρχείου έγινε παρά τις έντονες αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας που θεωρούσε τη μεταφορά προάγγελο οριστικής παύσης λειτουργίας του φορέα.

Η απόφαση δίωξης υπογράφεται από τον Υπουργό Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλο και, για να «δημιουργήσει» κατηγορητήριο, περιλαμβάνει τα αδικήματα της παράβασης υπαλληλικού καθήκοντος και της αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς υπαλλήλου εντός υπηρεσίας, με μοναδικό στόχο να ενταχθεί η συνάδελφος στις διατάξεις του 4057/12, οι οποίες οδηγούν σε αργία! Η παράλογη και παντελώς αστήρικτη δίωξη απέναντι σε μια συνάδελφο που δραστηριοποιείται συνδικαλιστικά, δεν μπορεί να εξηγηθεί με κανένα άλλο τρόπο πέρα από την απόπειρα του Υπουργείου:

· Να στείλει μήνυμα εκδίκησης και τρομοκράτησης στην τοπική κοινωνία για τις κινητοποιήσεις που έκανε ενάντια στη μεταφορά του αρχείου.

· Να ποινικοποιήσει τη συνδικαλιστική δράση και να εκδικηθεί όποιον συνάδελφο αντιστέκεται με οποιονδήποτε τρόπο –ακόμα και μέσω των διαδικασιών του συνδικαλιστικού κινήματος- στη σύγχρονη βαρβαρότητα.

Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στην συνάδελφο Ιφιγένεια Γεωργάλα.

Καταδικάζουμε την πειθαρχική δίωξη της συναδέλφου και την υπαγωγή της σε αργία. Ζητάμε άμεσα να σταματήσουν και οι δύο διαδικασίες.

Αγωνιζόμαστε για την ανατροπή του Ν.4057/12, στον οποίο το τεκμήριο της αθωότητας ουσιαστικά μετατράπηκε σε τεκμήριο ενοχής και το καθεστώς της αργίας ενεργοποιείται για τους πιο απίθανους λόγους.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Νέα μέτρα - ταξίδια
Νέα εποχή για τα ταξίδια στην Ευρώπη: Αυστηρότεροι έλεγχοι, αυξημένα κόστη και νέοι κανόνες
Ψηφιακά σύνορα, τουριστικοί φόροι και περιορισμοί στον μαζικό τουρισμό αλλάζουν τον ταξιδιωτικό χάρτη της Ευρώπης
Νέα εποχή για τα ταξίδια στην Ευρώπη: Αυστηρότεροι έλεγχοι, αυξημένα κόστη και νέοι κανόνες
Τζέκου Δροσής
Έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη δασκάλα Δροσή Τζέκου, μόλις σε ηλικία 41 ετών!
Η πρόωρη απώλειά της συγκλονίζει. Η μνήμη της θα παραμείνει ζωντανή μέσα από το έργο της, τα παιδιά που στήριξε και τις αξίες που υπηρέτησε με...
Έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη δασκάλα Δροσή Τζέκου, μόλις σε ηλικία 41 ετών!
mavri_tripa
Τι είναι οι ισχυροί κοσμικοί άνεμοι γύρω από τις μαύρες τρύπες – Πώς τους εξηγεί το Αστεροσκοπείο
Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως οι υπερμεγέθεις μαύρες τρύπες δεν καταπίνουν μόνο ύλη, αλλά εκτοξεύουν ισχυρούς ανέμους που επηρεάζουν το φως και τη δομή...
Τι είναι οι ισχυροί κοσμικοί άνεμοι γύρω από τις μαύρες τρύπες – Πώς τους εξηγεί το Αστεροσκοπείο
φοιτητες
Συγκλονιστική επιστολή φοιτητή: Θέλω απλά να με αφήσετε να ολοκληρώσω τις σπουδές μου!
Το ερώτημα που θέτει ο φοιτητής προς την κυβέρνηση δεν αφορά μόνο τον ίδιο: τι θεωρεί τελικά «εγκληματική πράξη» η εκπαιδευτική πολιτική; Την...
Συγκλονιστική επιστολή φοιτητή: Θέλω απλά να με αφήσετε να ολοκληρώσω τις σπουδές μου!