Πολύωρη σύσκεψη στο υπουργείο Παιδείας με τους 13 περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης είχε χθες Δευτέρα η υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη. Στη σύσκεψη παραβρέθηκε και ο Γ.Γ. του υπουργείου Παιδείας κος Ιωάννης Παπαδομαρκάκης.
Η σύσκεψη, η οποία κράτησε αρκετές ώρες, είχε ως βασικό στόχο την καλύτερη προετοιμασία της νέας σχολικής χρονιάς. Η υπουργός ενημέρωσε τους Περιφερειακούς Διευθυντές για τα θέματα της τρέχουσας εκπαιδευτικής πολιτικής, τους διορισμούς, τις προσλήψεις αναπληρωτών, την διαχείριση των κενών, ενώ κουβέντα έγινε και για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.