papaioannou
Σχετικά με την διασφάλιση της πλήρους συμμετοχής και στο σύνολο των εκπαιδευτικών και ερευνητικών δραστηριοτήτων κάθε πανεπιστημιακού ιδρύματος, των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας, που είναι άτομα με αναπηρία και άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.                                                                                                  

Αίτημα προς τις διοικήσεις των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της χώρας απέστειλε ο αρμόδιος για την Ανώτατη Εκπαίδευση Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Νίκος Παπαϊωάννου, ζητώντας γραπτή και αναλυτική ενημέρωση από κάθε Πανεπιστήμιο, σχετικά με τη σύσταση και λειτουργία των Μονάδων Ισότιμης Πρόσβασης Ατόμων με Αναπηρία και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως προβλέπεται στο άρθρο 209 του Ν. 4957/2022.

Στη σχετική επιστολή που απεστάλη προς τις διοικήσεις των Α.Ε.Ι. ζητείται ενημέρωση αναφορικά με τη διαχείριση της χρηματοδότησης που έχει διατεθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού για τις Μονάδες Ισότιμης Πρόσβασης, ωστόσο το ουσιαστικό ζητούμενο είναι να καταστεί σαφές, αν οι δομές που έχουν συσταθεί επιτελούν αποτελεσματικά τον σκοπό τους, ήτοι τη διασφάλιση της πλήρους συμμετοχής και στο σύνολο των εκπαιδευτικών και ερευνητικών δραστηριοτήτων κάθε πανεπιστημιακού ιδρύματος, των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας, που είναι άτομα με αναπηρία και άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.            

Ο κ. Παπαϊωάννου συναντήθηκε προ ημερών με τον Γιώργο Τριανταφύλλου, φοιτητή 8ου εξαμήνου στο τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ, ο οποίος με υπόμνημα του προς το Υπουργείο Παιδείας είχε ζητήσει την παρέμβαση της Πολιτείας καταθέτοντας την προσωπική του εμπειρία για τις πολλαπλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει καθημερινά στην πανεπιστημιακή του ζωή ως φοιτητής στο φάσμα του αυτισμού.

Η συζήτηση που έγινε στη συνάντηση αυτή υπογραμμίζει την ανάγκη για συστηματική παρακολούθηση της λειτουργίας των Μονάδων Ισότιμης Πρόσβασης των Α.Ε.Ι., με έμφαση στην αποτύπωση της εμπειρίας των φοιτητών και φοιτητριών, για την αναγνώριση προβλημάτων και δυσλειτουργιών, ώστε οι εκάστοτε παρεμβάσεις να προσαρμόζονται στις διαφορετικές ανάγκες και περιστάσεις κάθε ατόμου, διασφαλίζοντας ότι λαμβάνονται υπόψη όλες οι μορφές αναπηρίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syntaxi.jpg
Συνταξιοδότηση το 2026: Όρια ηλικίας και ειδικές κατηγορίες ασφαλισμένων
Το 2026 είναι χρονιά–κλειδί για χιλιάδες ασφαλισμένους, καθώς αρκετοί έχουν τη δυνατότητα να φύγουν πριν από τα γενικά όρια ηλικίας, αξιοποιώντας...
Συνταξιοδότηση το 2026: Όρια ηλικίας και ειδικές κατηγορίες ασφαλισμένων
αποτελέσματα πανελλαδικών
Το σκοτεινό παρασκήνιο των Πανελλαδικών: Μια αλήθεια που δεν ειπώθηκε ποτέ
«Πολλοί μαθητές παράλληλα, εισέρχονται στην τελική ευθεία της προετοιμασίας με στόχο να απομνημονεύσουν, και όχι να σκεφτούν»
Το σκοτεινό παρασκήνιο των Πανελλαδικών: Μια αλήθεια που δεν ειπώθηκε ποτέ
Μεσόγειος
Οι ωκεανοί του πλανήτη σε άνευ προηγουμένου πίεση: Πέφτει το βάρος στη Μεσόγειο – Τι σημαίνει για την Ελλάδα;
Οι ωκεανοί σε καθεστώς συναγερμού: Γιατί η Μεσόγειος εξελίσσεται σε «καυτό σημείο» του πλανήτη - Τι εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Pierre Bahurel, γενικός...
Οι ωκεανοί του πλανήτη σε άνευ προηγουμένου πίεση: Πέφτει το βάρος στη Μεσόγειο – Τι σημαίνει για την Ελλάδα;