tsoyxlos
«Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ δεν εκπροσωπεί κάποιο πολιτικό κόμμα, αλλά εκφράζει την Ομοσπονδία και τις συλλογικές της αποφάσεις»

Σε πρόσφατη τηλεφωνική μου παρέμβαση σε ερώτηση για τον «διαγωνισμό» της PISA μεταξύ άλλων δήλωσα ότι «Δεν αμβλύνει ανισότητες εκπαιδευτικές, ταξικές, οικονομικές ,κοινωνικές. Υποβαθμίζει το εκπαιδευτικό μας σύστημα και αναδεικνύει θέματα που δεν απηχούν την πραγματικότητα. PISA, Τράπεζα Θεμάτων, Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής αυξάνουν τις ανισότητες και δεν βοηθούν στη λειτουργία του δημόσιου σχολείου, το οποίο δεν είναι εξεταστικό κέντρο. Αντίθετα πρέπει να ενισχύεται  ως θεσμός που προωθεί την ισότητα και την ποιότητα της Εκπαίδευσης».                                                                     

Στην «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» στις  22 Μαρτίου σε άρθρο του ο κ. Θεοδωρόπουλος αναφέρεται στην αντίθεση της ΟΛΜΕ και στις πανελλαδικές στάσεις εργασίας που έχει προκηρύξει. Στη συνέχεια  παραθέτει τα δικά του επιχειρήματα κάνοντας  αναφορές στο πρόσωπό μου, στην  παράταξη της Ν.Δ., στο κόμμα της κ. Ζωής Κωνσταντοπούλου ,στον βουλευτή κ. Σπ. Μπιμπίλα, στην ανείπωτη τραγωδία των Τεμπών.

Επειδή ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ δεν εκπροσωπεί κάποιο πολιτικό κόμμα, αλλά εκφράζει την Ομοσπονδία και τις συλλογικές της αποφάσεις δηλώνω ότι:

α. η εξεταστική αυτή διαδικασία έχει σχεδιαστεί με βάση το διεθνές πρόγραμμα PISA του ΟΟΣΑ. 

β .οδηγεί σε έναν άκρατο και αφόρητο ανταγωνισμό.                                                           

γ. αντιστρατεύεται βασικές παιδαγωγικές αρχές ενός ανθρωπιστικού σχολείου.                                                 

δ. κατατάσσει και κατηγοριοποιεί σχολικές μονάδες ,μαθητές-μαθήτριες καθώς και τους εκπαιδευτικούς.

ε .το  εξεταστικό αυτό σχήμα  πραγματώνεται  μέσα από ερωτήματα, τα οποία  διαφέρουν από το μεθοδολογικό και αναλυτικό πλαίσιο του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.                                                                           

στ. ενισχύει τη στείρα αποστήθιση σε βάρος  της κριτικής σκέψης.                                                                             

ζ. δεν είναι δυνατόν η διδασκαλία να κρίνεται μέσα από την τυχαία επιλογή σχολείων με  ενιαίους ισοπεδωτικούς όρους εξέτασης.    

η. δεν λαμβάνεται υπόψιν η παράμετρος της κοινωνικής-οικονομικής πραγματικότητας που βιώνουν οι μαθήτριες και οι μαθητές μας.                                                                                                                        

θ. η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου δεν πρέπει να έχει ισοπεδωτικό χαρακτήρα.                                         

ι. προβάλουμε τα αιτήματα του κλάδου, στηρίζουμε τη δημόσια δωρεάν Εκπαίδευση κεντρικό πυλώνα του Κοινωνικού Κράτους.                                                                                                                                  

 *Πρόεδρος ΟΛΜΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μακέτα
Σχολή Καλών Ταλαιπωριών Φλώρινας
Οπότε «όλα τα άτομα του εργαστηρίου μεταφέρθηκαν σε διάσπαρτες αίθουσες του κεντρικού κτιρίου, οι οποίες δεν είναι αξιοποιήσιμες ή ασφαλείς για το...
Σχολή Καλών Ταλαιπωριών Φλώρινας
ερευνα
Η κρίση της έρευνας στην Ελλάδα: Παραιτήσεις, σκάνδαλα και υποχρηματοδότηση
Το τελευταίο έτος χαρακτηρίστηκε από ηχηρές παραιτήσεις μελών του Εθνικού Συμβουλίου Ερευνας, Τεχνολογίας και Καινοτομίας (ΕΣΕΤΕΚ)
Η κρίση της έρευνας στην Ελλάδα: Παραιτήσεις, σκάνδαλα και υποχρηματοδότηση