Συγκροτήθηκε στην πρώτη συνεδρίαση (17/02) το νέο ΔΣ της Β’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου ως εξής.
Αναλυτικά τα ονόματα
Ταμίας: Στράτη Έρη
Μέλη: Καμπουράκη Ευαγγελία
Χατζηχριστοδούλου Μαρία
Συγκροτήθηκε στην πρώτη συνεδρίαση (17/02) το νέο ΔΣ της Β’ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου ως εξής.
Ταμίας: Στράτη Έρη
Μέλη: Καμπουράκη Ευαγγελία
Χατζηχριστοδούλου Μαρία
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο