σχολ
Τη συνέχιση λειτουργίας του 89ου Δημοτικού Σχολείου και των άλλων 4 λυόμενων σχολείων της Θεσσαλονίκης, μέχρι τη δημιουργία νέων σύγχρονων ασφαλών σχολικών κτιρίων, διεκδικούν σύλλογοι γονέων και φορείς της πόλης

Η πρόθεση της διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης να κλείσει τα 5 λυόμενα σχολεία της πόλης, μεταξύ αυτών και το 89ο Δημοτικό Σχολείο, προκαλεί αντιδράσεις από συλλόγους γονέων και άλλους φορείς. Οι γονείς και οι τοπικοί φορείς καταγγέλλουν ότι η απόφαση συνδέεται με την κυβερνητική πολιτική συγχωνεύσεων και τη λογική του κόστους-οφέλους στην εκπαίδευση, που προάγει τη δημιουργία υπερπληθών τμημάτων και την υποχρηματοδότηση των σχολείων.

Οι γονείς του 89ου Δημοτικού Σχολείου ζητούν τη διενέργεια δευτεροβάθμιου προσεισμικού ελέγχου από τον ΟΑΣΠ, ώστε να διασφαλιστεί η ασφάλεια του κτιρίου, το οποίο υπήρξε αντικείμενο βελτιώσεων το περασμένο καλοκαίρι. Η πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων, Ιφιγένεια Παπαγεωργίου, υπογραμμίζει ότι το σχολείο, αν και χαρακτηρίζεται ασφαλές για την τρέχουσα σχολική χρονιά, δεν μπορεί να κλείσει χωρίς να εξασφαλιστεί η δημιουργία νέων σχολικών κτιρίων πρώτα.

Η ίδια αναφέρει ότι η πρόταση για μετεγκατάσταση των μαθητών σε άλλα σχολεία δεν αποτελεί λύση, καθώς τα περισσότερα από αυτά είναι υπερπλήρη και αντιμετωπίζουν κτιριακά προβλήματα. «Πρώτα χτίζουμε νέα σχολεία και μετά κλείνουμε τα παλιά», τονίζει με έμφαση, ενώ υπογραμμίζει ότι οι γονείς θα συνεχίσουν τον αγώνα τους για τη διατήρηση των σχολείων τους.

Η Μαρία Παπαγιάννη, οργανωτική γραμματέας της Α' ΕΛΜΕ, αναφέρθηκε και στα υπόλοιπα λυόμενα σχολεία της πόλης, τα οποία κατασκευάστηκαν μετά τον σεισμό του 1978 και δεν έχουν ανακαινιστεί έκτοτε. Παράλληλα, εξέφρασε ανησυχία για τα οικόπεδα που φιλοξενούν τα λυόμενα σχολεία, καθώς κινδυνεύουν να αξιοποιηθούν για άλλες χρήσεις, όπως η τουριστικοποίηση της πόλης. Τόνισε ότι η κατάσταση αυτή ενδέχεται να επηρεάσει και το Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο και Λύκειο, το οποίο κινδυνεύει να διασπαστεί λόγω της αναγκαστικής μετακίνησής του.

Η συγκέντρωση γονέων, εκπαιδευτικών και άλλων φορέων στο πλευρό του 89ου Δημοτικού Σχολείου αναδεικνύει την ανάγκη για άμεση χρηματοδότηση και την κατασκευή νέων, σύγχρονων σχολικών κτιρίων που να καλύπτουν τις αυξανόμενες ανάγκες των μαθητών. Οι φορείς συνεχίζουν να διεκδικούν τη δημιουργία ενός ασφαλούς και λειτουργικού σχολικού περιβάλλοντος για τα παιδιά, με πλήρη αντίθεση στη λογική των συγχωνεύσεων και της υποβάθμισης των δημόσιων σχολείων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PANELLINIES
Πανελλήνιες 2025: Τι ρόλο παίζει η διατροφή στην απόδοση των υποψηφίων
Η σωστή διατροφή αποτελεί κλειδί για τη μνήμη, τη συγκέντρωση και τη διαχείριση του άγχους στη διάρκεια των εξετάσεων
Πανελλήνιες 2025: Τι ρόλο παίζει η διατροφή στην απόδοση των υποψηφίων
βιβλία
Τι σημαίνει "ντιλετάντης" και ποιον χαρακτηρίζει αυτή η σπάνια λέξη;
Μια ιταλική λέξη που μπήκε στην ελληνική γλώσσα για να περιγράψει τον ερασιτέχνη της τέχνης και της λογοτεχνίας – Συνδέεται με την ανώτερη τάξη και...
Τι σημαίνει "ντιλετάντης" και ποιον χαρακτηρίζει αυτή η σπάνια λέξη;