ξυλοδαρμος
Πρόκειται για 16χρονη, η οποία φέρεται να έδωσε τα περισσότερα και τα πιο βάναυσα χτυπήματα στο κορίτσι

Άλλη μία ανήλικη ταυτοποιήθηκε για την άγρια επίθεση σε βάρος της 14χρονης στη Γλυφάδα.

Πρόκειται για 16χρονη, η οποία φέρεται να έδωσε τα περισσότερα και τα πιο βάναυσα χτυπήματα στο κορίτσι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Αρχές δεν αναμένεται να συλλάβουν άμεσα το κορίτσι, καθώς έχει περάσει η διαδικασία του αυτοφώρου, ωστόσο αναμένεται άμεσα να κληθεί ώστε να δώσει εξηγήσεις.

Το κορίτσι βίωσε τον απόλυτο εφιάλτη στο κέντρο της Γλυφάδα, όταν ομάδα ατόμων τη χτύπησαν, ρίχνοντάς της γροθιές στο σώμα και το πρόσωπο. Όταν έπεσε στο έδαφος, συνέχισαν να την χτυπούν βάναυσα μέχρι να λιποθυμήσει. Μέχρι στιγμής έχουν γίνει δύο συλλήψεις 14χρονων κοριτσιών για την άγρια επίθεση στην ανήλικη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»