πορτα επεσε μαρουσι
Το συνεργείο του Δήμου «δηλώνει ότι εγγυάται την ασφάλεια των μαθητών με την προσωρινή λύση του κωλύματος και αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη»...

Σε αυτή τη χώρα τα παθήματα φαίνεται πως δε γίνονται μαθήματα...

Ετσι, μόλις λίγες μέρες μετά από το ατύχημα σημειώθηκε στο 3ο δημοτικό σχολείο στην Κηφισιά, όταν κατά το σχόλασμα μία πόρτα έπεσε και καταπλάκωσε τρεις μαθητές τραυματίζοντας πιο σοβαρά τον έναν, έπεσε ξανά μια καγκελόπορτα σχολείου, αυτή τη φορά στο Μαρούσι!

Οπως φαίνεται και στη φωτογραφία, και η περίπτωση αυτή θα μπορούσε να οδηγήσει σε τραυματισμούς μαθητών και εκπαιδευτικών, οι οποίοι ευτυχώς αυτή τη φορά δεν συνέβησαν...

Συνέβη όμως ένα άλλο παράδοξο:

Μετά από την πτώση της πόρτας, οι εκπαιδευτικοί ειδοποίησαν το Δήμο Αμαρουσίου, ο οποίος απέστειλε άμεσα συνεργείο για να ελέγξει την κατάσταση. Και τι έγινε; Δείτε στη φωτογραφία:

πορτα μαρουσι

Τι να πει κανείς εδώ; Το συνεργείο αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της προσωρινής συγκόλλησης και η πόρτα δε γίνεται να ανοίξει μέχρι να αντικατασταθεί...

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 19/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

genoktonia_ton_pontion.jpg
Ημέρα μνήμης των Ελλήνων του Πόντου Πέρασαν 106 χρόνια από τη 19η Μάη του 1919
Δυστυχώς και σήμερα Γενοκτονίες Λαών συνεχίζονται με χαρακτηριστικό παράδειγμα την γενοκτονία του Παλαιστινιακού λαού, που πραγματοποιείται εδώ και...
Ημέρα μνήμης των Ελλήνων του Πόντου Πέρασαν 106 χρόνια από τη 19η Μάη του 1919
malama
Κ.Μάλαμα: Να ακυρωθεί το απαράδεκτο σχέδιο μετατροπής της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης σε τιμωρητικό μηχανισμό
Η ίδρυση σχολείων με «τιμωρητική λογική» για παιδιά που θεωρούνται παραβατικά, δημιουργεί ένα πλαίσιο αποκλεισμού και στιγματισμού, που όχι μόνο δεν...
Κ.Μάλαμα: Να ακυρωθεί το απαράδεκτο σχέδιο μετατροπής της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης σε τιμωρητικό μηχανισμό