Thumbnail
«Ο πανικός του ΥΠΑΙΘΑ και η επιθετικότητά του δείχνει ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο, προχωράμε αταλάντευτα!»

«Δεν πέρασε ούτε μια μέρα από τη συνάντηση του ΔΣ της ΔΟΕ με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ, όπου τους επιδόθηκαν και τα 2 εξώδικα (Aπεργίας-Aποχής και Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας), και απαντά με νέα εγκύκλιο (34412/Ε3-3/4/2024) ο Γενικός Γραμματέας. Μάλιστα η συγκεκριμένη εγκύκλιος, που απειλεί τα στελέχη εκπαίδευσης με παύση κι αντικατάσταση εάν δεν προχωρήσουν στις αξιολογικές διαδικασίες, ταιριάζει απόλυτα τόσο στο ύφος όσο και στην αυταρχική πολιτική αντίληψη της προηγούμενης εγκυκλίου του. Tότε είχε απειλήσει τους πάντες με εφαρμογή του άρθρου 56 του Ν.4823/21.

Σήμερα όμως υπερβαίνει τα εσκαμμένα, γιατί δεν απευθύνεται στα στελέχη εκπαίδευσης που από την πρώτη στιγμή ακολουθούν τη γραμμή του υπουργείου και δημιουργούν τεράστια ζητήματα στην εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, αλλά στα πλέον δημοκρατικά και προοδευτικά στελέχη που έχουν σταθεί στην πλευρά της μαχόμενης εκπαίδευσης και είναι αναπόσπαστο κομμάτι της. Δεν επιδίωξε, ο Γενικός Γραμματέας, να απευθυνθεί στην Ομοσπονδία και να ανταποκριθεί στο βασικό αίτημα του κλάδου για διάλογο στο θέμα της αξιολόγησης αλλά επιλέγει τον αυταρχισμό, τις απειλές και τις διώξεις των "αντιφρονούντων" Διευθυντών/ντριών σχολείων. Είναι σαφής η επιλογή της μετωπικής αντιπαράθεσης που επιλέγει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, προς την εκπαιδευτική κοινότητα, και δηλώνουμε πως δε θα μείνει αναπάντητη».

Τα παραπάνω σημειώνει σε ανακοίνωσή του το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε. 

Η ανακοίνωση

 

Ο ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

ΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ/ΣΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ/ΝΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ MANAGER ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Δεν πέρασε ούτε μια μέρα από τη συνάντηση του ΔΣ της ΔΟΕ με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ, όπου τους επιδόθηκαν και τα 2 εξώδικα (Aπεργίας-Aποχής και Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας), και απαντά με νέα εγκύκλιο (34412/Ε3-3/4/2024) ο Γενικός Γραμματέας. Μάλιστα η συγκεκριμένη εγκύκλιος, που απειλεί τα στελέχη εκπαίδευσης με παύση κι αντικατάσταση εάν δεν προχωρήσουν στις αξιολογικές διαδικασίες, ταιριάζει απόλυτα τόσο στο ύφος όσο και στην αυταρχική πολιτική αντίληψη της προηγούμενης εγκυκλίου του. Tότε είχε απειλήσει τους πάντες με εφαρμογή του άρθρου 56 του Ν.4823/21.

 Σήμερα όμως υπερβαίνει τα εσκαμμένα, γιατί δεν απευθύνεται στα στελέχη εκπαίδευσης που από την πρώτη στιγμή ακολουθούν τη γραμμή του υπουργείου και δημιουργούν τεράστια ζητήματα στην εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, αλλά στα πλέον δημοκρατικά και προοδευτικά στελέχη που έχουν σταθεί στην πλευρά της μαχόμενης εκπαίδευσης και είναι αναπόσπαστο κομμάτι της. Δεν επιδίωξε, ο Γενικός Γραμματέας, να απευθυνθεί στην Ομοσπονδία και να ανταποκριθεί στο βασικό αίτημα του κλάδου για διάλογο στο θέμα της αξιολόγησης αλλά επιλέγει τον αυταρχισμό, τις απειλές και τις διώξεις των "αντιφρονούντων" Διευθυντών/ντριών σχολείων. Είναι σαφής η επιλογή της μετωπικής αντιπαράθεσης που επιλέγει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, προς την εκπαιδευτική κοινότητα, και δηλώνουμε πως δε θα μείνει αναπάντητη.

 Ως Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε., με συναίσθηση της μάχης που μαίνεται και την κρισιμότητα στην οποία βρισκόμαστε, παίρνουμε ξεκάθαρη θέση δίπλα στα δημοκρατικά και προοδευτικά στελέχη εκπαίδευσης μαζί με όλους και όλες τους/τις συναδέλφους που κρατούν την αντίσταση απέναντι στην επιχειρούμενη κατηγοριοποίηση η οποία στο βάθος οδηγεί στην ιδιωτικοποίηση της δημόσιας εκπαίδευσης και στην Ελλάδα (τα ίδια βήματα και αποτελέσματα προέκυψαν στις χώρες του αγγλοσαξονικού εκπαιδευτικού συστήματος). Οι επιδιώξεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ για ολοκληρωτική εφαρμογή του ιδιωτικοποιημένου μοντέλου στην εκπαίδευση και με τη μετατροπή των διευθυντών (εκπαιδευτικοί) σε manager (διοικητικά στελέχη άσχετα με την εκπαίδευση) μας βρίσκει και θα μας βρίσκει συνεχώς απέναντι. Δε θυσιάζουμε τις θεσμικές θέσεις που ανήκουν και υπηρετούν τον κλάδο ούτε και τους ανθρώπους του, που με αφοσίωση και αυταπάρνηση, αγωνίζονται για ένα σύγχρονο, ποιοτικό, δημοκρατικό και πλουραλιστικό δημόσιο, δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά.

Καλούμε τη ΔΟΕ, τους ΣΕΠΕ και τις παρατάξεις να πάρουν ξεκάθαρη θέση στηρίζοντας τα στελέχη εκπαίδευσης που έχουν διασφαλίσει δημοκρατικούς θύλακες (σχολικά περιβάλλοντα) στο θεσμικό πλαίσιο του ανταγωνισμού που η κυβέρνηση  έχει διαμορφώσει στη δημόσια εκπαίδευση, τα τελευταία χρόνια. Οφείλουμε ως εκπαιδευτική κοινότητα, να κρατήσουμε την αντίσταση με κάθε πρόσφορο μέσο ενιαίας αντιμετώπισης για να μην περάσει η κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών, μαθητών και σχολείων. Για το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών βασικός στόχος είναι να μπλοκάρουμε την υλοποίηση και τους στόχους της αξιολόγησης των νόμων 4692/20 και 4823/21 αξιοποιώντας όλες τις ενδεδειγμένες μορφές αγώνα.

Δυνατά, μαχητικά, αλληλέγγυα, με ξεκάθαρο βλέμμα στον στόχο μας, με ενότητα και συλλογικές αποφάσεις προχωράμε μπροστά. Ο πανικός του ΥΠΑΙΘΑ και η επιθετικότητά του δείχνει ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο, προχωράμε αταλάντευτα!!!

Αυτόνομο ΔΙΚΤΥΟ Εκπαιδευτικών

Αγωνιστικών, Προοδευτικών και Ενωτικών Κινήσεων Π.Ε.

ΕΝΟΤΗΤΑ - ΑΓΩΝΑΣ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γνωρίζετε τι σημαίνει «ωκύμορος» και «ωκυτόκια»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 15 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 15/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Εκπαιδευτικοί: Δεκάδες ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ συνεχίζουν τον αγώνα κατά της αξιολόγησης μέχρι τη νίκη
Η ενημέρωση από τη νέα πανελλαδική σύσκεψη συντονισμού Συλλόγων Π.Ε. και ΕΛΜΕ
Εκπαιδευτικοί: Δεκάδες ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ συνεχίζουν τον αγώνα κατά της αξιολόγησης μέχρι τη νίκη
εκπαιδευτικοι
Εκπαίδευση 2.0 και ο ψηφιακός βούρδουλας
Χωρίς καμία επιστημονική χαρτογράφηση των προβλημάτων της εκπαίδευσης και χωρίς καμία διαβούλευση με τη σχολική κοινότητα, τους εκπαιδευτικούς, τους...
Εκπαίδευση 2.0 και ο ψηφιακός βούρδουλας
taskendi
Το Βιβλίο που αφορά όλα τα παιδιά και εγγόνια των πολιτικών προσφύγων
Παρουσιάζεται στις 23 Απριλίου το βιβλίο που αφορά εκτός από τους ιστορικούς τα παιδιά και τα εγγόνια των πολιτικών προσφύγων
Το Βιβλίο που αφορά όλα τα παιδιά και εγγόνια των πολιτικών προσφύγων