νεοδιοριστοι
«Οι νεοδιόριστοι έχοντας περάσει δια πυρός και σιδήρου, μέσα από μαζικούς και ανυποχώρητους αγώνες διεκδικήσαμε και καταφέραμε να διοριστούμε, όχι όμως να μονιμοποιηθούμε»

Κραυγή αγανάκτησης για το καθεστώς ομηρίας στο οποίο βρίσκονται, εκφράζουν οι δόκιμοι εκπαιδευτικοί που συνλήρωσαν διετία στα σχολεία αλλά δεν έχουν ακόμα μονιμοποιηθεί λόγω της αξιολόγησης

«Το Υπουργείο Παιδείας, παράνομα, συνεχίζει να μας θεωρεί «δόκιμους», επιχειρώντας μ αυτόν τον εκβιασμό, την είσοδο των επιθεωρητών στα σχολεία μας. Μετά από έως και σχεδόν 20 χρόνια πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, την εφαρμογή του προσοντολογίου, τις εκατοντάδες ώρες απλήρωτης επιμόρφωσης εκτός εργασιακού ωραρίου, το Υπουργείο Παιδείας θεωρεί ότι πρέπει να περάσουμε ακόμη μία δοκιμασία αξιολόγησης ως «δόκιμοι» προκειμένου να καταφέρουμε να πάρουμε στα χέρια μας το χαρτί τη μονιμοποίησης», τονίζουν οι νεοδιόριστοι της Εκπαιδευτικής Παρέμβασης του Α' Συλλόγου Π.Ε Αθηνών.

Οι νεοδιόριστες/οι εκπαιδευτικοί της Εκπαιδευτικής Παρέμβασης στηρίζουν τον συλλογικό αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Εκπαιδευτικής Παρέμβασης 

Οι νεοδιόριστες/οι εκπαιδευτικοί διανύουμε τη δεύτερη δεκαετία εκπαιδευτικής παρουσίας μέσα στα σχολεία. Όλα τα προηγούμενα χρόνια, από την πρώτη μας χρονιά ως αναπληρωτές μέχρι και σήμερα παλεύουμε καθημερινά για την ισότιμη μεταχείριση μας από το Υπουργείο Παιδείας, για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας ενάντια σε αυθαιρεσίες της διεύθυνσης, για τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητριών/ων μας.

Οι πολυπόθητοι διορισμοί που ανακοινώθηκαν το 2020 και συνεχίστηκαν τις επόμενες χρονιές, εκπλήρωσαν στο ελάχιστο τις προσδοκίες μας αναφορικά με τις αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και το καθεστώς εργασιακής ασφάλειας με σκοπό τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Οι νεοδιόριστοι έχοντας περάσει δια πυρός και σιδήρου, μέσα από μαζικούς και ανυποχώρητους αγώνες διεκδικήσαμε και καταφέραμε να διοριστούμε, όχι όμως να μονιμοποιηθούμε. Φτάνοντας λοιπόν στο σήμερα, οι νεοδιόριστοι τελούμε υπό καθεστώς ομηρίας. Το Υπουργείο Παιδείας, παράνομα, συνεχίζει να μας θεωρεί «δόκιμους», επιχειρώντας μ αυτόν τον εκβιασμό, την είσοδο των επιθεωρητών στα σχολεία μας.

Μετά από έως και σχεδόν 20 χρόνια πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, την εφαρμογή του προσοντολογίου, τις εκατοντάδες ώρες απλήρωτης επιμόρφωσης εκτός εργασιακού ωραρίου, το Υπουργείο Παιδείας θεωρεί ότι πρέπει να περάσουμε ακόμη μία δοκιμασία αξιολόγησης ως «δόκιμοι» προκειμένου να καταφέρουμε να πάρουμε στα χέρια μας το χαρτί τη μονιμοποίησης.

Η αξιολόγηση ΔΕ θα περάσει!

ΔΕ θα επιτρέψουμε την υποτίμηση της αξιοπρέπειας και του επιστημονικού μας υπόβαθρου

ΔΕ συμμετέχουμε στην καλλιέργεια του ανταγωνισμού μέσα στα σχολεία

ΔΕ φοβόμαστε!

Η πολυετής προϋπηρεσία μέσα και έξω από τα σχολεία μάς έχει μάθει να κατακτούμε όσα διεκδικούμε ενωμένοι, υπερασπιζόμενοι το δημόσιο σχολείο και τα εργασιακά μας δικαιώματα.

Οι νεοδιόριστες/οι εκπαιδευτικοί της Εκπαιδευτικής Παρέμβασης στηρίζουμε τον συλλογικό αγώνα ενάντια στην ατομική αξιολόγηση.

  • Συμμετέχουμε ενεργά στις δηλώσεις απεργίας-αποχής, στα μπλοκαρίσματα των συμβούλων στα σχολεία, στις παραστάσεις διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση και στο Υπουργείο, στη νομική διεκδίκηση.

  • Συμμετέχουμε ενεργά στις συλλογικές διαδικασίες του Α΄ Συλλόγου Αθηνών, δυναμώνουμε το σωματείο, το όχημά μας, στις διεκδικήσεις μας.

  • Στηρίζουμε και ενισχύουμε την Εκπαιδευτική Παρέμβαση

  • Υπερασπιζόμαστε τον μαχητικό προσανατολισμό του Συλλόγου

 

Νεοδιόριστες/οι Εκπαιδευτικής Παρέμβασης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΙΕΠ
ΙΕΠ: Ημερίδα για την εκπαιδευτική ένταξη των Ρομά και τον κρίσιμο ρόλο της γλώσσας Ρομανί
Το ΙΕΠ αναδεικνύει τον ρόλο της γλώσσας Ρομανί, στο πλαίσιο του προγράμματος του Συμβουλίου της Ευρώπης
ΙΕΠ: Ημερίδα για την εκπαιδευτική ένταξη των Ρομά και τον κρίσιμο ρόλο της γλώσσας Ρομανί
kapodistriako_0.jpg
ΕΚΠΑ και Κύπρος: Ίσχυροί δεσμοί δύο αιώνων
Το ΕΚΠΑ παραμένει πρωτοπόρο στη διεθνοποίηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, επενδύοντας στη διεθνή ακαδημαϊκή παρουσία του και θέτοντας τα θεμέλια για...
ΕΚΠΑ και Κύπρος: Ίσχυροί δεσμοί δύο αιώνων
Υπουργείο Εσωτερικών
Προγραμματισμός προσλήψεων: Πάνω από 4.000 θέσεις σε ΕΛ.ΑΣ., Πολιτική Προστασία και ΑΑΔΕ
Το Δημόσιο ανοίγει χιλιάδες θέσεις: Πάνω από 4.000 μόνιμες προσλήψεις σε ΕΛΑΣ, Πυροσβεστική, ΑΑΔΕ, Ένοπλες Δυνάμεις και φορείς
Προγραμματισμός προσλήψεων: Πάνω από 4.000 θέσεις σε ΕΛ.ΑΣ., Πολιτική Προστασία και ΑΑΔΕ
Έλενα Ακρίτα
Βουλή: Ερώτηση για την προστασία εκπαιδευτικών που παρεμβαίνουν σε περιστατικά σχολικής βίας
Η Έλενα Ακρίτα και 11 ακόμα βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσαν ερώτηση στην υπουργό Παιδείας για την θεσμική προστασία των εκπαιδευτικών με αφορμή την...
Βουλή: Ερώτηση για την προστασία εκπαιδευτικών που παρεμβαίνουν σε περιστατικά σχολικής βίας