ΤΑΞΗ
Για το περιστατικό, που συνέβη στα μέσα του περασμένου Σεπτέμβρη, στο ΕΠΑΛ Λαγκαδά, ταυτοποιήθηκε ως δράστης ένας 16χρονος μαθητής και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία, η οποία διαβιβάστηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.

Αναστάτωση προκλήθηκε στο ΕΠΑΛ Λαγκαδά στη Θεσσαλονίκη καθώς16χρονος μαθητής έριξε αναμμένο πυρσό μέσα σε αίθουσα διδασκαλίας.  

Συγκεκριμένα ο μαθητής άναψε πυρσό και τον πέταξε από ανοιχτό παράθυρο σε σχολική αίθουσα που γινόταν μάθημα, με αποτέλεσμα να προκληθούν φθορές, να διακοπεί το μάθημα και να εκκενωθεί προληπτικά η αίθουσα.

Σε βάρος του μαθητή σχηματίστηκε δικογραφία και πλέον ο εισαγγελέας καλείται να αποφασίσει για τη συνέχεια που θα υπάρξει.

Συμμαθητές του δράστη και εκπαιδευτικοί περιέγραψαν τις σκηνές που εκτυλίχθηκαν. Με το μάθημα να διακόπτεται και την αίθουσα να εκκενώνεται υπό τον φόβο τραυματισμών.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΠΟΓΝΩΣΗ
«Καμπανάκι» ΠΑΣΑΝ: Αν δεν αλλάξει το σύστημα, τα σχολεία θα μείνουν χωρίς εκπαιδευτικούς
Το δράμα των αναπληρωτών: «Δεν υπάρχει κανένα κίνητρο, ούτε οικονομικό, ούτε ηθικό, ούτε επαγγελματικό»
«Καμπανάκι» ΠΑΣΑΝ: Αν δεν αλλάξει το σύστημα, τα σχολεία θα μείνουν χωρίς εκπαιδευτικούς
Πολλαπλό βιβλίο
Υπουργείο Παιδείας: Το χρονοδιάγραμμα για την ηλεκτρονική δημοσίευση του πολλαπλού βιβλίου
Το ΙΕΠ «κλειδώνει» το τελικό χρονοδιάγραμμα των ψηφιακών βιβλίων – Πότε παραδίδονται
Υπουργείο Παιδείας: Το χρονοδιάγραμμα για την ηλεκτρονική δημοσίευση του πολλαπλού βιβλίου