εκπαιδευτικοσ
ΑΣΕΠ: Έκδοση αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών

Σε έκδοση αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κατηγορίας ΠΕ, κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ02 (ΠΙΝΑΚΑΣ Β και ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΣ), ΠΕ08 (ΠΙΝΑΚΑΣ Β), ΠΕ60/ΠΕ61 (ΠΙΝΑΚΑΣ Β και ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΣ ), ΠΕ70/ΠΕ71 (ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΣ) και ΠΕ80 (ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΣ ), στο πλαίσιο της Προκήρυξης 3ΕΑ/2022 (Α.Σ.Ε.Π. 20/2022), προέβη το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ). 

Δείτε τους αναμορφωμένους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης ΕΔΩ

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤ/ΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ (ΕΑΕ) (ν.4589/2019) – ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 20/τ.ΑΣΕΠ/18.4.2022) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕ) ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ (ΚΩΔ. ΘΕΣΗΣ 102) ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ Β΄

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤ/ΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ (ΕΑΕ) (ν.4589/2019) – ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 20/τ.ΑΣΕΠ/18.4.2022) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕ) ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ (ΚΩΔ. ΘΕΣΗΣ 102) ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤ/ΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ (ΕΑΕ) (ν.4589/2019) – ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 20/τ.ΑΣΕΠ/18.4.2022) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕ) ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ:ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ (ΘΕΣΗ 112) ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ Β

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤ/ΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ (ΕΑΕ) (ν.4589/2019) – ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 20/τ.ΑΣΕΠ/18.4.2022) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕ) ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΠΕ60 ΝΗΠΙΑΓΩΓOI (ΘΕΣΗ 118) και ΠΕ61 ΝΗΠΙΑΓΩΓOI EAE (ΘΕΣΗ 119) ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ Β

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤ/ΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ (ΕΑΕ) (ν.4589/2019) – ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 20/τ.ΑΣΕΠ/18.4.2022) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕ) ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΠΕ60 ΝΗΠΙΑΓΩΓOI (ΘΕΣΗ 118) και ΠΕ61 ΝΗΠΙΑΓΩΓOI EAE (ΘΕΣΗ 119) ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤ/ΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ (ΕΑΕ) (ν.4589/2019) – ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 20/τ.ΑΣΕΠ/18.4.2022) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕ) ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΠΕ70 ΔΑΣΚΑΛΟΙ (ΘΕΣΗ 120) και ΠΕ71 ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΑΕ (ΘΕΣΗ 121) ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤ/ΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ (ΕΑΕ) (ν.4589/2019) – ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3ΕΑ/2022 (ΦΕΚ 20/τ.ΑΣΕΠ/18.4.2022) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΠΕ) ΚΛΑΔΟΣ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΘΕΣΗ 124) ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τροχαιο
Τρομακτικό τροχαίο στην Τραγωδία στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας: Ένας νεκρός και δύο τραυματίες
Η τραγωδία στην Αθηνών – Λαμίας υπενθυμίζει για ακόμη μία φορά ότι η οδική ασφάλεια παραμένει ζητούμενο στη χώρα μας.
Τρομακτικό τροχαίο στην Τραγωδία στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας: Ένας νεκρός και δύο τραυματίες
δασκα
Καταγγελίες εκπαιδευτικών για παραβίαση του εργασιακού ωραρίου και παράλογο φόρτο εργασίας
Σε πολλές περιπτώσεις οι καθηγητές υποχρεώνονται να εργάζονται πάνω από 15 ώρες την ημέρα, αναλαμβάνοντας επιπλέον καθήκοντα πέραν της διδασκαλίας,...
Καταγγελίες εκπαιδευτικών για παραβίαση του εργασιακού ωραρίου και παράλογο φόρτο εργασίας
Χαϊδελβέργη
Heidelberg Laureate Forum 2025: Η Χαϊδελβέργη γίνεται το κέντρο της παγκόσμιας επιστημονικής συνάντησης
Νέοι ερευνητές στα μαθηματικά και την πληροφορική συναντούν βραβευμένους με Turing, Fields και Abel
Heidelberg Laureate Forum 2025: Η Χαϊδελβέργη γίνεται το κέντρο της παγκόσμιας επιστημονικής συνάντησης