Δόμνα Μιχαηλίδου
Έχουμε αρκετά κενά σε Χημικούς, επειδή πολλοί δουλεύουν σε φαρμακοβιομηχανίες!

Για τις 4 Οκτωβρίου προγραμματίζεται  η Β' φάση προσλήψεων αναπληρωτών για την κάλυψη των κενών στα σχολεία, είπε σήμερα μιλώντας στην τηλεόραση του Σκάι η υφυπουργός Παιδείας κ.Δόμνα Μιχαηλίδου.

Οπως τόνισε η κ.Μιχαηλίδου, τα όποια κενά υπάρχουν θα καλυφθούν τότε ενώ εντόπισε τις ελλείψεις που υπάρχουν κυρίως σε μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία, αλλά και στην ειδικότητα των ...Χημικών!

Οπως εξήγησε, έχουμε δυσκολία να βρούμε Χημικούς στην εκπαίδευση, επειδή όλο και περισσότεροι εργάζονται σε φαρμακοβιομηχανίες.

Η κ.Μιχαηλίδου, όπως νωρίτερα και ο Κυριάκος Πιερρακάκης, είπε ότι αρκετά σχολεία στη Θεσσαλία, ειδικά στον Παλαμά και στο Πηλιο δεν μπορούν να λειτουργήσουν άμεσα, γιαυτό και το υπουργείο εξετάζει την μεταφορά των μαθητών σε όμορα σχολεία ή να βάλει οικίσκους.

Τόνισε πάντως ότι κανένα σχολείο στις πληγείσες περιοχές δεν θα υποδεχτεί μαθητές αν προηγουμένως  δεν ελεγχθεί εξονυχιστικά.

Τέλος, η υφυπουργός Παιδείας είπε ότι αυτές τις μέρες γίνεται εκπαίδευση σχολικών συμβούλων, διευθυντών, αλλά και κοινωνικών λειτουργών και ψυχολόγων ώστε να παρασχεθεί ψυχοκοινωνική υποστήριξη σε παιδιά από τις περιοχές αυτές, ενώ προανήγγειλε διευκολύνσεις (χωρίς να τις προσδιορίσει) για μαθητές που έχουν υποστεί απώλειες συγγενικών προσώπων, έμειναν άστεγοι, θα δώσουν πανελλήνιες, κλπ. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι πολύ σοβαρό θεραπεύουν οι τηγανητές πατάτες;

ΕΛΜΕΠΑ: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής για εκπαιδευτικούς

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ3.jpg
Απόγνωση γονέων για απουσία παράλληλης στήριξης: Γιατί τέτοια αδιαφορία για τα παιδιά μας;
Τι μπορεί να συμβεί σε ένα παιδί, σε μία τάξη, σε ένα ολόκληρο σχολείο, στην περίπτωση που η ανάγκη του μαθητή για παράλληλη στήριξη δεν καλύπτεται;
Απόγνωση γονέων για απουσία παράλληλης στήριξης: Γιατί τέτοια αδιαφορία για τα παιδιά μας;