Κατηγοριοποίηση σχολείων και με τη «βούλα» των πανελλαδικών!
Κυρ. Πιερρακάκης: Θα δημοσιοποιούνται οι βαθμολογικές επιδόσεις του κάθε σχολείου!

Σε χθεσινή του συνέντευξη στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ ο υπουργός Παιδείας, προανήγγειλε τη δημοσιοποίηση των βαθμολογικών επιδόσεων της κάθε σχολικής μονάδας, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Αναλυτικά ο «διάλογος»:

Άρης Πορτοσάλτε: Θα δημοσιοποιείτε κάποια στοιχεία αξιολόγησης για να μπορούν οι πολίτες, οι γονείς, να βλέπουν, να πληροφορούνται...

Κυριάκος Πιερρακάκης: Ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία αυτή και δρομολογείται και θα ολοκληρωθεί. Η αξιολόγηση είναι πλέον κοινό αίτημα και νομίζω ότι τυγχάνει της αποδοχής της συντριπτικής πλειονότητας...

Άρης Πορτοσάλτε: Την επίμονη πρόταση του Στέφανου Μάνου να δημοσιοποιούνται τα στοιχεία, η επίδοση των σχολικών μονάδων στις πανελλαδικές για να βγαίνει ένα κριτήριο αξιολόγησης...πως την ακούτε;

Κυριάκος Πιερρακάκης: Παραβιάζεται ανοικτές θύρες υπό την έννοια ότι το  νόμο για τα ανοικτά δεδομένα,  την ευρωπαϊκή  οδηγία είχα την  ευκαιρία να  την επεξεργαστώ εγώ και  η ομάδα μου , όταν  ήμουν  στο υπουργείο ψηφιακής Διακυβέρνησης. Άρα  εκ των πραγμάτων όλα τα δεδομένα τα οποία είναι  δημόσια οφείλουν να δημοσιοποιούνται. Τα συγκεκριμένα δεδομένα είναι δημόσια, άρα θα δημοσιοποιούνται…"

Κατηγοριοποίηση – ανταγωνισμός

Όταν η Ν. Κεραμέως προώθησε την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, διαβεβαίωνε σε όλους του τόνους ότι τα αποτελέσματα δε θα χρησιμοποιηθούν και δε θα οδηγήσουν σε κατάταξη των σχολείων.

Τον Νοέμβριο 2021, η Ν. Κεραμέως σε συνέντευξή της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, είχε δηλώσει: «Εντυπωσιάζει πάντα η μανία καλλιέργειας κραυγαλέων "fake news" από κάποιους για να τρομοκρατήσουν εκπαιδευτικούς. Και εξηγούμαι: δεν υπάρχει πουθενά πρόβλεψη για δημοσιοποίηση κατηγοριοποίησης και κατάταξης σχολείων, όπως δολίως αναφέρουν κάποιοι, επίσης δεν υπάρχει απολύτως καμία σύνδεση της αξιολόγησης σχολείων με τη χρηματοδότησή τους - αυτή είναι τελείως ανεξάρτητη και γίνεται απευθείας από τους Δήμους».

Αξιολόγηση: Μύθοι και πραγματικότητα για την κατηγοριοποίηση σχολείων

Ακόμα και οι πιο αφελείς δεν μπορούν να πειστούν ότι η αξιολόγηση - βαθμολόγηση των σχολείων μπορεί να μείνει μόνο “εσωτερική υπόθεση”.

Ανοιχτά πια μετά από τις δηλώσεις του νέου υπουργού Παιδείας Κυριάκου Περρακάκη  αποκαλύπτεται ότι τα σχολεία θα κατηγοριοποιούνται και με τη «βούλα» της βαθμολογίας των πανελλαδικών εξετάσεων!  

Άλλωστε και το ΙΕΠ αναφέρεται στη «συνοπτική δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης των σχολείων με μόνο σκοπό αυτό να συμβάλει στη διαφάνεια και ενημέρωση του κοινού σχετικά με το έργο των σχολείων» και τη δημοσιοποίηση για «διάχυση καλών πρακτικών».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προκ
Καταγγελία: «Μας πετάνε έξω από το σχολείο μας για να βάλουν τα παιδιά σε… προκάτ κλουβιά!»
Η απόφαση που προκαλεί σοκ: Παιδιά στέλνονται σε πρόχειρες προκάτ αίθουσες σε χώρο που δεν επαρκεί, εγείροντας φόβους για την ασφάλειά τους
Καταγγελία: «Μας πετάνε έξω από το σχολείο μας για να βάλουν τα παιδιά σε… προκάτ κλουβιά!»
προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο