axiologisi
Σε κυνηγούς κεφαλών έχουν μετατραπεί οι σχολικοί σύμβουλοι προκειμένου να εφαρμόσουν την ατομική αξιολόγηση - Νεα κινητοποίηση σήμερα Πέμπτη στις 12μ στο 1ο Γυμνάσιο Ευόσμου

Εν κρυπτώ αξιολογήσεις, αξιολογήσεις-φιάσκο σε χρόνο «ντε τε», κλειδωμένες αίθουσες με επιλεγμένους μαθητές. Σε φιάσκο εκτυλίσσεται η πολυδιαφημιζόμενη «ατομική αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών, η πλειοψηφία των οποίων έχει εκφράσει την πλήρη αντίθεσή της. 

 Οπως αναφέρει η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, οι σχολικοί σύμβουλοι υπόσχονται εύκολη αξιολόγηση, κλειδώνονται σε αίθουσες, αξιολογούν δύο μαζί και με επιλεγμένους μαθητές. Εμφανίζονται ξαφνικά σε σχολεία, κάνουν μυστικές συνεννοήσεις, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις δεν ενημερώνουν ούτε τους διευθυντές, όταν δεν τους έχουν εμπιστοσύνη, τα σχολεία για αυτούς είναι ξέφραγο αμπέλι. Αλλού από κοινού με πρόθυμες διευθύνσεις που τους κάνουν τα χατήρια αλλάζουν το πρόγραμμα χωρίς να ενημερώσουν το σύλλογο. 

«Προσπαθούν να τρομοκρατήσουν τους συναδέλφους να μην επικοινωνούν με την ΕΛΜΕ, απειλούν. Έχουν απεκδυθεί τον εκπαιδευτικό, παιδαγωγικό τους ρόλο και έχουν μετατραπεί, σύμφωνα με τις οδηγίες του υπουργείου, σε κυνηγούς κεφαλών. Κατ’ όνομα πλέον ονομάζονται σύμβουλοι, είναι αξιολογητές - επιθεωρητές. Έφτασαν στο σημείο, επειδή δεν έχουν επιχειρήματα για τις αντιεκπαιδευτικές πρακτικές που ακολουθούν να αρνηθούν να συζητήσουν με τις ΕΛΜΕ τις ομόφωνες αποφάσεις του κλάδου για την αξιολόγηση, καθώς και το ρόλο του συμβούλου με χαρακτηριστικά  παιδαγωγικά, επιστημονικά.  Από κοντά και οι πρόθυμοι διευθυντές, αυριανοί αξιολογητές μας, πρόθυμοι να τους διευκολύνουν, να παραβιάσουν τα δικαιώματα του συλλόγου, να εκφοβίσουν συναδέλφους τονίζει η ΕΛΜΕ.

Η ανακοίνωση της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Εδώ και μέρες οι εκπαιδευτικοί και η ΕΛΜΕ δίνουμε τη μάχη για να μην περάσει η ατομική αξιολόγηση σύμφωνα με τις ομόφωνες αποφάσεις του κλάδου μας. Παρεμβαίνουμε στα σχολεία που οι αξιολογητές επιχειρούν να μπουν στην τάξη  και με τις συλλογικές αποφάσεις μας τους σταματάμε.

Με εν κρυπτώ αξιολογήσεις και  αξιολογήσεις φιάσκο οι σύμβουλοι  αξιολογητές εκπληρώνουν το βρώμικο ρόλο που τους ανέθεσε το υπουργείο. Παραπλανούν, υπόσχονται εύκολη αξιολόγηση, κλειδώνονται σε αίθουσες, αξιολογούν δύο μαζί και με επιλεγμένους μαθητές. Εμφανίζονται ξαφνικά σε σχολεία, κάνουν μυστικές συνεννοήσεις, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις δεν ενημερώνουν ούτε τους διευθυντές, όταν δεν τους έχουν εμπιστοσύνη, τα σχολεία για αυτούς είναι ξέφραγο αμπέλι. Αλλού από κοινού με πρόθυμες διευθύνσεις που τους κάνουν τα χατήρια αλλάζουν το πρόγραμμα χωρίς να ενημερώσουν το σύλλογο. Προσπαθούν να τρομοκρατήσουν τους συναδέλφους να μην επικοινωνούν με την ΕΛΜΕ, απειλούν. Έχουν απεκδυθεί τον εκπαιδευτικό, παιδαγωγικό τους ρόλο και έχουν μετατραπεί, σύμφωνα με τις οδηγίες του υπουργείου, σε κυνηγούς κεφαλών. Κατ’ όνομα πλέον ονομάζονται σύμβουλοι, είναι αξιολογητές - επιθεωρητές.

Έφτασαν στο σημείο, επειδή δεν έχουν επιχειρήματα για τις αντιεκπαιδευτικές πρακτικές που ακολουθούν να αρνηθούν να συζητήσουν με τις ΕΛΜΕ τις ομόφωνες αποφάσεις του κλάδου για την αξιολόγηση, καθώς και το ρόλο του συμβούλου με χαρακτηριστικά  παιδαγωγικά, επιστημονικά.  Από κοντά και οι πρόθυμοι διευθυντές, αυριανοί αξιολογητές μας, πρόθυμοι να τους διευκολύνουν, να παραβιάσουν τα δικαιώματα του συλλόγου, να εκφοβίσουν συναδέλφους.

Συνάδελφοι, να μην αποδεχθούμε να γίνουμε αριθμοί στα σχέδια της Κεραμέως που επιμένει ότι η αξιολόγηση βελτιώνει το δημόσιο σχολείο! Τολμούν και μιλάνε για βελτίωση του  δημόσιου σχολείου αυτοί που το έχουν εγκαταλείψει και κάθε μέρα ταβάνια, περιφράξεις και σωλήνες πέφτουν στα κεφάλια μας, ενώ από τύχη δεν θρηνούμε και άλλα θύματα.

Στάση αξιοπρέπειας είναι να είμαστε με τις ομόφωνες συλλογικές αποφάσεις του κλάδου και όχι με τον ατομικό δρόμο που μας υποδεικνύει η Κεραμέως για να μας υποτάξουν. Να απέχουμε από την υποκρισία, τον ατομικισμό, χωρίς φόβο, ξέροντας πως ό,τι κερδήθηκε για εμάς τους εργαζόμενους κερδήθηκε χάρη σε συλλογικούς αγώνες. Υπογράφουμε όλοι την απεργία αποχή και σταματάμε όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης! Όλοι μαζί θα τους σταματάμε παντού και θα νικήσουμε!

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς Πέμπτη 6/4, στις  12μ., στο 1ο Γυμνάσιο Ευόσμου για να μην μπει αξιολογητής σε τάξη. Να δηλώσουμε στάση εργασίας μονόωρη, δίωρη, τρίωρη, που έχουν κηρύξει η ΟΛΜΕ και η ΕΛΜΕ για να συμμετέχουμε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syntaxi.jpg
Συνταξιοδότηση το 2026: Όρια ηλικίας και ειδικές κατηγορίες ασφαλισμένων
Το 2026 είναι χρονιά–κλειδί για χιλιάδες ασφαλισμένους, καθώς αρκετοί έχουν τη δυνατότητα να φύγουν πριν από τα γενικά όρια ηλικίας, αξιοποιώντας...
Συνταξιοδότηση το 2026: Όρια ηλικίας και ειδικές κατηγορίες ασφαλισμένων
αποτελέσματα πανελλαδικών
Το σκοτεινό παρασκήνιο των Πανελλαδικών: Μια αλήθεια που δεν ειπώθηκε ποτέ
«Πολλοί μαθητές παράλληλα, εισέρχονται στην τελική ευθεία της προετοιμασίας με στόχο να απομνημονεύσουν, και όχι να σκεφτούν»
Το σκοτεινό παρασκήνιο των Πανελλαδικών: Μια αλήθεια που δεν ειπώθηκε ποτέ
Μεσόγειος
Οι ωκεανοί του πλανήτη σε άνευ προηγουμένου πίεση: Πέφτει το βάρος στη Μεσόγειο – Τι σημαίνει για την Ελλάδα;
Οι ωκεανοί σε καθεστώς συναγερμού: Γιατί η Μεσόγειος εξελίσσεται σε «καυτό σημείο» του πλανήτη - Τι εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Pierre Bahurel, γενικός...
Οι ωκεανοί του πλανήτη σε άνευ προηγουμένου πίεση: Πέφτει το βάρος στη Μεσόγειο – Τι σημαίνει για την Ελλάδα;
σχολειο
Ποιά τριήμερα και ημερομηνίες θα χαροποιήσουν τους μαθητές το 2026;
Το 2026 προβλέπεται ιδιαίτερα γενναιόδωρο για τους μαθητές, καθώς φέρνει μαζί του αρκετές σχολικές αργίες, τριήμερα και διαλείμματα από τα μαθήματα...
Ποιά τριήμερα και ημερομηνίες θα χαροποιήσουν τους μαθητές το 2026;