ΟΙΕΛΕ: Αναρμόδιο πλέον το Υπ.Εργασίας για καταγγελίες περί εργοδοτικής αυθαιρεσίας
Στρατινάκη προς ΟΙΕΛΕ: Για οποιαδήποτε εργασία πέραν του καθηκοντολογίου των ιδιωτικών εκπαιδευτικών, θα πρέπει να υπάρχει προσάρτημα στην ατομική σύμβαση όπου θα περιγράφεται το είδος της πρόσθετης απασχόλησης και το ύψος της πρόσθετης αμοιβής

Για ομολογία της κ.Α. Στρατινάκη στη συνάντηση με το Προεδρείο της ΟΙΕΛΕ ότι «με το νόμο Χατζηδάκη είμαστε αναρμόδιοι για τις καταγγελίες στους εργασιακούς χώρους», κάνει λογο η Ομοσπονδία των ιδιωτικών εκπαιδευτικών σε σημερινή της ανακοίνωση

Στη συνάντηση, πέρα από τα ζητήματα της μαύρης εργασίας σε Φροντιστήρια και σε Κέντρα Ξένων Γλωσσών και της παραβίασης του 45λεπτου, τέθηκαν το ζήτημα των διπλών συμβάσεων στα ιδιωτικά σχολεία και η πρόσθετη εργασία ιδιωτικών εκπαιδευτικών σε summer camps, Bazaars κ.λπ.

Ολη η ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ

Ομολογία της κ. Α. Στρατινάκη και ταυτόχρονα πικρή δικαίωση της ΟΙΕΛΕ και της ανάλυσής της για τον εκτρωματικό νόμο Χατζηδάκη στη χθεσινή συνάντηση του Προεδρείου της Ομοσπονδίας με τη Γενική Γραμματέα Εργασίας. Στις ερωτήσεις μας για την αδήλωτη και υποδηλωμένη εργασία καθώς και για την παραβίαση της διδακτικής ώρας από συγκεκριμένη αλυσίδα Φροντιστηρίων, μας απάντησε ότι πλέον με το νέο νόμο (Χατζηδάκη) η Επιθεώρηση Εργασίας έχει αυτονομηθεί ως Ανεξάρτητη Αρχή και ότι πλέον εκεί πρέπει να απευθύνουμε τις καταγγελίες μας, καθώς το Υπουργείο Εργασίας είναι αναρμόδιο!

Η ομολογία της κ. Στρατινάκη δικαιώνει δυστυχώς την ΟΙΕΛΕ που στην απόφασή της για το νόμο Χατζηδάκη και την μετατροπή της Επιθεώρησης Εργασίας σε Ανεξάρτητη Αρχή είχε αναφέρει:

«Η κατάργηση του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας

Η τερατώδης σύλληψη της διευθέτησης των ωρών εργασίας και της νομιμοποίησης (δήθεν μερικώς) του 10ωρου μέσω της κυριαρχίας των ατομικών συμβάσεων απαιτεί την εκθεμελίωση της κρατικής εποπτείας, ώστε κάθε καταγγελία για εργοδοτική αυθαιρεσία να μην μπορεί να ελεγχθεί. Με μια χειρουργική κίνηση ο Υπουργός Εργασίας μετατρέπει τον ΣΕΠΕ σε «Ανεξάρτητη Αρχή», γνωρίζοντας ότι η απομάκρυνση του Σώματος από το φυσικό του χώρο και η ανάθεση της εποπτείας σε πλήρως ελεγχόμενες από την κυβέρνηση – και εντελώς αποδυναμωμένες – δομές, θα μονιμοποιήσει το 10ωρο και τις απλήρωτες υπερωρίες ως τη μόνη πραγματικότητα στους χώρους εργασίας».

Στη συνάντηση, πέρα από τα ζητήματα της μαύρης εργασίας σε Φροντιστήρια και σε Κέντρα Ξένων Γλωσσών και της παραβίασης του 45λεπτου, τέθηκαν το ζήτημα των διπλών συμβάσεων στα ιδιωτικά σχολεία και η πρόσθετη εργασία ιδιωτικών εκπαιδευτικών σε summer camps, Bazaars κ.λπ.

«Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να καλύψει το κενό ελέγχου των διπλών συμβάσεων στα ιδιωτικά σχολεία με την έκδοση εγκυκλίου»

Οι εκπρόσωποι του Προεδρείου της ΟΙΕΛΕ που συνοδεύονταν από τον νομικό εκπρόσωπο της Ομοσπονδίας Γ. Μελισσάρη, έθεσαν στην κ. Στρατινάκη το σοβαρότατο ζήτημα των «διπλών συμβάσεων», του φαινομένου δηλαδή ορισμένοι ιδιοκτήτες να δηλώνουν στην Εργάνη άλλα στοιχεία από αυτά που προβλέπει το διοριστήριο, ώστε να διώχνουν εκπαιδευτικούς χωρίς αποζημίωση, να τους καταβάλλουν λιγότερες αποδοχές κ.λπ. Ζήτησαν δε να γίνει παραμετροποίηση του ΠΣ Εργάνη και να προστίθεται στα στοιχεία της σύμβασης και το διοριστήριο, ώστε να γίνεται αυτόματα η αντιπαραβολή των στοιχείων και να καταπολεμάται η παρανομία. Οι εκπρόσωποι της ΟΙΕΛΕ αναγκάστηκαν να προτείνουν τη λύση αυτή στη Γενική Γραμματεία Εργασίας, μιας που το Υπουργείο Παιδείας αρνείται μέχρι στιγμής την αυτονόητη πρόταση της ΟΙΕΛΕ να καταθέτουν τα σχολεία στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αντίγραφο της σύμβασης στην Εργάνη, ώστε να διευκολύνεται ο έλεγχος.

Η κ. Στρατινάκη ενημέρωσε ότι θα απευθυνθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας, ώστε να διαπιστωθεί, αν είναι εφικτή η παραμετροποίηση της πλατφόρμας. Τόνισε όμως ότι το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να καλύψει το συγκεκριμένο κενό με εγκύκλιο οδηγία που θα προβλέπει την πρόσθεση της σύμβασης της Εργάνη στα δικαιολογητικά που υποχρεούνται τα ιδιωτικά σχολεία να καταθέτουν στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Πρόσθετη αμοιβή για πρόσθετες εργασίες των εκπαιδευτικών στα ιδιωτικά σχολεία

Στην ενημέρωσή μας για την εκ μέρους κάποιων ιδιωτικών σχολείων υποχρέωση απασχόλησης ιδιωτικών εκπαιδευτικών σε εργασίες εκτός του διδακτικού τους έργου (summer camps, Bazaars κ.λπ.), η Γενική Γραμματέας ήταν σαφής. Ανέφερε ότι για οποιαδήποτε εργασία πέραν του καθηκοντολογίου των ιδιωτικών εκπαιδευτικών, θα πρέπει να υπάρχει προσάρτημα στην ατομική σύμβαση όπου θα περιγράφεται το είδος της πρόσθετης απασχόλησης και το ύψος της πρόσθετης αμοιβής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anergoi-oaed-epidoma-anergia.jpg
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
Αύριο ξεκινούν οι αιτήσεις για τα διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ για τον Απρίλιο, με νέες θεματικές ενότητες
Δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής ΔΥΠΑ: Ξεκινούν αύριο οι αιτήσεις- Οι θεματικές
20160812_20pragm_arxaia_0.jpg
Όσα λες είναι ἔπεα πτερόεντα. Μάθε ότι αρχή άνδρα δείκνυσι : Τι σημαίνει ο συνδυασμός αυτός νεοελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας;
Με τον όρο αρχαία ελληνική γλώσσα αναφερόμαστε τη μορφή της ελληνικής γλώσσας, που ομιλούνταν κατά τους αρχαϊκούς χρόνους και την κλασική αρχαιότητα...
Όσα λες είναι ἔπεα πτερόεντα. Μάθε ότι αρχή άνδρα δείκνυσι : Τι σημαίνει ο συνδυασμός αυτός νεοελληνικής και αρχαίας ελληνικής γλώσσας;