Αύριο Δευτέρα πάνω από 440 παιδιά θα συνεχίσουν να μην έχουν φιλόλογο στο Τμήμα Ένταξης του σχολείου τους
«Πάνω από 440 παιδιά θα συνεχίσουν να μην έχουν Παράλληλη Στήριξη παρά τη γνωμάτευση του ΚΕΔΑΣΥ που τα αξιολόγησε.»

Ολοκληρώθηκε προχθές Παρασκευή 18/11/22 η πολυαναμενόμενη Γ φάση προσλήψεων αναπληρωτών ειδικής αγωγής, αλλά τα αποτελέσματα για μια ακόμη φορά ματαίωσαν τις προσδοκίες και τις ελπίδες εκατοντάδων υποψηφίων, που προσέβλεπαν σε μια καλύτερη κάλυψη των αναγκών του κλάδου τους.

Συγκεκριμένα, οι ανάγκες που δηλώθηκαν συνολικά για τους Φιλολόγους Ειδικής Αγωγής (ΠΕ 02.50) από τις αρμόδιες ΔΔΕ ήταν 638, ενώ μετά βίας η κάλυψη άγγιξε τα 196 κενά και το συνολικό ποσοστό ανέρχεται σε 30%.

Ας μεταφράσουμε, λοιπόν, τα νούμερα για να γίνουν απόλυτα κατανοητά από όλους. Αύριο Δευτέρα 21/11/22 πάνω από 440 παιδιά θα συνεχίσουν να μην έχουν φιλόλογο στο Τμήμα Ένταξης του σχολείου τους.

Πάνω από 440 παιδιά θα συνεχίσουν να μην έχουν Παράλληλη Στήριξη παρά τη γνωμάτευση του ΚΕΔΑΣΥ που τα αξιολόγησε.

Θα συνεχίσουν να ασφυκτιούν μέσα στο γενικό σχολείο παλεύοντας να καλύψουν τη δυσβάσταχτη ύλη χωρίς βοήθεια. Θα συνεχίσουν να βλέπουν, ως απλοί παρατηρητές, τους συμμαθητές τους να διαπρέπουν.

Οι γονείς θα συνεχίσουν να πληρώνουν από τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό ιδιωτική παράλληλη στήριξη.

Το ΥΠΑΙΘ θα συνεχίσει να διαφημίζει κάλυψη σχεδόν 100% των αναγκών κατά τη φετινή σχολική χρονιά, γεγονός που ερμηνεύεται αφενός ως υποτίμηση της νοημοσύνη γονέων και εκπαιδευτικών και αφετέρου ως χλευασμός, αφού η ίδια η πραγματικότητα διαψεύδει πανηγυρικά τέτοιου είδους προεκλογικές, διαφημιστικές δηλώσεις...

Οι φιλόλογοι ειδικής αγωγής διεκδικούν και απαιτούν να σταματήσει η κατάφωρη αδικία εις βάρος των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και να κατανοήσουν οι ιθύνοντες του ΥΠΑΙΘ τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές σε μια βαθμίδα που αξιολογείται μέσω γραπτών εξετάσεων και τράπεζας θεμάτων.

Δεν θα σταματήσουμε ΠΟΤΕ να διεκδικούμε, μέχρι να πετύχουμε, κάλυψη όλων των κενών των Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής. 

Πρωτοβουλία Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο 2025: Ποιοι πρέπει να «τρέξουν» για έκπτωση στον λογαριασμό ρεύματος

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ζοτα
Θρήνος στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο: Σκοτώθηκε ο Ντιόγκο Ζότα σε τροχαίο δυστύχημα
Ο Πορτογάλος επιθετικός των reds σκοτώθηκε όταν το όχημα στο οποίο επέβαινε με τον αδελφό του Αντρέ, έναν 26χρονο επαγγελματία ποδοσφαιριστή, βγήκε...
Θρήνος στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο: Σκοτώθηκε ο Ντιόγκο Ζότα σε τροχαίο δυστύχημα
Φρίκη στη Γάζα: Πολύνεκρη επίθεση σε καφέ με θύματα παιδιά, γυναίκες και καλλιτέχνες
Έγκλημα πολέμου στη Γάζα: Χτυπήθηκε καφετέρια με παράνομη βόμβα 230 κιλών (Vid)
Φρίκη στη Γάζα: Πολύνεκρη επίθεση σε καφέ με θύματα παιδιά, γυναίκες και καλλιτέχνες - Η βόμβα που χρησιμοποίησε η ισραηλινή αεροπορία είναι παράνομη...
Έγκλημα πολέμου στη Γάζα: Χτυπήθηκε καφετέρια με παράνομη βόμβα 230 κιλών (Vid)
daskalos.jpg
Νέο πειθαρχικό σοκ στην εκπαίδευση: Δίωξη σε εκπαιδευτικό που προστάτευσε μαθητές σε διάλειμμα!
O εκπαιδευτικός κατηγορείται πως «έβαλε τρικλοποδιά» σε μαθητή την ώρα του διαλείμματος, όταν σταμάτησε επικίνδυνο παιχνίδι προς όφελος της ασφάλειας...
Νέο πειθαρχικό σοκ στην εκπαίδευση: Δίωξη σε εκπαιδευτικό που προστάτευσε μαθητές σε διάλειμμα!
ksenes glosses
Πολυγλωσσία à la Ελληνικά: Η σημασία της πολιτισμικής Παιδείας και των γλωσσών στα σχολεία
Οι νέες προκλήσεις της παγκοσμιοποίησης φέρνουν στο προσκήνιο τη συνύπαρξη της πολιτιστικής εκπαίδευσης και της διδασκαλίας πολλαπλών γλωσσών στα...
Πολυγλωσσία à la Ελληνικά: Η σημασία της πολιτισμικής Παιδείας και των γλωσσών στα σχολεία