Τι ισχύει στην την αξιολόγηση μαθητών που φοιτούν στις Β΄ και Γ΄ τάξεις Λυκείου όλων των τύπων

Έγγραφο με διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 4823/2021 (ΦΕΚ 136/τΑ΄/3-8-2021) σχετικά με την αξιολόγηση μαθητών που φοιτούν στις Β΄ και Γ΄ τάξεις Λυκείου όλων των τύπων έστειλε ο ΓΓ του ΥΠΑΙΘ Αλ. Κόπτσης.

Το Έγγραφο του ΥΠΑΙΘ

ΘΕΜΑ: «Διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 4823/2021 (ΦΕΚ 136/τΑ΄/3-8-2021) σχετικά με την αξιολόγηση μαθητών που φοιτούν στις Β΄ και Γ΄ τάξεις Λυκείου όλων των τύπων»

Κατόπιν ερωτημάτων που τέθηκαν στην υπηρεσία μας, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4823/2021 (ΦΕΚ 136/τΑ΄/3-8-2021) «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις», ισχύουν τα εξής:

Στην παράγραφο 3 του άρθρου 4 του ν. 3699/2008 (Α’ 199), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει (άρθρο 53 του ν.4823/2021), ορίζεται:

«3. Τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. δύνανται να αξιολογούν μαθητές που φοιτούν μέχρι και την Γ’ τάξη Λυκείου όλων των τύπων και έως το δέκατο όγδοο (18) έτος της ηλικίας τους. Άτομα άνω των δεκαοκτώ (18) ετών, που έχουν μέχρι την ηλικία αυτήν αξιολογηθεί από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ως άτομα με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, εμπίπτουν στην αρμοδιότητα των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. για την έκδοση αξιολογικών εκθέσεων που αφορούν στη φοίτηση σε εκπαιδευτικές δομές, εφόσον δεν έχουν υπερβεί το τριακοστό (30ό) έτος της ηλικίας τους. Τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. δύνανται να αξιολογούν Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες μαθητών που φοιτούν μέχρι και την Α’ τάξη Λυκείου όλων των τύπων, οι οποίοι δεν έχουν συμπληρώσει το δέκατο όγδοο (18ο) έτος της ηλικίας τους.»

Επίσης, στην παρ. 3του άρθρου 245 του νόμου 4823/2021, αναφέρεται:

«3. Η ισχύς του τρίτου εδαφίου της παρ. 3 του άρθρου 4 του ν. 3699/2008 (Α’ 199), όπως το άρθρο αυτό αντικαθίσταται με το άρθρο 53 του παρόντος, αρχίζει από το σχολικό έτος 2022-2023.»

Από τα παραπάνω προκύπτει ότι:

α) Τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. αξιολογούν Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες μαθητών/τριών οι οποίοι/ες κατά την ημερομηνία κατάθεσης της σχετικής αίτησης φοιτούν μέχρι και την Α΄ τάξη Λυκείου όλων των τύπων.
β) Για την πρώτη εφαρμογή των παραπάνω διατάξεων το σχολικό έτος 2022-23, η καταληκτική
ημερομηνία κατάθεσης της σχετικής αίτησης ήταν η 31η Αυγούστου 2022.
γ) Για τα επόμενα έτη η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης σχετικής αίτησης είναι η 30η Ιουνίου εκάστου έτους.
δ) Στις περιπτώσεις που γονέας/κηδεμόνας μαθητή/τριας που φοιτά στη Β΄ ή Γ΄ τάξεις Λυκείου όλων των τύπων επιθυμεί να καταθέσει αίτηση σε μεταγενέστερες ημερομηνίες από τις καθορισμένες, ενημερώνεται ότι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. δεν δύναται να προβεί σε έκδοση αξιολογικής έκθεσης για ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και κατ’ επέκταση να προτείνει διαφορετικό τρόπο αξιολόγησης στις εξετάσεις.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Π.Ε., Δ.Ε.
& ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΠΤΣΗΣ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γραπτός ΑΣΕΠ: Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση εύκολα και γρήγορα με λίγα κλικ

ΕΠΙΣΗΜΟ: Βγήκε η κατανομή θέσεων για το Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ - 5124 οι ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ (Πίνακας - Αιτήσεις)

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

στυλό βιβλία σχολική τάξη
Πρωτοβάθμια: Αναγκαία η σύσταση νέων οργανικών θέσεων στους κοινούς κλάδους
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμων Πύργου & Αρχαίας Ολυμπίας Π.Ε. Ηλείας στηρίζει, συντάσσεται και συνυπογράφει την επιστολή και...
Πρωτοβάθμια: Αναγκαία η σύσταση νέων οργανικών θέσεων στους κοινούς κλάδους
aris_diastima
Αστρονομία: Νέες ενδείξεις για μεγα-τσουνάμι στον Άρη από πτώση αστεροειδή
Νέες ενδείξεις για μεγα-τσουνάμι στον Άρη, λόγω της πτώσης μεγάλου αστεροειδούς πριν 3,4 δισεκατομμύρια χρόνια
Αστρονομία: Νέες ενδείξεις για μεγα-τσουνάμι στον Άρη από πτώση αστεροειδή