kefalidou-kerameos-vouli
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / INTIME NEWS
«Οι λαμπερές αλλά θολές ανακοινώσεις της υπουργού δεν αφήνουν πολλά περιθώρια  αισιοδοξίας», τονίζει η Χ. Κεφαλίδου για το νομοσχέδιο των ΑΕΙ

Για νομοσχέδιο που συντηρεί στρεβλώσεις του παρελθόντος και δημιουργεί νέες, κάνει λόγο η υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Χαρά Κεφαλίδου. 

Όπως αναφέρει η βουλευτής στην ανακοίνωσή της, μέσω του νομοσχεδίου για τα  ΑΕΙ, η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, προτείνει ως καινοτόμα ή προτίθεται να νομοθετήσει θέματα που ήδη υπάρχουν, κάνει αυτονόητες προσαρμογές και συντηρεί στρεβλώσεις του παρελθόντος και δημιουργεί νέες.

«Ουδείς γνωρίζει με σαφήνεια πώς θα έρθει το νομοσχέδιο προς ψήφιση», τονίζει η Χ. Κεφαλίδου και προσθέτει πως «οι λαμπερές αλλά θολές ανακοινώσεις της υπουργού δεν αφήνουν πολλά περιθώρια  αισιοδοξίας».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:
 
Χθες πραγματοποιήθηκε άλλη μια ανακοίνωση - επικοινωνιακή φούσκα για τα ΑΕΙ, σαν αυτή που είχε ξανακάνει η Υπουργός προ μηνών, για την ίδια νομοθετική πρωτοβουλία, που πολύ την ακούμε και δεν τη βλέπουμε. 
Αυτό ήταν η χθεσινή φιέστα της ηγεσίας της Υπουργού Παιδείας προκειμένου να πιάσει το μομέντουμ της επιστροφής της από το ταξίδι του πρωθυπουργού στις ΗΠΑ.

Από τη χθεσινή συνέντευξη τύπου της Υπουργού Παιδείας συμπεραίνουμε τα εξής:

•    Προτείνει ως καινοτόμα ή προτίθεται να νομοθετήσει θέματα που ήδη υπάρχουν, όπως τα βιομηχανικά διδακτορικά ή το Ενιαίο Ψηφοδέλτιο στις εκλογές εκπροσώπων των
φοιτητών σε πανεπιστημιακά όργανα, που ήταν νόμος του κράτους από το 2011 μέχρι το 2017. 

•    Κάνει αυτονόητες προσαρμογές όπως  η δυνατότητα  Εσωτερικού «Erasmus», κοινά και διπλά πτυχία, start-ups φοιτητών. 

•    Συντηρεί στρεβλώσεις του παρελθόντος και δημιουργεί νέες
- με την  πρόβλεψη οργάνωσης προγραμμάτων εφαρμοσμένων επιστημών διάρκειας 3,5 ετών των ΑΕΙ 
- με τη θεσμοθέτηση του πρύτανη μέλους του Συμβουλίου Διοίκησης, όπου το όργανο που ελέγχεται (πρύτανης) θα είναι μέλος του ελέγχοντος οργάνου (Συμβούλιο).

Προς το παρόν ουδείς γνωρίζει με σαφήνεια πώς θα έρθει το νομοσχέδιο προς ψήφιση.
Πάντως οι λαμπερές αλλά θολές ανακοινώσεις της Υπουργού δεν αφήνουν πολλά περιθώρια  αισιοδοξίας.

Το νομοθέτημα που προτίθεται να φέρει προς ψήφιση δε φαίνεται να δίνει νέα πνοή στα πανεπιστήμιά μας και να τα φέρνει πιο κοντά στα σύγχρονα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια και τις παγκόσμιες εξελίξεις ούτε να εξασφαλίζει διαφάνεια και λογοδοσία της διοίκησης. 

Χρόνος υπάρχει η κυβέρνηση να αντιληφθεί επιτέλους ότι με ανακοινώσεις, χρονοκαθυστερήσεις, μπαλώματα και κακέκτυπα του νόμου Διαμαντοπούλου 4009/2011 δε φέρνει τον πραγματικό εκσυγχρονισμό των πανεπιστημίων μας. Το μόνο που ίσως καταφέρει είναι να ροκανίσει τον χρόνο μέχρι τις εκλογές, χάνοντας αυτή την αξιοπιστία της και η χώρα άλλη μια ιστορική ευκαιρία για μια πραγματική τομή στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση, που περιμένει πάνω από μια δεκαετία. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Συναγερμός για τον 1ο καύσωνα: 43°C και υψηλός κίνδυνος πυρκαγιών

Δόμνα Μιχαηλίδου: Επίδομα 200 ευρώ για εκπαιδευτικούς και δημοσίους υπαλλήλους

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ντουντούκα διαμαρτυρία
«Αντεργατικό τερατούργημα»: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας σήμερα έξω από το Υπουργείο Εργασίας
Δυναμική κινητοποίηση εκπαιδευτικών ενάντια στο νέο εργασιακό νομοσχέδιο – Κάλεσμα σε διαμαρτυρία σήμερα έξω από το Υπουργείο Εργασίας
«Αντεργατικό τερατούργημα»: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας σήμερα έξω από το Υπουργείο Εργασίας
foto_education_pencils_2.jpg
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Οργανικά κενά ανά ειδικότητα και ανά περιοχή μετά τις μεταθέσεις 2025
Οργανικά κενά στη Δευτεροβάθμια ανά ειδικότητα και ανά περιοχή μετά τις μεταθέσεις 2025 - Πίνακες
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Οργανικά κενά ανά ειδικότητα και ανά περιοχή μετά τις μεταθέσεις 2025