Κεφαλίδου: Αναγκαία τα ειδικά προγράμματα στα σχολεία για τον πόλεμο στην Ουκρανία
INTIME NEWS/ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ
Ερώτηση Κεφαλίδου στη Νίκη Κεραμέως για τη διαμόρφωση ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων στα σχολεία με αφορμή τον πόλεμο στην Ουκρανία

Ερώτηση στη Βουλή κατέθεσε η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας και τομεάρχης Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, προς την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, επισημαίνοντας την αναγκαιότητα λήψης δράσεων και διαμόρφωσης ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων στα σχολεία, προκειμένου ο εκπαιδευτικός κόσμος να γνωρίσει την ιστορία και τον πολιτισμό της Ουκρανίας.

Η ερώτηση της Χαράς Κεφαλίδου:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς: Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως

Θέμα: «Αναγκαία η λήψη δράσεων και η διαμόρφωση Ειδικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων από το ΥΠΑΙΘ για τον εκπαιδευτικό κόσμο, σχετικά με τον πόλεμο στην Ουκρανία»

Η εισβολή των ρωσικών στρατευμάτων στην Ουκρανία σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ανθρωπότητα. Στους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης δημιουργούνται εύλογα ερωτήματα και απορίες. 

Κρίνεται επιβεβλημένο, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) να συνδράμει τον εκπαιδευτικό κόσμο, ώστε να ανταποκριθεί στις πνευματικές ανησυχίες του μαθητικού πληθυσμού. 

Ειδικά για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θεωρούμε ότι είναι αναγκαίο να διαμορφωθούν ειδικά παιδαγωγικά προγράμματα, αφού τα παιδιά βιώνουν συνεχώς μεγάλες ανατροπές στην καθημερινότητά τους τα δύο τελευταία χρόνια.

Ερωτάται η κα Υπουργός:

1. Ποιες δράσεις πρόκειται να λάβει, το αμέσως επόμενο διάστημα, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ώστε ο Εκπαιδευτικός Κόσμος να γνωρίσει την ιστορία και τον πολιτισμό της Ουκρανίας, προκειμένου να ανταποκριθεί στις πνευματικές ανησυχίες των μαθητών και μαθητριών;

2. Με ποιους εκπαιδευτικούς και παιδαγωγικούς τρόπους θα διαμορφωθούν στα σχολεία προγράμματα προαγωγής της ειρήνης, του βασικού αγαθού της ζωής - με δεδομένο μάλιστα ότι η ειρήνη αφορά πολλά ζητήματα των κοινωνιών και όχι μόνο την απουσία πολέμου - και πώς θα καλλιεργούνται ανάλογες συνειδήσεις και συμπεριφορές των μαθητών μας;  

3. Προτίθεστε να διαμορφώσετε ειδικά παιδαγωγικά προγράμματα για τους μαθητές και μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που βιώνουν συνεχείς, καθημερινές και πρωτόγνωρες ανατροπές στη ζωή τους το τελευταίο διάστημα;

Η ερωτώσα βουλευτής

Χαρά Κεφαλίδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mitsotakis
Πρωτομαγιά με TikTok: Ο Μητσοτάκης παρουσίασε 15 πολιτικές για την εργασία σε 60 δευτερόλεπτα
Με αφορμή τη σημερινή ημέρα, ο πρωθυπουργός επέλεξε την πλατφόρμα του TikTok για να συνοψίσει τις κυβερνητικές παρεμβάσεις – Στο επίκεντρο η αύξηση...
Πρωτομαγιά με TikTok: Ο Μητσοτάκης παρουσίασε 15 πολιτικές για την εργασία σε 60 δευτερόλεπτα
sxoleia
Λάρισα: Γονείς ξεσηκώνονται για «ζούγκλα» δίπλα σε δημοτικό – Τρωκτικά και φίδια απειλούν τα παιδιά
Αγανάκτηση στην περιοχή του Αγίου Γεωργίου – Καταγγελίες για αδιαφορία του δήμου και φόβοι για την ασφάλεια των μαθητών λόγω τρωκτικών και φιδιών...
Λάρισα: Γονείς ξεσηκώνονται για «ζούγκλα» δίπλα σε δημοτικό – Τρωκτικά και φίδια απειλούν τα παιδιά
Η κατάταξη του πίνακα των δικαιούχων πραγματοποιήθηκε με βάση τη χρονολογική σειρά υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησής τους.
«Άκαγος»: Τι σημαίνει η λέξη και πώς χρησιμοποιείται στην καθημερινή γλώσσα
Μάθετε τη σημασία της λέξης «άκαγος» και ποια είναι η προέλευσή της – Ποιες είναι οι χρήσεις της στην ελληνική γλώσσα
«Άκαγος»: Τι σημαίνει η λέξη και πώς χρησιμοποιείται στην καθημερινή γλώσσα