golearn-engl_970-250
INTIME NEWS / ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Οδηγίες του ΙΕΠ για διάγνωση και κάλυψη των πιθανών διδακτικών κενών που προέκυψαν πέρυσι λόγω της πανδημίας, κυρίως στους μαθητές/τριες των ειδικοτήτων της Γ’ τάξης

Να αφιερωθεί ένα χρονικό διάστημα τριών (3) εβδομάδων από τη σχολική χρονιά 2021- 22 για τον εντοπισμό και την κάλυψη πιθανών διδακτικών κενών των μαθητών/τριών των ΕΠΑ.Λ. προτείνει το ΙΕΠ με οδηγία του προς τα Επαγγελματικά Λύκεια. Επίσης το ΙΕΠ τονίζει ότι είναι αναγκαία η ενεργοποίηση και αύξηση της πρόσθετης διδακτικής στήριξης από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ειδικά για τα εργαστηριακά μαθήματα ή τα εργαστηριακά μέρη των μεικτών μαθημάτων

Η οδηγία του ΙΕΠ για τα ΕΠΑΛ

Με στόχο την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου, σας ενημερώνουμε ότι το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με την υπ΄ αριθμ. 41/05.08.2021 Πράξη του Δ.Σ. του, προτείνει τα ακόλουθα για την κάλυψη ενδεχόμενων διδακτικών κενών:

1) Ενεργοποίηση και αύξηση της πρόσθετης διδακτικής στήριξης από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ειδικά για τα εργαστηριακά μαθήματα ή τα εργαστηριακά μέρη των μεικτών μαθημάτων. Η άμεση έναρξη των θεωρητικών αλλά κυρίως των εργαστηριακών μαθημάτων θεωρείται μεγάλης σημασίας για τη διάγνωση των διδακτικών κενών, την κάλυψή τους, την ουσιαστική ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης (του έτους 2020-21) και την προσαρμογή των μαθητών/τριών στις απαιτήσεις των ειδικοτήτων.

2) Να δοθεί επαρκής χρόνος, για τη διαδικασία διάγνωσης και κάλυψης των πιθανών διδακτικών κενών, στους εκπαιδευτικούς, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε τμήματος και κάθε τάξης στην αρχή του έτους. Στα ΕΠΑ.Λ. πιθανή ύπαρξη διδακτικών κενών θα προκύψει (για τα μαθήματα των Τομέων) στους μαθητές/τριες των ειδικοτήτων της Γ’ τάξης. Το μάθημα επιλογής της Α’ Λυκείου, ουσιαστικό για τον προσανατολισμό και την εξοικείωση των μαθητών/τριων με τη φιλοσοφία των ΕΠΑ.Λ. (πρακτική κατεύθυνση, επαγγελματικός προσανατολισμός και εργαστηριακή εξάσκηση), δεν εμπεριέχει προαπαιτούμενες γνώσεις για τα μαθήματα του Τομέα της Β’ Λυκείου.  Προτείνεται να αφιερωθεί ένα χρονικό διάστημα τριών (3) εβδομάδων από τη σχολική χρονιά 2021- 22 για τον εντοπισμό και την κάλυψη πιθανών διδακτικών κενών των μαθητών/τριών των ΕΠΑ.Λ.. Οι μέρες αυτές προτείνεται να είναι είτε στην έναρξη του σχολικού έτους, είτε οι εκπαιδευτικοί να αφιερώνουν χρόνο την περίοδο που θα διαγνώσουν το διδακτικό κενό, κατά την κρίση τους, για να εξηγήσουν/εμβαθύνουν σε οτιδήποτε κρίνουν απαραίτητο σχετικά με την ύλη από τη Β’ τάξη των ΕΠΑ.Λ..

3) Να δοθεί έμφαση στην κάλυψη των διδακτικών κενών που καθορίστηκαν στην αριθ. Φ3/44963/ΓΔ4 / 19-04-2021 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ..

Δείτε την οδηγία

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΟΔΗΓΟΣ για τις δηλώσεις περιοχών και τις αιτήσεις αναπληρωτών

Αιτήσεις για το ΕΚΤΑΚΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ 1000 ευρώ σε 80000 ανέργους ΕΔΩ

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Αυτό το σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

Αυξημένα τα ποσοστά ασθενών με long covid - Ποιοι οφείλουν να είναι πιο προσεκτικοί
Μεγάλη προσοχή οφείλουν να έχουν οι πολίτες, καθώς πολλές είναι οι περιπτώσεις που μετά την νόσηση με κορονοϊό, κάποιοι ασθενείς βιώνουν συμπτώματα...
Αυξημένα τα ποσοστά ασθενών με long covid - Ποιοι οφείλουν να είναι πιο προσεκτικοί