sxoleia-mathites-ekpaideusi
Menelaos Myrillas / SOOC
«Η πολιτεία θεωρεί ότι είμαστε αναλώσιμοι ή παράπλευρες απώλειες στη μάχη κατά του κορονοϊού» - Γράφει ο Βασίλης Παππάς

Ανοίγουν τα σχολεία!!!

  • Χωρίς ακόμη να έλθουν οι οδηγίες / κανόνες για την πρόληψη από την παραλλαγή «δέλτα» του κορονοϊού.
  • Χωρίς ακόμη να γνωρίζουμε επίσημα τα πρωτόκολλα ασφαλούς λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
  • Με ελλιπές ή και το ίδιο προσωπικό καθαριότητας στις σχολικές μονάδες. Την φετινή χρονιά δεν χρειάζεται πρόεδρε της ΚΕΔΕ να καθαρίζονται οι αίθουσες, θρανία, πόμολα στα ενδιάμεσα διαλείμματα.
  • Με τμήματα 25 και 27  μαθητών. Ακόμη και εκεί (βλ. εργαστήρια) που το τμήμα με 22 μαθητές σπάει σε δύο υποτμήματα, αν το τμήμα έχει 21 παιδιά είναι καταδικασμένο να συνωθούνται δύο μαθητές πάνω από το πληκτρολόγιο. Στα πληκτρολόγια δεν κολλάει.
  • Με μάσκες ότι να είναι. Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να ελέγξουν την ασφάλεια και καταλληλότητα των μασκών! Πως άραγε;
  • Με αντιεπιστημονικές οδηγίες. Αγιασμός σε αντιπροσωπία μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών. Αν όμως οι συμμετέχοντες είναι θετικοί και ασυμπτωματικοί θα περιφέρουν τον κορονοϊό από τμήμα σε τμήμα! Στον βασιλικό δεν κολλάει !
  • Με τους μαθητές/τριες ανά δύο στα θρανία. Και όμως, ειδικά στην επαρχία λόγω συρρίκνωσης του μαθητικού δυναμικού των σχολείων, θα μπορούσαν οι μαθητές/τριες να κάθονται ανά ένας σε κάθε θρανίο. Κάποια «τυχερά» σχολεία το κάνουν. Καμία μέριμνα επ’ αυτού!
  • Με ά-λογες συμπληρώσεις ωραρίου εκπαιδευτικών. Συμπλήρωση ωραρίου έστω και μιάς (1) ώρας σε άλλο σχολείο. Αλήθεια ποιος θα οδηγήσει το παιδί που νοσεί στον ειδικό χώρο – γραφείο, με τα δέοντα μέτρα προφύλαξης, μέχρι να έλθει ο γονέας να το παραλάβει; Σε ποια σχολεία έχει έλθει πιστοποιημένο υλικό ατομικής προφύλαξης του προσωπικού; Πέρασαν ήδη δύο χρόνια. Τότε δεν γνωρίζαμε. Τώρα ποιες πρόνοιες λαμβάνουμε;
  • Ποιος θα διασφαλίζει την εγκυρότητα των self tests των παιδιών; Παραλλαγή «δέλτα» είναι αυτή και σύμφωνα με τους ειδικούς μεγάλο το ποσοστό των παιδιών που θα προσβληθεί.

Ερωτήματα εκπαιδευτικών, γονέων, κοινωνίας. Απάντηση καμία. Α ναι. Σήμερα δημοσιοποιήθηκε η υπουργική απόφαση για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού.
Αγαπητοί μου, αν ένας λειτουργός της εκπαίδευσης αγωνιά και συμμετέχει δίνοντας το είναι του για  ασφαλές σχολείο, για ασφαλή εκπαιδευτική διαδικασία, αν πάρει από το «χέρι» το παιδί που νοσεί (γιατί του το επιβάλλει η παιδαγωγική του συνείδηση), πιστεύετε ότι θα προλάβει να αξιολογηθεί;

Η πολιτεία θεωρεί ότι είμαστε αναλώσιμοι ή παράπλευρες απώλειες στη μάχη κατά του κορονοϊού.

* μέλος Πρωτοβουλίας Καθηγητών Τρικάλων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Καρυστιανού
Έκκληση Μαρίας Καρυστιανού προς βουλευτές: «Μην σταθείτε εμπόδιο στην έρευνα και τιμωρία»
Τόνισε πως ήρθε η στιγμή για τους βουλευτές και τις βουλεύτριες να σταθούν στο ύψος της ιστορικής τους ευθύνης
Έκκληση Μαρίας Καρυστιανού προς βουλευτές: «Μην σταθείτε εμπόδιο στην έρευνα και τιμωρία»
Ξυλοδαρμός σε εργαζόμενο καθαριότητας στην Κυψέλη
Στη φυλακή ο 38χρονος για την επίθεση σε εργαζόμενο καθαριότητας στην Κυψέλη
Ισχυρίστηκε ότι βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ και ζήτησε συγγνώμη – Δεν έπεισε ανακριτή και εισαγγελέα
Στη φυλακή ο 38χρονος για την επίθεση σε εργαζόμενο καθαριότητας στην Κυψέλη
ποσδεπ
Ανησυχία ΠΟΣΔΕΠ για τις επιπτώσεις από την απόφαση του ΣτΕ για λειτουργία παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων στην Ελλάδα
Συνταγματικά τα παραρτήματα ξένων ΑΕΙ – Σήμα κινδύνου από την ΠΟΣΔΕΠ
Ανησυχία ΠΟΣΔΕΠ για τις επιπτώσεις από την απόφαση του ΣτΕ για λειτουργία παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων στην Ελλάδα