Σχολεία-Γκίκα: Οι ειδικοί θα συζητήσουν για τις «κόκκινες περιοχές»
Η επιτροπή των ειδικών δεν θα συζητήσει σήμερα για τα σχολεία, αλλά για τις «κόκκινες περιοχές» - Τι δήλωσε η γενική γραμματέας του υπουργείου Παιδείας

Αναφερόμενη στον προβληματισμό για το άνοιγμα των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τη Δευτέρα, η γενική γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αναστασία Γκίκα υποστήριξε ότι δεν έχει τεθεί τέτοιο θέμα στο υπουργείο.

Ο,τιδήποτε άλλο προφανώς είμαστε έτοιμοι να το αντιμετωπίσουμε, ωστόσο δεν έχει τεθεί τέτοιο θέμα στο υπουργείο, δήλωσε στην ΕΡΤ.

Επισήμανε πως σήμερα η σύσκεψη των επιδημιολόγων δεν αφορά στα σχολεία αλλά τις «κόκκινες περιοχές», πρόσθεσε ωστόσο πως στην περίπτωση που μια περιοχή είναι «κόκκινη», για όσο παραμένει «κόκκινη», τα Λύκεια δεν μπορούν να λειτουργήσουν λόγω της μεγάλης κινητικότητας των παιδιών.

«Σε εμάς δεν υπάρχει προβληματισμός, δεν έχει τεθεί θέμα στο υπουργείο, ωστόσο οι ειδικοί επαναλαμβάνουν ότι η παραμικρή χαλάρωση δημιουργεί προβλήματα, δεν εφησυχάζουμε, τα σχολεία είναι ο φυσικός χώρος των παιδιών», είπε η κ. Γκίκα.

«Το μάθημα στην τάξη είναι αυτό που χρειάζονται. Το ο,τιδήποτε άλλο, προφανώς είμαστε πανέτοιμοι να το αντιμετωπίσουμε, αλλά δεν έχει τεθεί στο «τραπέζι» των συζητήσεων του υπουργείου Παιδείας» επισήμανε.

Τα μέτρα για την επαναλειτουργία Γυμνασίων-Λυκείων

«Σήμερα έχουμε μια συνάντηση με τους περιφερειακούς διευθυντές και τους διευθυντές της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για να πούμε τις τελευταίες οδηγίες» επισήμανε η Αναστασία Γκίκα.

«Εμείς προετοιμαζόμαστε για άνοιγμα την 1η Φεβρουαρίου, έχουμε στείλει σειρά εγκυκλίων για υπενθύμιση των υγειονομικών μέτρων για ασφαλή λειτουργεία Γυμνασίων και Λυκείων, όπως και για την πλατφόρμα όπου μπορούν εκπαιδευτικοί και μαθητές άνω των 16 να δηλώσουν επιθυμία για να επιβληθούν σε rapid τεστ» είπε.

Ο ειδικός γραμματέας της ΟΛΜΕ, Ανδρεας Παπαδαντωνακης, μετέφερε κλίμα ανασφάλειας και επιφυλακτικότητας και από γονείς και από εκπαιδευτικούς για το άνοιγμα εκτιμώντας ότι δεν έχουν αλλάξει ιδιαίτερα τα δεδομένα για τα σχολεία σε σχέση με το πρώτο lockdown και επανέλαβε την θέση ότι θα έπρεπε να υπάρξει ένας σχεδιασμός για τη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Βοσκοτόπια και πρόβατα
«Ήταν οικογένειά μου»: Συγκινεί ο 80χρονος κτηνοτρόφος που έχασε το κοπάδι του από ευλογιά
Η θανάτωση 110 ζώων της αυτόχθονης φυλής Σερρών αφήνει πίσω κενό, πόνο και ανησυχία για το μέλλον της ελληνικής κτηνοτροφίας
«Ήταν οικογένειά μου»: Συγκινεί ο 80χρονος κτηνοτρόφος που έχασε το κοπάδι του από ευλογιά
ΑΠΘ
ΑΠΘ: Κατασκευή επεξεργαστή Τεχνητής Νοημοσύνης με τη μεγαλύτερη παγκοσμίως υπολογιστική ισχύ
Tο Τμήμα Πληροφορικής του Αριστοτελείου κατασκευάζει φωτονικό επεξεργαστή Τεχνητής Νοημοσύνης με τη μεγαλύτερη παγκοσμίως Υπολογιστική Ισχύ 
ΑΠΘ: Κατασκευή επεξεργαστή Τεχνητής Νοημοσύνης με τη μεγαλύτερη παγκοσμίως υπολογιστική ισχύ
Ακαδημία Αθηνών
Ακαδημία Αθηνών: Νέος Ξένος Εταίρος ο καθηγητής Ευρωπαϊκού Δικαίου κ. Koen Lenaerts
Η Ακαδημία Αθηνών εξέλεξε ως Ξένο Εταίρο της τον Προέδρο του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και Καθηγητή Ευρωπαϊκού Δικαίου κ. Koen Lenaerts
Ακαδημία Αθηνών: Νέος Ξένος Εταίρος ο καθηγητής Ευρωπαϊκού Δικαίου κ. Koen Lenaerts
Τεχνητή νοημοσύνη
Τεχνητή Νοημοσύνη: Δανειζόμαστε χρόνο, χρωστάμε σκέψη; Το φαινόμενο του "Γνωστικού Χρέους".
Η ΤΝ πρέπει να αντιμετωπίζεται όπως το κομπιουτεράκι στα μαθηματικά: πρώτα μαθαίνεις την πράξη με το μυαλό για να χτίσεις τη νευρωνική υποδομή, και...
Τεχνητή Νοημοσύνη: Δανειζόμαστε χρόνο, χρωστάμε σκέψη; Το φαινόμενο του "Γνωστικού Χρέους".