Προσλήψεις αναπληρωτών: Το επόμενο διάστημα νέα πρόσκληση για τα κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ
Ενημερωτικό σημείωμα των αιρετών ΚΥΣΕΕΠ Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγια για την ειδική πρόσκληση προσλήψεων αναπληρωτών και τις αποσπάσεις νεοδιορισθέντων ΕΕΠ-ΕΒΠ

Σύμφωνα με τους αιρετούς, Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγια, ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΚΥΣΕΕΠ), σήμερα Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020.

Το ΚΥΣΕΕΠ εξέτασε τις αιτήσεις απόσπασης νεοδιοριζόμενων μελών του ΕΕΠ-ΕΒΠ για το σχολικό έτος 2020-21, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 42 του νόμου 4722/2020, ενώ ενημερώνει ότι το υπουργείο Παιδείας προχωρά πολύ σύντομα στην έκδοση της Ειδικής Πρόσκλησης πρόσληψης αναπληρωτών για την πρόσληψη ΕΕΠ-ΕΒΠ στα κενά που δεν καλύφθηκαν από τις προηγούμενες φάσεις.

Ειδικότερα:

Α. Εξέταση των αιτήσεων απόσπασης νεοδιοριζόμενων μελών του ΕΕΠ-ΕΒΠ για το σχολικό έτος 2020-21

Το Συμβούλιο εισηγήθηκε: Θετικά για την ένταξη  και απόσπαση ενός μέλους ΕΒΠ στην περίπτωση α΄ του άρθρου 8 του Π.Δ. 56/2001, λόγω ασθένειας τέκνου και για την απόσπασή της για το διδακτικό έτος 2020-2021.

Θετικά για την ένταξη και απόσπαση ενός μέλους ΕΕΠ (κλάδου ΠΕ21-Θεραπευτών Λόγου) στην περίπτωση β΄ του άρθρου 8 του Π.Δ. 56/2001 λόγω πολυτεκνίας και για την απόσπασή της για το διδακτικό έτος 2020-2021.

Θετικά για την ένταξη και απόσπαση τριών μελών ΕΕΠ (2 κλάδου ΠΕ21-Θεραπευτών Λόγου και 1 κλάδου ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών) και 1 μέλους ΕΒΠ στην περίπτωση γ΄ του άρθρου 8 του Π.Δ. 56/2001 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την παρ. 2 του άρθρου 7 του Π.Δ. 91/2005 λόγω αναπηρίας ιδίου με ποσοστό 75% και άνω και για την απόσπασή τους για το διδακτικό έτος 2020-2021: Αρνητικά για την ένταξη και  απόσπαση μελών ΕΕΠ (κλάδου ΠΕ21-Θεραπευτών Λόγου και κλάδου ΠΕ23-Ψυχολόγων) σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 42 του Ν. 4722/2020 επειδή δεν πληρούν τις προϋποθέσεις. 

Αρνητικά για την ένταξη και  απόσπαση μελών ΕΕΠ (κλάδου ΠΕ21-Θεραπευτών Λόγου και κλάδου ΠΕ23-Ψυχολόγων) σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 42 του Ν. 4722/2020 επειδή δεν πληρούν τις προϋποθέσεις. 

Να σημειωθεί πως δεν υφίστανται λειτουργικά κενά σε κάποιες εκ των περιοχών απόσπασης. Σε κάθε περίπτωση όμως οι αποσπασμένοι μπορούν να τεθούν στη διάθεση του οικείου υπηρεσιακού συμβούλιου (ΠΥΣΕΕΠ) για να τοποθετηθούν με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από γνώμη του ΠΥΣΕΕΠ, σύμφωνα με την περ. γ της παρ. 5 του άρθρου 62 του Ν. 4589/2019.

Β. Ειδική Πρόσκληση για προσλήψεις σε κενά που δεν έχουν καλυφθεί

To ΥΠΑΙΘ προχωρά πολύ σύντομα στην έκδοση της Ειδικής Πρόσκλησης πρόσληψης αναπληρωτών που προβλέπεται στο άρθρο 46 του νόμου 4692/2020*, για την πρόσληψη ΕΕΠ-ΕΒΠ στα κενά που δεν καλύφθηκαν από τις προηγούμενες φάσεις.

Στην πρόσκληση αυτή μπορούν να συμμετέχουν όσοι βρίσκονται στους τελικούς αναμορφωμένους πίνακες, ακόμα κι όσοι δεν είχαν δηλώσει περιοχές τον Αύγουστο του 2020 και αφορά σε συγκεκριμένα σχολεία της χώρας.

Η κάλυψη των κενών θα αφορά στις θέσεις που παραμένουν κενές λόγω μη αναλήψεων της Γ Φάσης και για όσες θέσεις γενικώς  δεν βρέθηκαν αναπληρωτές για να τις καλύψουν. 

Η ποινή σε περίπτωση μη ανάληψης υπηρεσίας ή ενδεχόμενης παραίτησης σύμφωνα με την παράγραφο 4 του άρθρου 46, του νόμου 4692/2020 έχει ως εξής:

«Εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., που προσλαμβάνεται ως αναπληρωτής σε κενό με την ειδική πρόσκληση, ύστερα από την αίτηση-δήλωση συμμετοχής του, και για οποιονδήποτε λόγο δεν αναλαμβάνει υπηρεσία εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που ορίζεται στην ανακοίνωση της πρόσληψης ή αναλαμβάνει υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτείται, αποκλείεται από τις προσλήψεις κατά το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης, καθώς και κατά τα δύο επόμενα σχολικά έτη. Αν το τρίτο έτος αποκλεισμού συμπίπτει με το πρώτο έτος ισχύος νέων πινάκων κατάταξης, το πρόσωπο που αποκλείεται μπορεί να προσληφθεί μόνο κατά το δεύτερο έτος ισχύος των νέων πινάκων»

*Αρθρο 46, του νόμου 4692/2020: «Μετά την 1η Οκτωβρίου κάθε σχολικού έτους, εφόσον διαπιστώνεται αδυναμία κάλυψης των λειτουργικών αναγκών λόγω άρνησης ανάληψης υπηρεσίας ή παραίτησης από τη θέση αναπληρωτών εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π., και Ε.Β.Π. σε σχολικές μονάδες, μπορεί να πραγματοποιείται ειδική πρόσκληση πρόσληψης με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων για την κάλυψη των κενών θέσεων συγκεκριμένων σχολικών μονάδων».

 

logo alfavita

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις έγκυρα και έγκαιρα από το alfavita.gr

Πότε ανοίγουν τα σχολεία: Δεν αποκλείστηκε περιορισμός των γιορτών των Χριστουγέννων

Τηλεκπαίδευση: Οδηγός εκπαιδευτικού για το Webex Meetings

Γιατί εκτοξεύτηκε η ζήτηση του σεμιναρίου "Διαπολιτισμική Εκπαίδευση"

Το κορυφαίο σεμινάριο στην Ελλάδα στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ για μοριοδότηση στον ΑΣΕΠ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Στον αέρα η τράπεζα θεμάτων για τις Πανελλήνιες 2021


 

σχετικά άρθρα

Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών: Να λυθεί άμεσα το ζήτημα του παράβολου - Όχι στον αποκλεισμό εκπαιδευτικών
Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών: Να λυθεί άμεσα το ζήτημα του παράβολου - Όχι στον αποκλεισμό εκπαιδευτικών
Ανακοίνωση της Γ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για τον αποκλεισμό εκπαιδευτικών από τους πίνακες κατάταξης λόγω παράβολου
Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών: Να λυθεί άμεσα το ζήτημα του παράβολου - Όχι στον αποκλεισμό εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί: Υποβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης – προσφορά στα ιδιωτικά συμφέροντα
Εκπαιδευτικοί: Υποβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης – προσφορά στα ιδιωτικά συμφέροντα
Ανακοίνωση του Μετώπου Δράσης και Αλληλεγγύης Εκπαιδευτικών στην Πρέβεζα για το νομοσχέδιο της επαγγελματικής εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί: Υποβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης – προσφορά στα ιδιωτικά συμφέροντα
Εργαζόμενοι σε δομές Ειδικής Αγωγής: Να κλείσουν άμεσα τα ειδικά σχολεία
Εργαζόμενοι σε δομές Ειδικής Αγωγής: Να κλείσουν άμεσα τα ειδικά σχολεία
Να ανασταλεί η λειτουργεία των δομών Ειδικής Αγωγής ζητούν οι εργαζόμενοι σε ΣΜΕΑ της Θεσσαλονίκης, μέχρι να βελτιωθεί η επιδημιολογική κατάσταση της...
Εργαζόμενοι σε δομές Ειδικής Αγωγής: Να κλείσουν άμεσα τα ειδικά σχολεία