Έχουν περάσει ήδη πεντέμισι χρόνια από την ημέρα που ξεκίνησε η δίκη της εγκληματικής – ναζιστικής οργάνωσης της Χρυσής Αυγής και ακόμα οι εγκληματίες - δολοφόνοι συνεχίζουν να κυκλοφορούν
ελεύθεροι και να σπέρνουν το ναζιστικό δηλητήριο και το ρατσιστικό μίσος τους.
ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ, ΟΥΤΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ!
Ζητάμε την παραδειγματική καταδίκη των μελών της Χρυσής Αυγής.