Νιχάτ Χότσικα
Ο Νιχάτ Χότσικα έχει οριστεί από την ελληνική πολιτεία εκπαιδευτικός στο Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης - Ένταση από υποστηρικτές του λεγόμενου «ψευδομουφτή» καταγγέλλει η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος

Σε «Οδύσσεια» εξελίσσεται η υπόθεση του εκπαιδευτικού Νιχάτ Χότσικα, του εκπαιδευτικού που είχε απολυθεί παράνομα το 2016 από το Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης με το... στίγμα του «γκιολενιστή» και, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ, έχει δικαιωθεί τρεις φορές από την αρμόδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Η διαδικασία ανάληψης καθηκόντων του είχε οριστεί για το πρωί της Τρίτης (6 Οκτωβρίου) σύμφωνα με απόφαση της αρμόδιας διεύθυνσης, ωστόσο ομάδα υποστηρικτών του λεγόμενου «ψευδομουφτή», υποκινούμενη από μηνύματα στα social media, συγκεντρώθηκε στο σχολείο και απέκλεισε την είσοδο.

Αξίζει να σημειωθεί πως το 2017 το Μονομελές Πρωτοδικείο Ξάνθης απέρριψε την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων του Μειονοτικού Σχολείου Ξάνθης, το οποίο ζητούσε να μη γίνει δεκτός στο σχολείο ο εν λόγω εκπαιδευτικός.

Παραθέτουμε το μήνυμα εναντίον του εκπαιδευτικού στα social media με την μετάφραση στα ελληνικά και την ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ:

SMS

Αγαπητοί μου δάσκαλοι, (Θέλω) την προσοχή όσων έχουν παιδιά στο Μειονοτικό Γυμνάσιο. Ενημερωθήκαμε ότι αύριο το πρωί ο Hocka θα φθάσει (επιστρέψει) στο σχολείο. Επομένως, οι υπάλληλοί μας που είναι γονείς θα πρέπει να είναι εκεί στις οκτώ παρά τέταρτο αύριο και να συμμετέχουν στη διαμαρτυρία χωρίς να προκαλούν βία. Με σεβασμό.

Η ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ:

Παίζουν με τη φωτιά τουρκικό προξενείο και διοίκηση Μειονοτικού Σχολείου Ξάνθης –Οργανώνουν επικίνδυνες συγκεντρώσεις πυροδοτώντας τη βία και εμποδίζοντας την είσοδο στο σχολείο σε εκπαιδευτικό που επιχείρησε να αναλάβει διδακτικά καθήκοντα!

Παίζουν με τη φωτιά σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο οι εκπρόσωποι του τουρκικού προξενείου και οι διοικούντες το Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης. Όχι μόνο απαγορεύουν την ανάληψη εκπαιδευτικών καθηκόντων από τον εκπαιδευτικό Νιχάτ Χότσικα, καταπατώντας τις εντολές της ελληνικής πολιτείας, αλλά ταυτόχρονα προβαίνουν σε υποκίνηση εκδηλώσεων μίσους, οργανώνοντας δήθεν αυθόρμητες συγκεντρώσεις μπροστά από το σχολείο. Δίνουμε σήμερα στη δημοσιότητα μήνυμα του ψευδοΜουφτή (ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ 1), ο οποίος χθες βράδυ με μήνυμά του σε ομάδα που ελέγχει στα social media κάλεσε σε συγκέντρωση μέλη της ομάδας, ώστε να παρεμποδιστεί η νόμιμη ανάληψη καθηκόντων του συναδέλφου μας.

Η ιστορία του Νιχάτ Χότσικα είναι  γνωστή στην ελληνική εκπαιδευτική κοινότητα με την παράνομη απόλυσή του το 2016 από το Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης. Η Διεύθυνση Εκπαίδευσης έχει εκδώσει τρεις αποφάσεις (ενδεικτικά ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ 2)να επιστρέψει ο εκπαιδευτικός στο σχολείο του. Δόθηκε, μάλιστα, εντολή να αναρτηθεί το όνομά του στο ωρολόγιο πρόγραμμα και στο ΠΣ My School. Η τελική απόφαση ανάληψης καθηκόντων, με εντολή της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ξάνθης και του Συντονιστή Μειονοτικής Εκπαίδευσης θα έπρεπε να εφαρμοστεί σήμερα το πρωί. Όμως στην είσοδο του σχολείου βρέθηκαν 20-30 άτομα, δήθεν αυθόρμητα συγκεντρωμένα (μετά από εντολή του ψευδοΜουφτή), που εμπόδισαν την είσοδο του εκπαιδευτικού στο σχολείο, με τουρκόφωνα ΜΜΕ να καλύπτουν πανηγυρικά την «εκδήλωση»! Πρωτοφανείς, τριτοκοσμικές εικόνες στην ελληνική δημοκρατία που δεν τιμούν κανέναν.  Δυστυχώς όμως παρατηρείται και ολιγωρία ορισμένων εκ των εποπτικών αρχών της πολιτείας που υπέκυπταν μέχρι τώρα στους εκβιασμούς προξενείου και διοίκησης του σχολείου και δεν εφάρμοζαν τον νόμο.

Η ΟΙΕΛΕ έχει ενημερώσει τις τοπικές αρχές για τους τεράστιους κινδύνους που εγκυμονούν από τις πρακτικές του τουρκικού προξενείου και τη διοίκηση του Μειονοτικού Σχολείου Ξάνθης. Είναι φανερό ότι κάποιοι είναι αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τις ενέργειές τους, παίζοντας με τη φωτιά. Προειδοποιούμε τις αρχές και την ελληνική κυβέρνηση ότι τα πράγματα στην Ξάνθη είναι εκτός ελέγχου. Αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα, η σωματική ακεραιότητα του Νιχάτ Χότσικα και των εκπροσώπων μας τίθενται σε άμεσο κίνδυνο. Ελπίζουμε η ελληνική πολιτεία να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων και να απαιτήσει άμεσα την εφαρμογή των αποφάσεών της.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εσείς γνωρίζετε τι σημαίνει «νείρομαι»;

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

oplosxoleio
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
Ο νόμος προβλέπει προϋποθέσεις: Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να φέρουν οπλισμό πρέπει, μεταξύ άλλων, να περάσουν πρώτα 40 ώρες «βασικής εκπαίδευσης...
Ασύλληπτο! Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να φέρουν οπλισμό στο σχολείο, σύμφωνα με νόμο που ψήφισε η Βουλή
ΔΑΣΚΑΛΑ
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
Ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών βιώνει υψηλή ή μεσαία συναισθηματική εξάντληση, ενώ καταγράφεται επίσης ότι ένα ακόμη μεγαλύτερο τμήμα...
Τοξικό το κλίμα στα σχολεία λίγο πριν διακοπές του Πάσχα λόγω των πιέσεων του υπουργείου Παιδείας
10 γυμνασιο παπαγου
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
Λήγει το σχολικό έτος κι ακόμα να καλύψουν τα κενά -και μάλιστα στην Αθήνα, στου Παπάγου! Στα «κάγκελα» οι γονείς...
Τεράστια επιτυχία: Το «ψηφιακό» Υπουργείο άφησε 345 μαθητές με κενά εκπαιδευτικών από την αρχή της χρονιάς ως τώρα!
w29-81121enisxytikhdidaskalia.jpg
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...
Το πρεκαριάτο, από το λατινικό precarious (που σημαίνει αβέβαιος, ανασφαλής), είναι όρος που εμφανίζεται από τη δεκαετία του '80 για τα σύγχρονα...
Ενισχυτική Διδασκαλία: Πώς ένας απαραίτητος θεσμός για τους μαθητές κατέληξε σε «πρεκαριάτο» για τους εκπαιδευτικούς...