«Ζητήσαμε από τους διευθυντές εκπαίδευσης, τους διευθυντές σχολείων να μιλήσουν με τα παιδιά έτσι ώστε να εξηγήσουμε στα παιδιά ότι αιτήματα τα οποία έχουν θέσει είναι αιτήματα τα οποία συζητάμε και εξηγούμε, αλλά ουσιαστικά ο διάλογος θα πρέπει να συνεχίσει και με ανοιχτά σχολεία»

«Η κοινή υπουργική απόφαση περιγράφει μια ψηφιακή τάξη και ουσιαστικά μεταφέρει τη φυσική τάξη στην ψηφιακή τάξη: Πώς μπαίνουν απουσίες, το απουσιολόγιο, τι γίνεται όταν κάποιος παρακωλύει το μάθημα, όπως δηλαδή θα έκανε ο καθηγητής. Το παιδί το οποίο είναι στην κατάληψη είναι ένα παιδί που δεν συμμετέχει στη μαθησιακή διαδικασία ή δεν θέλει να γίνει η μαθησιακή διαδικασία» δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας, απαντώντας σε σχετική ερώτηση για τις καταλήψεις και τις απουσίες.

«Αυτό είναι το ζήτημα μέχρι τώρα. Όλα τα μέτρα του υπουργείου Παιδείας ή ο τρόπος αντιμετώπισης των καταλήψεων ήταν τρόπος παιδαγωγικός. Ζητήσαμε από τους διευθυντές εκπαίδευσης, τους διευθυντές σχολείων να μιλήσουν με τα παιδιά, σε πολλές περιπτώσεις παρενέβησαν και δήμαρχοι και αυτοδιοικητικοί, έτσι ώστε να εξηγήσουμε στα παιδιά ότι αιτήματα τα οποία έχουν θέσει περί των ωρών, περί των ελλείψεων, περί του προσωπικού καθαρισμού είναι αιτήματα τα οποία συζητάμε και εξηγούμε, αλλά ουσιαστικά ο διάλογος θα πρέπει να συνεχίσει και με ανοιχτά σχολεία. Είναι δίκαιο για όλους. Από εκεί και πέρα το υπουργείο Παιδείας έπρεπε να διασφαλίσει πρόσβαση στην εκπαίδευση και τα παιδιά τα οποία δεν το επιθυμούν αυτή τη στιγμή, είναι μια πλειοψηφία που δεν συμμετέχει στην κατάληψη, πρέπει όμως να μην χάνει και τις ώρες της» ανέφερε.

Για την αναπλήρωση ωρών μαθημάτων σε αργίες και τους μαθητές που δεν θέλουν να συμμετέχουν στην κατάληψη και παρ’ όλα αυτά υποχρεούνται να παρακολουθήσουν μάθημα στις αργίες, απάντησε ότι: «το σχολείο λειτουργεί εν συνόλω και το μέτρο αναπλήρωσης θα έρθει να συμπληρώσει κενά τα οποία είναι σημαντικά για όλους, είτε με την τηλεκπαίδευση - γιατί εδώ μιλάμε και για πράξεις που μπορεί να μην ισχύουν γιατί μπορεί να λήξουν οι καταλήψεις. Άρα αυτό είναι ένα μέτρο το οποίο λαμβάνεται για να καλύψουμε τα παιδιά, αλλά μπορεί να είναι και ένα μέτρο που εντέλει μπορεί να μη χρειαστεί γιατί κάποια σχολεία ήδη λύνουν την κατάληψη».

«Από την άλλη, τα μέτρα μπορούν και εφαρμόζονται για όλους. Άρα, ναι στην κάλυψη ωρών γιατί πρέπει να καλυφθούν μεγάλα κενά τα οποία έχουν προκληθεί κι από πέρυσι κι αυτό είναι κάτι που πρέπει να λάβουμε όλοι υπόψη. Ότι ήδη από πέρυσι τον Μάρτιο που έκλεισαν τα σχολεία μέχρι τον Μάιο και τον Ιούνιο που ξανάνοιξαν για τη δευτεροβάθμια και πρωτοβάθμια σταδιακά, έχουμε κάποια πράγματα τα οποία πρέπει να καλύψουμε. Ήδη στείλαμε οδηγίες στα σχολεία πώς πρέπει να το κάνουμε αυτό και αυτή τη στιγμή χάνεται πολύτιμος χρόνος. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν και παιδιά που προετοιμάζονται για την Γ’ Λυκείου και οφείλει το ελληνικό δημόσιο σχολείο να προασπίσει το δικαίωμα αυτών των παιδιών στην κάλυψη της ύλης».

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber