μαθητική κινητοποίηση
Ε.Λ.Μ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΘΗΒΑΣ «Ο ΠΙΝΔΑΡΟΣ», ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ, ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΑΔΕΔΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Από την έναρξη της πανδημίας του covid19 η εκπαιδευτική κοινότητα διεκδικεί από το ΥΠΑΙΘ, καταθέτοντας συγκεκριμένες προτάσεις, τη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για το άνοιγμα και την λειτουργία των σχολείων μας. Δυστυχώς, παρά το χρόνο που είχε στη διάθεσή του το ΥΠΑΙΘ δε μπόρεσε ή δε θέλησε να οργανώσει το άνοιγμα και την επαναλειτουργία των σχολείων με τους απαραίτητους υγειονομικούς όρους και τις αναγκαίες προϋποθέσεις ασφάλειας.

Τη στιγμή που άλλες ευρωπαϊκές χώρες μερίμνησαν να αντιμετωπίσουν το δεύτερο κύμα της πανδημίας του covid19 εξασφαλίζοντας την υγειονομική προστασία των μαθητών με «νέες» αίθουσες, μονά θρανία, αυξημένες προσλήψεις εκπαιδευτικών, δωρεάν παροχή μάσκας και μαζική χρήση διαγνωστικών τεστ, στην Ελλάδα η κατάσταση  μέχρι  σήμερα διαμορφώνεται ως εξής:

  • Ο μαθητικός πληθυσμός στοιβάζεται, σε πολλές περιπτώσεις, σε τμήματα των 25 και  άνω ατόμων, καθώς το ΥΠΑΙΘ απέκλισε εξ’ αρχής την πρόταση της επιτροπής των ειδικών για μικρότερο αριθμό μαθητών ανά τμήμα. Αλήθεια, υπάρχουν άδειες και διαθέσιμες σχολικές αίθουσες που παραμένουν ανεκμετάλλευτες; Πόσοι δημόσιοι και δημοτικοί χώροι μπορούν αλλά δεν αξιοποιούνται;    
  • Τη στιγμή που η αύξηση των κρουσμάτων είναι σημαντική, το ΥΠΕΣ (με σχετική εγκύκλιο στις 20/9/2020) περιορίζει τη δυνατότητα χορήγησης άδειας ειδικού σκοπού στους εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου!
  • Κι ενώ στο μεσοδιάστημα των θερινών μηνών θα περίμενε κανείς τη θωράκιση του δημόσιου Εθνικού Συστήματος Υγείας με γενναία αύξηση του αριθμού των ΜΕΘ και προσλήψεις υγειονομικού προσωπικού αλλά και τη δωρεάν παροχή διαγνωστικών τεστ στο σύνολο των εκπαιδευτικών και των μαθητών, το ΥΠΑΙΘ διακηρύσσει αποκλειστικά την ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ για γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές, αποποιούμενο των  δικών του πολιτικών  ευθυνών, ενώ η διανομή της «μιας» μάσκας κατέληξε στο γνωστό «φιάσκο»!
  • Δεν έχει εξασφαλιστεί το επαρκές προσωπικό καθαριότητας για όλα τα σχολεία, ώστε να υπάρχει ο απαιτούμενος, επαρκής, συχνός και σωστός καθαρισμός, με βάση τις αυξημένες ανάγκες αλλά και τις ίδιες τις οδηγίες και τα υγειονομικά πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ!

Διεκδικούμε άμεσα:

  • Αναζήτηση και χρήση κατάλληλων χώρων για διδασκαλία, ώστε να διασφαλίζονται οι απαραίτητες αποστάσεις μεταξύ των μαθητών σε κάθε σχολική αίθουσα. Μείωση του αριθμού των μαθητών σε 15, μέγιστο ανά τμήμα διδασκαλίας. Πρόσληψη ικανού αριθμού εκπαιδευτικών – αναπληρωτών πλήρους ωραρίου -  για το σκοπό αυτό.
  • Εξασφάλιση του απαραίτητου αριθμού εργαζομένων στην καθαριότητα των σχολείων, ώστε να ικανοποιούνται επαρκώς στην ΠΡΑΞΗ οι οδηγίες και τα υγειονομικά πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ!
  • Εξασφάλιση αυξημένης χρηματοδότησης στις σχολικές επιτροπές για την προμήθεια του απαραίτητου υγειονομικού υλικού (μέσα ατομικής προστασίας, είδη καθαρισμού, αντισηπτικά) και την κάλυψη των αυξημένων προβλεπόμενων φετινών δαπανών θέρμανσης (ώστε οι αίθουσες διδασκαλίας να αερίζονται και ταυτόχρονα να θερμαίνονται επαρκώς).
  • Διενέργεια μαζικών διαγνωστικών τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, ώστε να υπάρξει άμεση παρέμβαση σε περίπτωση που χρειαστεί και να ελέγχεται η διάδοση του ιού. Συστηματική  εποπτεία της υγειονομικής λειτουργίας των σχολείων. 
  • Να μην ανακληθεί καμιά άδεια εκπαιδευτικού που ανήκει σε ευπαθή ομάδα.
  • Κατάργηση της νομοθετικής διάταξης για τη χρήση κάμερας (on-line αναμετάδοση)  μέσα στις σχολικές αίθουσες.

Θέλουμε Σχολεία Ανοικτά και Ασφαλή

για μαθητές, εκπαιδευτικούς, εργαζόμενους και τις οικογένειές τους.

       Η πρόεδρος Ε.Λ.Μ.Ε.                                        Ο πρόεδρος ΣΕΠΕ Θήβας

     Μητρατζούλη Παρασκευή                                         Γκέκας Παναγιώτης

Η πρόεδρος ΣΕΠΕ Λιβαδειάς                                  Ο πρόεδρος Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ

                 Λαζάρου Δήμητρα                                                     Βαζούρας Σπύρος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mixanografiko-2016_1.jpg
Μηχανογραφικό 2024: Άνοιξε η πλατφόρμα ηλεκτρονικών αιτήσεων για Έλληνες εξωτερικού
Υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης συμμετοχής στις εξετάσεις και μηχανογραφικού Δελτίου για την εισαγωγή Ελλήνων του εξωτερικού στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση...
Μηχανογραφικό 2024: Άνοιξε η πλατφόρμα ηλεκτρονικών αιτήσεων για Έλληνες εξωτερικού
Τεχνητή νοημοσύνη
Οι χρήστες των προγραμμάτων τεχνητής νοημοσύνης θεωρούν ότι αυτά έχουν αποκτήσει συνείδηση και αυτογνωσία
Η μελέτη αυτή έρχεται αμέσως μετά από μια έρευνα που αναφέρει ότι το GPT-4, το LLM που βασίζεται το ChatGPT, πέρασε το τεστ Turing το οποίο κρίνει αν...
Οι χρήστες των προγραμμάτων τεχνητής νοημοσύνης θεωρούν ότι αυτά έχουν αποκτήσει συνείδηση και αυτογνωσία