Ως δάσκαλος με σχεδόν 30 χρόνια υπηρεσίας, δε βρίσκω λόγια...
Ένας εκπαιδευτικός γράφει για το επικείμενο άνοιγμα των σχολείων, την εγκύκλιο για τον αγιασμό και τις πρακτικές του υπουργείου Παιδείας

Ως δάσκαλος με σχεδόν 30 χρόνια υπηρεσίας και έχοντας ζήσει πολλές ηγεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ, δε βρίσκω λόγια για να χαρακτηρίσω τους χειρισμούς της νυν ηγεσίας. Μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης και ύστερα από τις πρώτες μεγαλόστομες εξαγγελίες για τις μεταρρυθμίσεις που θα γίνονταν και θα «απογείωναν» την παιδεία, άρχισαν τα παρατράγουδα. Θυμίζω το μπάχαλο που έγινε με τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών όπου μας απέδειξαν ότι δυσκολεύονται πολύ να συνεννοηθούν Υπουργός και Υφυπουργός.

Αποτέλεσμα αυτού να στέλνει η Υφυπουργός εγκύκλιο ότι δε θα γίνουν μαθήματα την ημέρα εκείνη παρά μόνο εορταστικές εκδηλώσεις και την επόμενη μέρα να την "αδειάζει" η Υπουργός με νέα εγκύκλιο. Κατόπιν ήρθε η καραντίνα και τραβήξαμε το ξενύχτι της ζωής μας δουλεύοντας ατέλειωτες ώρες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ακούγοντας τα σχολιανά μας από πολλούς δημοσιογράφους επειδή τεμπελιάζαμε(???).

Ευτυχώς όμως το Υπουργείο μας ευχαρίστησε δημόσια που καταφέραμε να ανταπεξέλθουμε σ' αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες, κάτι που δεν κατάφερε να κάνει το ίδιο. Θυμίζω το άλλο μπάχαλο που έγινε με τα περίφημα laptop και tablet που θα έστελναν στα σχολεία για να δανειστούν μαθητές και εκπαιδευτικοί που δεν είχαν. Μέσα στην ίδια μέρα άλλαξαν δύο φορές την εξαγγελία τους και τελικά ακόμα τα περιμένουμε.

Επιστρέψαμε την πρώτη Ιουνίου στο σχολείο με πολύ αυστηρό υγειονομικό πρωτόκολλο, κάνοντας αγώνα δρόμου για να καλύψουμε ό,τι ήταν δυνατό από πλευράς ύλης και πάλι τα καταφέραμε να πάμε υγιείς στις καλοκαιρινές διακοπές. Ακολούθησαν κι άλλα μεγάλα λόγια για το πόσο καλά προετοιμάζουν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς (δωρεάν μάσκες, ατομικά παγούρια, αποστάσεις(???), ολιγομελή τμήματα(???) που από ανώτερο αριθμό 15 τον Ιούνιο φτάσαμε στην πλήρη σύνθεση, μέχρι τη δημόσια έκκληση της Υπουργού να γράψουν όλοι οι γονείς τα παιδιά τους στο ολοήμερο όπου το μεσημέρι θα ανακατεύονται οι μαθητές από όλες τις τάξεις του σχολείου μέσα σε μια αίθουσα και αν παρουσιαστεί κρούσμα άντε να κάνεις ιχνηλάτηση).

Και φτάσαμε δύο μέρες πριν τον Αγιασμό και στο αποκορύφωμα της ανοργανωσιάς και του παραλογισμού. Ενώ όλα τα χρόνια τη μέρα του Αγιασμού η προσέλευση των μαθητών γινόταν μετά τις 9.00πμ , φέτος είπαν να πρωτοτυπήσουν και το έκαναν 8.15πμ έτσι για να παραμείνουν οι μαθητές όλοι μαζί όσο γίνεται περισσότερο από την πρώτη μέρα. Να μην ξεχάσουμε και το σπουδαιότερο:

Πότε το πληροφορήθηκαν οι σχολικές μονάδες αυτό; Μετά τις 2.00 το μεσημέρι, δηλαδή εκτός εργασιακού ωραρίου και αφού είχαν στείλει οι Διευθυντές τα ενημερωτικά e-mail στους γονείς. Πραγματικά, δε βρίσκω λόγια για όλα αυτά και για τόσα άλλα που για ευνόητους λόγους δεν αναφέρω.

Η απόλυτη Αντίφαση, το απόλυτο Μπάχαλο, η απόλυτη Ξεφτίλα...

Διαβάστε Επίσης:
 

ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

 

Σχολική Ψυχολογία: Το ανερχόμενο μοριοδοτούμενο σεμινάριο για χιλιάδες αναπληρωτές

 

Βρες μαθητές σε όλη την Ελλάδα και κλείσε ιδιαίτερα μαθήματα στο αντικείμενο που διδάσκεις

 

 

 

σχετικά άρθρα

Μετατάξεις εκπαιδευτικών σε θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.ΔΙ.Π. των ΑΕΙ (Πίνακας-Ονόματα)
Μετατάξεις εκπαιδευτικών σε θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.ΔΙ.Π. των ΑΕΙ (Πίνακας-Ονόματα)
Δείτε αναλυτικά το έγγραφο με τις μετάταξεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.ΔΙ.Π. των Α.Ε.Ι.
Μετατάξεις εκπαιδευτικών σε θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.ΔΙ.Π. των ΑΕΙ (Πίνακας-Ονόματα)
Το Χρονικό του …παραλόγου
Το Χρονικό του …παραλόγου
«Μια ημέρα φθινοπωρινή, καθώς κίνησα να πάω στη δουλειά μου, σε ένα δημόσιο σχολείο» - Γράφει ο Τίμων Παπαδόπουλος
Το Χρονικό του …παραλόγου