Ν. Φίλης: Για την ώρα προσλαμβάνονται 21.000 αναπληρωτές, όταν πέρσι χωρίς κορονοϊό προσλήφθηκαν 40.000
«Το μόνο σίγουρο είναι ότι για την ώρα προσλαμβάνονται 21 χιλ. περίπου, όταν πέρσι χωρίς κορονοϊό προσλήφθηκαν 40 χιλ., με πόρους και προετοιμασία από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ»

Για την έναρξη της σχολικής χρονιάς με ασφάλεια, ο Νίκος Φίλης δήλωσε στο Θέμα 104,6 FM ότι η κυβέρνηση δεν αξιοποίησε το καλοκαίρι για να προετοιμαστεί όπως έπρεπε.

Δεν υπήρξε, σημείωσε, καμία προσπάθεια αραίωσης των μαθητών, με «σπάσιμο» των τάξεων όπως πρότειναν οι ειδικοί επιδιομολόγοι, θεωρώντας μάλιστα αυτό το μέτρο κύριο και σημαντικότερο, τόνισε. Τελευταία στιγμή έγιναν οι διαδικασίες για την πρόσληψη καθαριστών και καθαριστριών στα σχολεία, τελευταία στιγμή δόθηκαν οι οδηγίες στους δήμους για την προμήθεια μασκών, τελευταία στιγμή όλα, πρόσθεσε. 

«Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν δίνονται στην Παιδεία αυξημένοι πόροι για την απαραίτητη ανασύνταξη και θωράκισή της εν μέσω πανδημίας. Η Ισπανία θα κατευθύνει τους πόρους από το Ταμείο Ανάπτυξης στην Παιδεία και την Υγεία -η Ελλάδα πού;», διερωτήθηκε.

Όπως τόνισε ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, ακόμα και για τους αναπληρωτές ακούμε ασαφώς για αύξηση του αριθμού τους, χωρίς στοιχεία. Το μόνο σίγουρο είναι ότι για την ώρα προσλαμβάνονται 21 χιλ. περίπου, όταν πέρσι χωρίς κορονοϊό προσλήφθηκαν 40 χιλ., με πόρους και προετοιμασία από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. 

Για την λειτουργία του Ολοήμερου, υποστηριξε ότι η κυβέρνηση παραπληροφορεί μιλώντας για 100 εκ. € που δήθεν εξασφάλισε, χωρίς να εξηγεί ότι είναι χρήματα που θα πήγαιναν σε βρεφονηπιακούς σταθμούς και κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης, και ως αποτέλεσμα περικόπτονται οι θέσεις παιδιών εκεί. Όπως επίσης, δεν οργάνωσε καμιά ουσιαστική και σοβαρή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την εξ αποστάσεως διδασκαλία, στην οποία δεν αποκλείεται και φέτος να χρειαστεί να καταφύγουμε. 

Για το σύμφωνο ΑΟΖ με την Αίγυπτο, ανέφερε ότι οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ αναγνωρίσαμε τις θετικές τους πλευρές, ειδικά μετά την τουρκο-λιβυκή συμφωνία. Ψηφίσαμε όμως «παρών» θέλοντας να αποτυπωθεί η διαφωνία μας με ορισμένες κρίσιμες πτυχές του συμφώνου. Αυτή ήταν η υπεύθυνη εθνική στάση. Δεν βγήκαμε στα εθνικιστικά «κάγκελα» όπως έκανε η ΝΔ στις Πρέσπες. 

Για τον ΣΥΡΙΖΑ υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι είναι ένα κόμμα που συζητάει: ο διάλογος, η ανταλλαγή επιχειρημάτων σε μια διαφωνία, είναι κομμάτι της συνείδησης και της παράδοσης της Αριστεράς, αντίθετα από την παράδοση των αρχηγικών κομμάτων. Είδατε ότι στη ΝΔ, όσοι είχαν διαφωνίες και τις είχαν αναλύσει παλιότερα, δεν τις εξέφρασαν καν μέσα στη Βουλή. Κρύφτηκαν. Υπάρχει μια βαθιά διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στην Αριστερά και στη Δεξιά και για το τι λένε αλλά και για το πώς συζητούν στο εσωτερικό των κομμάτων για τα εθνικά θέματα, πρόσθεσε.

Διαβάστε Επίσης:


ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

Νέες Προσλήψεις Φιλολόγων (όλες οι ειδικότητες) σε όλη την Ελλάδα

Μοριοδότηση - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. στη Σχολική Ψυχολογία

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ ΣΕ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

 

 

σχετικά άρθρα

Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Δράσεις της Ελληνικής Προεδρίας της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή αναμετάδοση μαθημάτων από την αίθουσα διδασκαλίας για τους μαθητές που απουσιάζουν - Έγγραφο της Περιφερειακής...
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης