Μαθητευόμενοι μάγοι
Γράφει ο Κοντσιώτης Κωνσταντίνος

Το Διευρυμένο Π.Υ.Σ.Δ.Ε. ν. Λάρισας, εφαρμόζοντας την υπ’ αριθμ. 79/2019 δικαστική απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Λάρισας, κατήρτισε νέο αξιολογικό πίνακα υποψηφίων Δ/ντων σχολικών μονάδων για τον Ιούλιο του 2017, ο οποίος κυρώθηκε από τον Περιφερειακό Δ/ντη Εκπ/σης (Π.Δ.Ε.) Θεσσαλίας στις 16/03/2020. Στη συνέχεια, στο πλαίσιο της ίδιας δικαστικής απόφασης, το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. έκανε πρόταση τοποθέτησης Δ/ντων, η οποία όμως αναπέμφθηκε για λόγους νομιμότητας από τον Π.Δ.Ε., αφού σε αυτή την πρόταση συμπεριλαμβάνονταν όλες οι μεταγενέστερες του Ιουλίου του 2017 αλλαγές Δ/ντων, όπως προέκυψαν από παραιτήσεις και συνταξιοδοτήσεις.

Παρά την επισήμανση κατά την έναρξη της συνεδρίασης από τον Πρόεδρο του Π.Υ.Σ.Δ.Ε., όταν συζητούσαμε το θέμα, και στη συνέχεια από εμένα, ότι η δικαστική απόφαση επιτάσσει να σταλεί πρόταση που θα περιλαμβάνει μόνο τους Διευθυντές που τοποθετούνται τον Ιούλιο του 2017, η πλειοψηφία καταψήφισε την πρόταση του Προέδρου. Άδικος κόπος και χαμένος χρόνος οι επισημάνσεις ότι, σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση, βρισκόμαστε στον Ιούλιο του 2017. Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα. Τελικά, με ψήφους 4 υπέρ και 2 κατά, πάρθηκε απόφαση στην πρόταση τοποθέτησης να συμπεριληφθούν και όλες οι αλλαγές που έγιναν μετά τον Ιούλιο του 2017, το 2018 και το 2019. Μία απόφαση η οποία ήταν προδήλως παράνομη και, όπως αναμενόταν, αναπέμφθηκε για λόγους νομιμότητας. Είναι απορίας άξιο να επισημαίνεται η λάθος ενέργεια και η πλειοψηφία του Συμβουλίου (τα 3 διορισμένα μέλη και ο αιρετός των Παρεμβάσεων) να σφυρίζουν αδιάφορα.

Τι άραγε να είχαν στο μυαλό τους και τί ήθελαν με αυτό τον τρόπο να συγκαλύψουν; Τους είχα επισημάνει στο Συμβούλιο ότι, όσο τεχνάσματα και αν επινοήσουν, στο τέλος θα εκτεθούν. Είναι απαράδεκτο ότι, ενώ γνώριζαν ότι η δικαστική απόφαση μας οδηγούσε πίσω στο 2017, η πλειοψηφία να παρανομεί σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Πώς είναι δυνατόν να ξεκινάμε τη διαδικασία από τη γνώμη των συνυπηρετούντων εκπαιδευτικών (Μάιος 2017) και ξαφνικά να γίνονται άλματα στο 2018 και 2019; Θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός να σου επισημαίνουν τον ορθό δρόμο και εσύ να μην τον ακολουθείς. Οι μαθητευόμενοι μάγοι, αυτοί που θα έφερναν «άλλο αέρα» στο Π.Υ.Σ.Δ.Ε., θα υπηρετούσαν τη νομιμότητα (!) και τη διαφάνεια (!), αποδεικνύεται ότι το μόνο που καταφέρνουν είναι να εκθέτουν την Υπηρεσία και το Συμβούλιο με παράνομες αποφάσεις και να αναστατώνουν τους συναδέλφους. Αυτά όμως συμβαίνουν όταν κυριαρχούν η εμπάθεια, η μεροληψία και η ανευθυνότητα.

Ποιος μπορεί να ξεχάσει την επιλεκτική διαρροή για αλλαγές Διευθυντών σε σχολεία, οι οποίες όμως δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα; Ποιος έδωσε το δικαίωμα στους «αιρετούς της παύλας» να δημιουργούν καχυποψία στους συναδέλφους και αναστάτωση στα σχολεία; Σ’ αυτόν τον κατήφορο δεν θα τους ακολουθήσω. Η τήρηση της νομιμότητας και η δίκαιη αντιμετώπιση όλων ανεξαιρέτως των συναδέλφων ήταν και θα είναι ο οδηγός μου στη λήψη των αποφάσεων.

 

Διαβάστε Επίσης:


ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

Νέες Προσλήψεις Φιλολόγων (όλες οι ειδικότητες) σε όλη την Ελλάδα

Μοριοδότηση - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. στη Σχολική Ψυχολογία

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ ΣΕ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

 

 

σχετικά άρθρα

Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Δράσεις της Ελληνικής Προεδρίας της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή αναμετάδοση μαθημάτων από την αίθουσα διδασκαλίας για τους μαθητές που απουσιάζουν - Έγγραφο της Περιφερειακής...
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης