Χαρά Κεφαλίδου: «Ποια είναι τελικά η πραγματική εικόνα στα σχολεία μια εβδομάδα μετά το άνοιγμα;»
Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε σήμερα η Χαρά Κεφαλίδου βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων και θα συζητηθεί την Τετάρτη μετά τις 09:00 το πρωί.

Σήμερα πραγματοποιείται το σταδιακό άνοιγμα των σχολείων μετά την αναγκαστική διακοπή της λειτουργίας τους στις 11 Μαρτίου προκειμένου να περιοριστεί η πανδημία του κορωνοϊού COVID19. Το Υπουργείο Παιδείας υιοθετώντας τις Εισηγήσεις της Επιστημονικής Επιτροπής του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) αποφάσισε και προχώρησε στη σταδιακή επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων.

Η εξειδίκευση και η εφαρμογή των μέτρων στα σχολεία ήταν και είναι ευθύνη της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας. Ακολουθήθηκε η λογική της τμηματικής λειτουργίας, ξεκινώντας από τους μαθητές της Γ’ Λυκείου και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις και καταλήγει στην ενδεχόμενη λειτουργία και των Δημοτικών Σχολείων.

Ουσιαστικά, το σημερινό άνοιγμα των σχολείων αποτελεί ένα δύσκολο crash test για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Για τον τρόπο επαναλειτουργίας των σχολείων, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους, παραμένουν τεράστια κενά και ασάφειες. Εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές προβληματίζονται, ενώ και η ελληνική κοινωνία είναι διχασμένη.

Η αναμετάδοση των μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο πυροδότησε ακόμη περισσότερο αυτόν τον διχασμό. Υπάρχουν ισχυρές αντιρρήσεις ως προς την παιδαγωγική ορθότητα και την έκθεση ανήλικων μαθητών σε δημοσιότητα, καθώς και αμφισβήτηση για τη νομιμότητα του μέτρου.

Δυστυχώς, κατά τη συνήθη τακτική του Υπουργείου, κανένας διάλογος δεν προηγήθηκε με την εκπαιδευτική κοινότητα, που είναι αυτή που κλήθηκε και καλείται να υλοποιήσει σήμερα πρωτόγνωρα μέτρα σε εφαρμογή της υπουργικής απόφασης. 

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάσθε:

1.Γνωρίζετε ποια είναι η πραγματική εικόνα σε ό,τι αφορά τα μέτρα υγιεινής και μαθησιακής προόδου  με το άνοιγμα των σχολείων;

2.Ποιες ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή και εξοπλισμό διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν στα σχολεία και πως καλύφθηκαν;

3. Συνεχίζεται η εξ αποστάσεως ασύγχρονη και σύγχρονη εκπαίδευση;

4. Ποιο είναι το ποσοστό των σχολικών μονάδων ανά την επικράτεια όπου πραγματοποιείται  αναμετάδοση των μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο από τις τάξεις;

5. Πότε πρόκειται να καταθέσετε στη Βουλή τη γνώμη και τις προδιαγραφές αναμετάδοσης σε πραγματικό χρόνο του μαθήματος τάξης, της Αρχής Προστασίας Προσωπικών δεδομένων;            

 

Η Ερωτώσα Βουλευτής      

                                                    

                                                                                     Χαρά Κεφαλίδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kallitexnika_mathimata_art.jpg
Καλλιτεχνικά Σχολεία: Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α' Γυμνασίου - Αναλυτικές πληροφορίες
Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025
Καλλιτεχνικά Σχολεία: Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α' Γυμνασίου - Αναλυτικές πληροφορίες
protypapeiramatika.jpg
Ορισμός Εξεταστικών Κέντρων για τη διεξαγωγή τεστ στα Πρότυπα Γυμνάσια-Λύκεια της Θεσσαλίας
Ορισμός Εξεταστικών Κέντρων για τη διεξαγωγή δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια της...
Ορισμός Εξεταστικών Κέντρων για τη διεξαγωγή τεστ στα Πρότυπα Γυμνάσια-Λύκεια της Θεσσαλίας