Οι δύο επιμορφώσεις που είναι πρώτες σε ζήτηση στην Ειδική Αγωγή το 2020
Η Αφροδίτη Πετρίδη παρουσιάζει τα δύο σεμινάρια Ειδικής Αγωγής που μοριοδοτούν εκπαιδευτικούς για προσλήψεις και είναι πρώτα σε ζήτηση στην Ελλάδα το 2020

Ενώ οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε κινητικότητα λόγω των αιτήσεων των διορισμών στην Γενική Εκπαίδευση και με τον επίσημο απολογισμό της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας να εμπεριέχει ένταση της στήριξης της Ειδικής Αγωγής και το 2020 οι απόφοιτοι παιδαγωγικών και καθηγητικών σχολών, οι αναπληρωτές και οι αδιόριστοι επιμορφώνονται όπως προβλέπει ο νόμος πάνω στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με τα παρακάτω σεμινάρια για να:

α) Μοριοδοτηθούν για προσλήψεις και διορισμούς
β) Μοριοδοτοηθούν για τις κρίσεις στελεχών
γ) ενταχθούν στους επικουρικούς πίνακες της Ειδικής Αγωγής

Με βάση την ισχύουσα νομοθεσία τα εν λόγω σεμινάρια μοριοδοτούν με 2 μόρια για διορισμούς και προσλήψεις.

Τα παρακάτω σεμινάρια που σας παρουσιάζω είναι τα κορυφαία  μοριοδοτούμενασεμινάρια σε ζήτηση για το 2020 στην Ελλάδα που αφορούν την Ειδική Αγωγή και πραγματοποιούνται από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και έχουν διάρκεια 7μηνών ή 9 μηνών και άνω των 400 ωρών (420 ώρες ή 440 ώρες).

Το 7μηνο μοριοδοτούμενο πρόγραμμα έχει ακριβή τίτλο "Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευσηκαι το 9μηνο  έχει ακριβή τίτλο Ειδική Αγωγή: Ανίχνευση, Διαφοροδιάγνωση και Παρέμβαση 

Επιλέγονται από τους περισσότερους εκπαιδευτικούς γιατί πέρα από την Μοριοδότηση πραγματοποιούνται ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ και ΑΣΥΓΧΡΟΝΑ, χωρίς ΚΑΘΟΛΟΥ υποχρεωτικές παρακολουθήσεις. Εσείς διαβάζετε όποτε θέλετε!

Καταπιάνονται με τις εξής θεματικές: 

Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (7μηνών)

1. Ψυχοπαθολογία Βρέφους, Παιδιού και Εφήβου
2. Μέθοδοι Ανίχνευσης Αναπτυξιακών
Διαταραχών
3. Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής –
Υπερκινητικότητα και Ειδικές Μαθησιακές
Δυσκολίες
4. Αντιμετώπιση Προβλημάτων Συμπεριφοράς στο
Σχολείο και την Οικογένεια
5. Σχολική Συμβουλευτική 
6. Νομοθεσία Ειδικής Αγωγής και Διοίκηση
Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής
7. Πρακτικές Ενταξιακής Εκπαίδευσης


Ειδική Αγωγή: Ανίχνευση, Διαφοροδιάγνωση και Παρέμβαση ( 9μηνών)

- Άτομο με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες (ε.ε.α./α.)
- Ανίχνευση – Διαφοροδιάγνωση
- Βασικές αρχές παρέμβασης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση
Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές λόγου και ομιλίας
- Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές κινητικής λειτουργίας και μεικτές διαταραχές -
(λόγου και κίνησης)
- Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Δυσλεξία 
- Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Δυσγραφία και δυσαναγνωσία 

 ΔΕΠΥ 
- Διαταραχέςδιαγωγής(F91)–Mεικτήδιαταραχήδιαγωγήςκαισυναισθήματος
- Διαταραχές συναισθήματος: Διαταραχή άγχους αποχωρισμού 

 Διαταραχές κοινωνικής λειτουργικότητας: Εκλεκτική αλαλία
- Διαταραχές κοινωνικής λειτουργικότητας: Διαταραχή προσκόλλησης
- Διαταραχές της όρασης 
- Παθήσεις του ωτός

Παρέμβαση στις μαθησιακές δυσκολίες, τα προβλήματα λόγου και ομιλίας, τις
συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες, τη χαρισματικότητα και τη διαταραχή
ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ)
- Παρέμβαση στη νοητική καθυστέρηση καιτιςδιάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές 
[διαταραχές αυτιστικού φάσματος(ΔΑΦ)]
- Παρέμβαση στις αισθητηριακές αναπηρίες (όρασης και ακοής) καιτις κινητικές
αναπηρίες
- Ο ρόλος της οικογένειας καιτου συμπεριληπτικού ψηφιακούσχολείου
- Ο ρόλος των ειδικών επαγγελματιών και κατάρτιση και εφαρμογή Εξατομικευμένων
Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων


Η χρήση των συμβόλων στη διαμόρφωση του φυσικού περιβάλλοντος
- Η σημασία της συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής στη
γενική τάξη
- Μοντέλα συνδιδασκαλίας, παράλληλη διδασκαλία και διδασκαλία σε σταθμούς: -
Τρόποι εφαρμογής
- Μοντέλα συνδιδασκαλίας, υποστηρικτική συνδιδασκαλία και ομαδική συνδιδασκαλία:
Τρόποι εφαρμογής
- Μελέτες περίπτωσης και αποτελέσματα ερευνών για τη συμπερίληψη μαθητών/τριών
με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες.:Εμπόδια και προκλήσεις


Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Βασικές aρχές
Διαφοροποίηση περιεχομένου: Παραδείγματα εφαρμογής
Διαφοροποίηση αποτελέσματος: Παραδείγματα εφαρμογής
Διαφοροποίηση της διαδικασίας: Παραδείγματα εφαρμογής

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Ειδική Αγωγή: Ανίχνευση, Διαφοροδιάγνωση και Παρέμβαση (9μηνών 440 ωρών) ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (7μηνών 420 ωρών ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Κρήτη: Νεκρό το 80% του κεδρόδασους στη Χρυσή – Απαγόρευση camping και επισκέψεων ζητά η Διεύθυνση Δασών
Κρήτη: Νεκρό το 80% του κεδρόδασους στη Χρυσή – Απαγόρευση camping και επισκέψεων ζητά η Διεύθυνση Δασών
Η Χρυσή αποτελεί περιβαλλοντικό δείκτη για την Κρήτη, με τις συνέπειες της ερημοποίησης να εμφανίζονται πρώτα εκεί
Κρήτη: Νεκρό το 80% του κεδρόδασους στη Χρυσή – Απαγόρευση camping και επισκέψεων ζητά η Διεύθυνση Δασών
Βραζιλία: Ευαγγελικό πάστορα και πρώην στρατιωτικό διόρισε υπουργό Παιδείας ο Μπολσονάρου
Βραζιλία: Ευαγγελικό πάστορα και πρώην στρατιωτικό διόρισε υπουργό Παιδείας ο Μπολσονάρου
Πρόκεται για τον τέταρτο υπουργό Παιδείας που διορίζει ο ακροδεξιός πρόεδρος
Βραζιλία: Ευαγγελικό πάστορα και πρώην στρατιωτικό διόρισε υπουργό Παιδείας ο Μπολσονάρου
Δολοφονία Ζ. Κωστόπουλου: Απορρίφθηκε η μήνυση της οικογένειας κατά των αστυνομικών και του διασώστη
Δολοφονία Ζ. Κωστόπουλου: Απορρίφθηκε η μήνυση της οικογένειας κατά των αστυνομικών και του διασώστη
«Νομικό εφεύρημα που δε στηρίζεται στο νόμο και θα προσβληθεί με την προσφυγή που θα ασκήσουμε», σημειώνει η δικηγόρος της οικογένειας
Δολοφονία Ζ. Κωστόπουλου: Απορρίφθηκε η μήνυση της οικογένειας κατά των αστυνομικών και του διασώστη