Διευκόλυνση αναπληρωτών για συμμετοχή τους στην προκήρυξη 2ΓΕ/2019 του ΑΣΕΠ
Επιστολή της ΟΛΜΕ προς την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας

Κυρία Υπουργέ,

Κυρία Υφυπουργέ,

Κυρία Γενικέ Γραμματέα,

Με βάση την προκήρυξη 2ΓΕ/2019 του ΑΣΕΠ για την ένταξη ενός υποψηφίου στους πίνακες κατάταξης, απαιτείται η κατάθεση των απαραίτητων δικαιολογητικών με φυσική παρουσία στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.  Οι συνάδελφοι αναπληρωτές, οι οποίοι υπηρετούν σε νησιά στα οποία δεν υπάρχει ΔΔΕ, αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της αναγκαστικής μετακίνησης.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ζητάει:

  • σε νησιά όπου ο αριθμός των αναπληρωτών είναι μεγάλος, να μεταβεί κλιμάκιο υπαλλήλων από την αντίστοιχη Διεύθυνση ώστε να πραγματοποιηθεί η κατάθεση των δικαιολογητικών (π.χ. Λήμνος, Κάλυμνος, Λέρος, Μύκονος κ.α.).
  • Σε νησιά όπου ο αριθμός των αναπληρωτών είναι μικρότερος, να δοθεί ειδική άδεια στους συναδέλφους για να μεταβούν στη ΔΔΕ της επιλογής τους και να καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά, χωρίς περικοπή του αντίστοιχου ποσού από το επίδομα αδείας που δικαιούνται το καλοκαίρι.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia