Να καταθέσει η Κεραμέως την επιστολή της Κομισιόν και την αλληλογραφία με το υπουργείο Παιδείας για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών
Αίτημα στη Βουλή των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Φίλη, Τζούφη, Ξενογιαννακοπούλου, καθώς η υπουργός επικαλείται τη σχετική επιστολή για τα πτυχία Κολεγίων

Να καταθέσει την επιστολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα πρέπει να συμμορφωθεί με την Οδηγία 2005/36 -αλλά και όλα τα σχετικά έγγραφα που αφορούν τα θέματα παιδείας & επαγγελματικής ισοδυναμίας- ζητούν από την υπουργό Παιδείας o Τομεάρχης Παιδείας Νίκος Φίλης, η αναπληρώτρια Τομεάρχης Παιδείας Μερόπη Τζούφη και η Κοινοβουλευτική Εκπρόσωπος Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου.

Επικαλούμενοι το άρθρο 133 του Κανονισμού της Βουλής, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσαν σήμερα στη Βουλή αίτημα κατάθεσης όλων των σχετικών εγγράφων, με δεδομένο «ότι η υπουργός Παιδείας απέρριψε (καθ’ όλη τη διάρκεια συνεδριάσεων των επιτροπών αλλά και στη συζήτηση στην Ολομέλεια) τα επανειλημμένα αιτήματα βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ να καταθέσει την επιστολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, καθώς και κάθε άλλο έγγραφο που έχει λάβει η ελληνική κυβέρνηση μετά τις 7 Ιουλίου 2019 σχετικά με θέματα παιδείας και επαγγελματικής ισοδυναμίας, όπως επίσης και τις απαντήσεις της υπουργού, των υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ και των εποπτευομένων φορέων του».

Υπενθυμίζεται ότι η υπουργός Παιδείας υπεραμύνεται της ρύθμισης για τα Κολέγια επικαλούμενη σχετική κοινοτική υποχρέωση, αλλά και τη σχετική επιστολή της Κομισιόν, την οποία αρνείται να δημοσιοποιήσει για λόγους «δημοσίου συμφέροντος». Την ίδια ώρα, η Νίκη Κεραμέως διέψευσε τα δημοσιεύματα τα οποία ανέφεραν ότι σύμφωνα με την αιτιολογημένη γνώμη 4061 της Κομισιόν δεν υπάρχει καμία αναφορά για τους εκπαιδευτικούς. 

Η διάταξη για τα Κολέγια, όπως αναφέρουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, «δίνει με αντισυνταγματικό τρόπο τη δυνατότητα σε αποφοίτους κολλεγίων να συμμετέχουν σε προκηρύξεις του ΑΣΕΠ για μόνιμο διορισμό, χωρίς ακαδημαϊκή ισοδυναμία την οποία χορηγεί το ΔΟΑΤΑΠ, ταυτίζοντας εμμέσως πλην σαφώς την επαγγελματική με την ακαδημαϊκή ισοδυναμία και  με αυτό τον τρόπο παραβιάζει κατάφωρα το άρθρο 16 του Συντάγματος».

Ακολουθεί το αίτημα χορήγησης εγγράφου, όπως κατατέθηκε στη Βουλή:

ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ

Προς την κ. Υπουργό Παιδείας

ΘΕΜΑ: «Χορήγηση της επιστολής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής/Αιτιολογημένη Γνώμη 4061 ως προς την εφαρμογή της Οδηγίας 2005/36, καθώς και κάθε άλλο έγγραφο που έχει λάβει η Ελληνική Κυβέρνηση μετά τις 7 Ιουλίου 2019 σχετικά με θέματα παιδείας και επαγγελματικής ισοδυναμίας και την απάντηση του Υπουργείου Παιδείας»

Σύμφωνα με το άρθρο 133 του Κανονισμού της Βουλής

Αιτούμαστε

Α) Την κατάθεση της επιστολής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής/Αιτιολογημένη Γνώμη 4061 ως προς την εφαρμογή της Οδηγίας 2005/36, καθώς και κάθε άλλο έγγραφο που έχει λάβει η Ελληνική Κυβέρνηση μετά τις 7 Ιουλίου 2019 σχετικά με θέματα παιδείας και επαγγελματικής ισοδυναμίας.

Β) Την απάντηση του Υπουργείου Παιδείας, των υπηρεσιών, όσο και των εποπτευόμενων φορέων αυτού, για το ανωτέρω θέμα προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. 

Οι αιτούντες Βουλευτές

Φίλης Νίκος

Τζούφη Μερόπη

Ξενογιαννακοπούλου Μαριλίζα

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kena.jpg
Παύλα (-) στα μαθήματα Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή και Θρησκευτικά λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών
Κοντεύουν Χριστούγεννα, η Γ’ φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών έχει ολοκληρωθεί και στο σχολείο υπάρχουν ακόμα εκπαιδευτικά κενά σε Αγγλικά,...
Παύλα (-) στα μαθήματα Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή και Θρησκευτικά λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών
kyriakos-pierrakakis
Πιερρακάκης: Εισαγωγή στα δημόσια Πανεπιστήμια μέσω του διεθνούς Baccalaureate χωρίς Πανελλαδικές Εξετάσεις!
Αλλά τι άλλο είναι αυτό εκτός από πριμοδότηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης και μηχανισμός αύξησης των ανισοτήτων στην εκπαίδευση;
Πιερρακάκης: Εισαγωγή στα δημόσια Πανεπιστήμια μέσω του διεθνούς Baccalaureate χωρίς Πανελλαδικές Εξετάσεις!