Τι είναι μεγαλύτερο έγκλημα,
η κλοπή μιας τράπεζας
ή η ίδρυσή της;
Αυτή η ερώτηση από την « Όπερα της Πεντάρας» του Μπρεχτ, θα έπρεπε να είναι αντικείμενο διαθεματικής διδασκαλίας στις σχολικές αίθουσες, στις 31 Οκτώβρη. Μέρα που αφιερώθηκε στις Τράπεζες και χαρακτηρίστηκε «παγκόσμιας αποταμίευσης» και όχι εκταμίευσης κέρδους.
Αντί για αυτό πληροφορηθήκαμε από τον τοπικό τύπο:
«Σε Δημοτικό σχολείο του Νομού Μαγνησίας βρέθηκε χθες ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Eurobank και πρώην υπουργός Οικονομικών κ. Γιώργος Ζανιάς με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης.
Συνοδευόμενος από στελέχη της Τράπεζας, επισκέφθηκε το Δημοτικό σχολείο, παρακολούθησε την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές με θεατρικά και μουσικά δρώμενα, συνομίλησε με τα παιδιά, ενώ στο τέλος είχε συζήτηση με τους δασκάλους και τον διευθυντή του σχολείου.
Ο διευθυντής του σχολείου είπε, πως «είχαμε τη χαρά και την τιμή να βρεθεί στο σχολείο μας ο πρόεδρος της Eurobank κ. Γιώργος Ζανιάς ο οποίος μετέδωσε στους μαθητές την αξία της αποταμίευσης επισημαίνοντας πως ο όρος «αποταμίευση» επιστρέφει ξανά στο προσκήνιο, καθώς η οικονομική κατάσταση ομαλοποιείται».
Παράλληλα πρόσθεσε πως ο κ. Ζανιάς ενδιαφέρθηκε να συνδράμει για την αναβάθμιση των υποδομών του σχολείου.»
Απαράδεκτη ως επικίνδυνη η επίσκεψη τραπεζίτη σ' ένα δημόσιο σχολείο.
Όπως απαράδεκτη και η δήλωση του δ/ντη του σχολείου για "ομαλοποίηση της οικονομικής δραστηριότητας". Κάποιοι θέλουν να μας πείσουν ότι επανήλθαμε στην «κανονικότητα», αγνοώντας το 30% ανεργίας του ενεργού εργατικού δυναμικού, τα χαμηλά ημερομίσθια και τις πενιχρές συντάξεις, τον αφανισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, της μικρής και μικρομεσαίας αγροτιάς, την κατάρρευση της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, την οικονομική μετανάστευση της νεολαίας, τις χιλιάδες αυτοκτονίες λόγω των οικονομικών αδιεξόδων και τόσα άλλα. Όπως επίσης ξεχνούν ότι αυτές που δημιούργησαν την κρίση ήταν οι τράπεζες κι εμείς, ο απλός λαός κληθήκαμε να πληρώσουμε τα σπασμένα.
Για ποια αποταμίευση μιλούν; Που όλα είναι υποθηκευμένα στις τράπεζες. Που πριν καλά καλά πληρωθούμε τα χρήματα εξανεμίζονται σε φόρους και κόκκινα δάνεια. Σε τιμολόγια υπερτιμημένα ρεύματος, τηλεφώνου, θέρμανσης, ειδών διατροφής και πρώτης ανάγκης.
Επικίνδυνη επίσης η στάση του γιατί ανοίγει την κερκόπορτα να μπουν στο δημόσιο σχολείο τραπεζίτες και επιχειρηματίες για να κερδοσκοπήσουν ως δωρητές και ευεργέτες. " "Ενδιαφέρθηκε (η Γιούρομπανκ) να συνδράμει για την αναβάθμιση των υποδομών του σχολείου" αναφέρει το άρθρο, ξεχνώντας ότι αυτό είναι υποχρέωση της πολιτείας. Πού πήγε ο ΟΣΚ και τόσες άλλες βασικές υποστηρικτικές δομές των σχολείων; Θυσιάστηκαν στο βωμό των μνημονιακών πολιτικών για να καταρρεύσει το δημόσιο και δωρεάν σχολείο και να χαριστεί σε ιδιώτες και επιχειρηματίες προς χάριν του κέρδους και της ρεμούλας. Ντροπή κύριε Διευθυντά του Δημόσιου Δωρεάν δημοτικού σχολείου.
Στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ και υποψήφιος στο Σύλλογο εκπ/κων Ν. Μαγνησίας, με το ψηφοδέλτιο ΑΑΑ (Αξιοπρέπεια Αλληλεγγύη Αντίσταση) , ο εν λόγω Διευθυντής. Λειτουργεί σαν Κυβερνητικό στέλεχος, παρ΄ όλο που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ παρέδωσε τη σκυτάλη, να εφαρμόσει την ίδια πολιτική, αυταρχικότερα, η ΝΔ. Τη στάση του αυτή διευκόλυνε και ενέκρινε φυσικά η Διεύθυνση ΠΕ και το Υπουργείο. Είναι στα πλαίσια της Αριστείας και της επιχειρηματικότητας, της διασύνδεσης με επιχειρήσεις και ιδιωτικό τομέα όλων των βαθμίδων της εκπ/σης. Υπάκουος Manager όπως τον θέλουν τα ιδιωτικά συμφέροντα αυτών που εκταμιεύουν και αποταμιεύουν το ιδρώτα της εργαζόμενης πλειοψηφίας.
Προσβολή στη Αξιοπρέπεια εκπαιδευτικών, μαθητών και των εργαζόμενων γονιών τους, είναι τέτοιου είδους εκδηλώσεις στα σχολεία.
Η εκπαίδευση που σχεδιάζουν, διεθνείς οργανισμοί-κυβερνήσεις και στελέχη τους, είναι να γίνουμε υποτακτικοί του Κεφαλαίου, εμείς και οι μικροί μαθητές από τα γεννοφάσκια τους. Ζήτουλες για τα αναγκαία κονδύλια για την λειτουργία των σχολείων και διαπλεκόμενοι με τα ιδιωτικά συμφέροντα.
Η συρρίκνωση του δημοσίου σχολείου προς όφελος των ιδιωτικών συμφερόντων, υπό τις επιταγές ΕΕ – ΟΟΣΑ, είναι στην ημερήσια διάταξη: Η κυβέρνηση της ΝΔ και το Υπουργείο Παιδείας υιοθετούν μια λογική που κινείται με ακόμα πιο επιθετικό προσανατολισμό, στις μνημονικές περικοπές των κοινωνικών δαπανών των προηγούμενων κυβερνήσεων και στις δεσμεύσεις απέναντι στις εκθέσεις των ευρωπαϊκών και διεθνών οργανισμών, εντελώς μακριά από τα αιτήματα της ζωντανής εκπαίδευσης για υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου, τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.
Από την πρώτη κιόλας στιγμή η κυβέρνηση της ΝΔ έκανε κατανοητή «λόγω και έργο» ποιά πολιτική θα ασκήσει: Έκλινε τη λέξη αξιολόγηση σε όλες τις πτώσεις. Ο δημόσιος χαρακτήρας της εκπαίδευσης καθώς και το σύνολο των εργασιακών και μορφωτικών δικαιωμάτων, είναι στο στόχαστρό της. Η προώθηση της εκπαίδευσης της αγοράς, του σχολείου επιχείρηση δια μέσου της σχολικής αυτονομίας, της αποκέντρωσης, της αξιολόγησης εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων, το σχολείο των «αρίστων», τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, η διεύρυνση της ελαστικής εργασίας χωρίς δικαιώματα, κι όλα αυτά, σε περιβάλλον αυταρχισμού, αποτελούν προτεραιότητες της. Σε βάρος του δημόσιου σχολείου των όλων, των ίσων, των διαφορετικών και των δικαιωμάτων όλων για μόνιμη σταθερή δουλειά.
Το ψηφισμένο από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ προσοντολόγιο, για προσλήψεις εκπαιδευτικών, αποτελεί το καλύτερο έδαφος προσπάθειας εφαρμογής αξιολόγησης και μετατροπής των εκπαιδευτικών σε ''άλογα κούρσας''.
Η επίθεση που δέχεται όλος ο κόσμος της εκπαίδευσης (μαθητές, φοιτητές, εκπαιδευτικοί) και της εργασίας, είναι ενιαία και ξεκάθαρη. Ενιαία και αποφασιστική πρέπει να είναι και η απάντησή μας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη