Thumbnail
Κεφαλλονιά

Υβριστικά συνθήματα κατά του Τάκη Βασιλάτου, διευθυντή του Λυκείου Σάμης και υποψήφιου με την ΑΝΑΣΑ στις περιφερειακές εκλογές, ανέγραψαν άγνωστοι.

Στις φωτογραφίες που ανήρτησε, φαίνεται πως πρόκειται μάλλον για νεαρούς με χουλιγκανική-ανάρμοστη συμπεριφορά καθώς υπογράφουν με τον εθνικιστικό μαίανδρο στον οποίον... συμπληρώνουν το αλφάδι της αναρχίας με το σύμβολο της πρόσθεσης (+). Ο ίδιος, ωστόσο, καθώς και η ΕΛΜΕ Κεφαλλονιάς-Ιθάκης, κάνουν λόγο για εθνικιστικά στοιχεία.

Χουλιγκανική συμπεριφορά σε σχολείο της Κεφαλλονιάς
Χουλιγκανική συμπεριφορά σε σχολείο της Κεφαλλονιάς

Ανακοίνωση του Τάκη Βασιλάτου:

To βράδυ της περασμένης Κυριακής είχαμε «έφοδο» στο Λύκειο Σάμης! Η έφοδος δεν ήταν από τις «συνηθισμένες» χουλιγκανικού τύπου επιχειρήσεις, μια και για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια είχαμε και σαφή «πολιτικά» μηνύματα! Δεν είχανε περάσει 24 ώρες από τη στιγμή που είχε δει το φώς της δημοσιότητας κείμενό μου με το οποίο εξηγούσα για ποιους λόγους συμμετέχω ως υποψήφιος σύμβουλος στον περιφερειακό συνδυασμό της ΑΝ.Α.Σ.Α και τα φασιστοειδή των δυο άκρων ενώσανε τις δυνάμεις τους και συνυπέγραψαν τους «βαθύτατα πολιτικούς χαρακτηρισμούς» για το πρόσωπό μου τους οποίους είχαν «αναρτήσει» στον ταλαίπωρο τοίχο του Λυκείου/Γυμνασίου! Οι χαρακτηρισμοί, μάλιστα , συνοδεύτηκαν και από την προτροπή να καταψηφιστεί ο μ@%$#;ς! Και για να μην υπάρχει αμφιβολία για το ποιος ήταν ο «εκλεκτός» ρίξανε και μια ολίγη από γιαούρτι στο τζάμι του αυτοκινήτου μου την Δευτέρα το πρωί!! Επαναλαμβάνω, λοιπόν, ότι ήμουν ο μοναδικός στόχος αυτής της «ανορθογραφίας» όχι ως διευθυντής του Λύκειου, αλλά ως πολιτικό πρόσωπο μια και κάτω από τις «ομορφιές» υπήρχε η γνωστή υπογραφή των φασιστοειδών όπως φαίνεται ξεκάθαρα από τις φωτογραφίες που σας στέλνω –και τις οποίες στέλνω για να μην ισχυριστεί κανείς πως πρόκειται για «παραμύθιασμα» ! Δεν πρόκειται για την κλασσική αντίδραση μαθητών απέναντι στην «καθηγητική αυθαιρεσία»! Το θαυμαστό «βάθος των πολιτικών επιχειρημάτων», αλλά και το είδος και ο τρόπος δράσης μιας μικρής, εκτιμώ, ομάδας νεαρών ατόμων, αποτελεί, κατά τη γνώμη μου, για την κοινωνική πλειοψηφία ένα ισχυρό μήνυμα το οποίο δεν πρέπει να το αφήσει «να πέσει χάμω», το οποίο πρέπει να την απασχολήσει σοβαρά! Το φιδάκι έχει βγει από το ΑΥΓΌ ΤΟΥ !

Όσο για μένα ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ , ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΩ! ΒΑΣΙΛΑΤΟΣ ΤΑΚΗΣ Υποψήφιος Σύμβουλος με την ΑΝ.Α.Σ.Α  

Και επανέρχεται με 2η ανακοίνωση στο ζήτημα

Αγαπητοί φίλοι Χθες λάβατε ένα κείμενό μου με τίτλο « ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ-ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΩ»!

Επιστρέφω στο θέμα διότι σήμερα το πρωϊ έγινα δέκτης διαμαρτυριών! Στο κείμενο υπάρχει η έκφραση για «τα φασιστοειδή των δυο άκρων» και κάποιοι εννόησαν ότι αναφέρομαι στο ΚΚΕ! Βεβαίως, μια προσεκτικότερη ματιά στο κείμενο και ιδίως στις φωτογραφίες θα καταδείκνυε ότι δεν εννοούσα το ΚΚΕ με το οποίο μπορεί σε πολλά να διαφωνώ, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν το ταυτίζω με τους φασίστες και τα παρακλάδια τους! Υ. Γ. Ακούω ότι κάποιοι αναφερόμενοι στον «δημόσιο προπηλακισμό» ψιθυρίζουν από εδώ κι από εκεί ότι «καλά του κάνανε» αναφερόμενοι στο πρόσωπό μου! Θα ήμουν ευτυχής αν «βγαίνανε» από τη σκιά τους και δήλωναν δημοσίως αυτό που πιστεύουν! Με συγχωρείτε για την ενόχληση ΤΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΑΤΟΣ 

Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ ΚΙ

Το ΔΣ της ΕΛΜΕΚΙ καταδικάζει τις χουλιγκανικού τύπου ενέργειες και την αναγραφή ανάρμοστων και υβριστικών συνθημάτων στο σχολικό συγκρότημα του Γυμνασίου - Λυκείου Σάμης, αυτή τη φορά με αιχμή το Διευθυντή του Λυκείου. 

Δεν είναι η πρώτη φορά που το συγκρότημα αυτό γίνεται στόχος δήθεν «αγνώστων», φασιστικών στοιχείων, κάτι που δεν κρύβουν και από τις υπογραφές τους. Η στοχοποίηση του σχολείου και των εκπαιδευτικών από την αντίδραση, όποιο λόγο και όποιο σκοπό και αν επικαλείται, αντικειμενικά, βάζει πλάτη στον κοινωνικό αυτοματισμό και υποσκάπτει της εκπαιδευτικής λειτουργίας. Αυτό δεν πρέπει να επιτρέψουμε να γίνει. Την ώρα που απαιτείται ενότητα και πάλη ενάντια στην πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ στην εκπαίδευση και στη ζωή μας γενικότερα κάποιοι επιδιώκουν «να ρίξουν τη μπάλα στην εξέδρα», αποπροσανατολίζοντας και διευκολύνοντας το πέρασμα των μέτρων.

Οι ίδιες οι συνθήκες επιβάλλουν να υπάρχει συστράτευση λαού και νεολαίας, μπροστά στην ολομέτωπη αντιεκπαιδευτική επίθεση που εξελίσσεται (αντιδραστικές αλλαγές στο λύκειο και το σύστημα πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση που το κάνουν ακόμη πιο ταξικό, «προσλήψεις» - απολύσεις εκπαιδευτικών, υποβάθμιση των σχολικών υποδομών κ.α.). Στόχος της δράσης πρέπει να είναι τα πολλά και οξυμμένα προβλήματα στην εκπαίδευση και το εκπαιδευτικό σύστημα αλλά και στους ίδιους τους σχολικούς χώρους, με βασικό ένοχο μια ολόκληρη πολιτική με ονοματεπώνυμο και επιδιώξεις τις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις και το νέο «εξορθολογισμό» δαπανών, όπως προβλέπουν τα μνημόνια και οι κατευθύνσεις ΕΕ και ΟΟΣΑ για την παιδεία.

Η σχολική κοινότητας της Σάμης, έχει δείξει δείγματα γραφής, με σταθερή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις και διαρκείς διώξεις μαθητών, στο παρελθόν, για την αγωνιστική στάση τους. Αυτή η παρακαταθήκη πρέπει να είναι οδηγός για την αντιμετώπιση της επίθεσης που εκδηλώνεται τώρα στο σχολείο. Τα φασιστικά στοιχεία, που είναι και ποινικά υπόλογα, με ευθύνη και της σημερινής κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, δρουν ανενόχλητα, τη στιγμή που σε κάθε αγωνιστική δράση των μαθητών έχει «καθιερωθεί» η παρουσία της αστυνομίας. Το ΔΣ της ΕΛΜΕΚΙ τονίζει ότι κανένα πρόβλημα της εκπαίδευσης αλλά και της εκπαιδευτικής και σχολικής ζωής, δεν μπορεί να λυθεί με την παρουσία ή την παρέμβαση αστυνομικών δυνάμεων στο σχολείο, με στόχο τους μαθητές. Αντίθετα, μάλιστα, περισσότερα προβλήματα δημιουργούνται αν, έξω από κάθε παιδαγωγικό πλαίσιο, επιχειρείται με αυτό τον τρόπο να επιλυθούν και αντιπαραθέσεις που προκύπτουν εντός της σχολικής κοινότητας. 

Η ταξική κατηγοριοποίηση και οι ακόμα πιο έντονες μορφωτικές και κοινωνικές ανισότητες για τους μαθητές, η μόρφωση που γίνεται εμπόρευμα και η πρόσβαση σε αυτήν που καθορίζεται από την τσέπη του καθενός, η εντατικοποίηση και το άγχος των μαθητών, κυρίως του Λυκείου που έχει απολέσει το μορφωτικό του ρόλο, ο ανταγωνισμός για μια θέση στον ήλιο που εντείνεται όταν η ανεργία και η ανασφάλεια καλπάζουν, στην εποχή που η εκπαίδευση αντί να καλύπτει τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες καλύπτει την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων, είναι το περιβάλλον μέσα στο οποίο εξελίσσεται η σχολική ζωή. Την πολιτική και την κοινωνική διάσταση των παραπάνω προβλημάτων και τις πολιτικές ευθύνες όλων μέχρι σήμερα των κυβερνήσεων γι’ αυτά, καμιά τυφλή και τραμπούκικη επίθεση στο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς δεν μπορεί να αντιμετωπίσει. Κάθε άστοχη διοικητική πράξη μπορεί να διευκολύνει τις επιδιώξεις όσων βρίσκονται από πίσω, που δεν έκρυψαν στο παρελθόν ούτε κρύβουν και τώρα ότι θέλουν «διαίρει και βασίλευε» και ένταση της καταστολής στο σχολικό χώρο. 

Μόνο ο ενιαίος αγώνας εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων και εργαζομένων μπορεί να ανοίξει δρόμο για καλύτερες μέρες. Και μπροστά μας έχουμε μεγάλες προκλήσεις. Να σταθούμε απέναντι στους κυβερνητικούς σχεδιασμούς για το Λύκειο και να συμπαραταχθούμε με όλες τις δυνάμεις μας στην ανάπτυξη των μαθητικών αγώνων ώστε να ακυρώσουμε αυτές τις στοχεύσεις.
Αργοστόλι 7 Απρίλη 2019
Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ
Ο Πρόεδρος

Η Γενική Γραμματέας
Δημήτρης Μαντζουράτος
Σοφία Ποταμιάνου
 

Το ΔΣ της ΕΛΜΕΚΙ καταδικάζει τις χουλιγκανικού τύπου ενέργειες και την αναγραφή ανάρμοστων και υβριστικών συνθημάτων στο σχολικό συγκρότημα του Γυμνασίου - Λυκείου Σάμης, αυτή τη φορά με αιχμή το Διευθυντή του Λυκείου. 

Δεν είναι η πρώτη φορά που το συγκρότημα αυτό γίνεται στόχος δήθεν «αγνώστων», φασιστικών στοιχείων, κάτι που δεν κρύβουν και από τις υπογραφές τους. Η στοχοποίηση του σχολείου και των εκπαιδευτικών από την αντίδραση, όποιο λόγο και όποιο σκοπό και αν επικαλείται, αντικειμενικά, βάζει πλάτη στον κοινωνικό αυτοματισμό και υποσκάπτει της εκπαιδευτικής λειτουργίας. Αυτό δεν πρέπει να επιτρέψουμε να γίνει. Την ώρα που απαιτείται ενότητα και πάλη ενάντια στην πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ στην εκπαίδευση και στη ζωή μας γενικότερα κάποιοι επιδιώκουν «να ρίξουν τη μπάλα στην εξέδρα», αποπροσανατολίζοντας και διευκολύνοντας το πέρασμα των μέτρων.

Οι ίδιες οι συνθήκες επιβάλλουν να υπάρχει συστράτευση λαού και νεολαίας, μπροστά στην ολομέτωπη αντιεκπαιδευτική επίθεση που εξελίσσεται (αντιδραστικές αλλαγές στο λύκειο και το σύστημα πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση που το κάνουν ακόμη πιο ταξικό, «προσλήψεις» - απολύσεις εκπαιδευτικών, υποβάθμιση των σχολικών υποδομών κ.α.). Στόχος της δράσης πρέπει να είναι τα πολλά και οξυμμένα προβλήματα στην εκπαίδευση και το εκπαιδευτικό σύστημα αλλά και στους ίδιους τους σχολικούς χώρους, με βασικό ένοχο μια ολόκληρη πολιτική με ονοματεπώνυμο και επιδιώξεις τις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις και το νέο «εξορθολογισμό» δαπανών, όπως προβλέπουν τα μνημόνια και οι κατευθύνσεις ΕΕ και ΟΟΣΑ για την παιδεία.

Η σχολική κοινότητας της Σάμης, έχει δείξει δείγματα γραφής, με σταθερή συμμετοχή στις κινητοποιήσεις και διαρκείς διώξεις μαθητών, στο παρελθόν, για την αγωνιστική στάση τους. Αυτή η παρακαταθήκη πρέπει να είναι οδηγός για την αντιμετώπιση της επίθεσης που εκδηλώνεται τώρα στο σχολείο. Τα φασιστικά στοιχεία, που είναι και ποινικά υπόλογα, με ευθύνη και της σημερινής κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ, δρουν ανενόχλητα, τη στιγμή που σε κάθε αγωνιστική δράση των μαθητών έχει «καθιερωθεί» η παρουσία της αστυνομίας. Το ΔΣ της ΕΛΜΕΚΙ τονίζει ότι κανένα πρόβλημα της εκπαίδευσης αλλά και της εκπαιδευτικής και σχολικής ζωής, δεν μπορεί να λυθεί με την παρουσία ή την παρέμβαση αστυνομικών δυνάμεων στο σχολείο, με στόχο τους μαθητές. Αντίθετα, μάλιστα, περισσότερα προβλήματα δημιουργούνται αν, έξω από κάθε παιδαγωγικό πλαίσιο, επιχειρείται με αυτό τον τρόπο να επιλυθούν και αντιπαραθέσεις που προκύπτουν εντός της σχολικής κοινότητας. 

Η ταξική κατηγοριοποίηση και οι ακόμα πιο έντονες μορφωτικές και κοινωνικές ανισότητες για τους μαθητές, η μόρφωση που γίνεται εμπόρευμα και η πρόσβαση σε αυτήν που καθορίζεται από την τσέπη του καθενός, η εντατικοποίηση και το άγχος των μαθητών, κυρίως του Λυκείου που έχει απολέσει το μορφωτικό του ρόλο, ο ανταγωνισμός για μια θέση στον ήλιο που εντείνεται όταν η ανεργία και η ανασφάλεια καλπάζουν, στην εποχή που η εκπαίδευση αντί να καλύπτει τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες καλύπτει την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων, είναι το περιβάλλον μέσα στο οποίο εξελίσσεται η σχολική ζωή. Την πολιτική και την κοινωνική διάσταση των παραπάνω προβλημάτων και τις πολιτικές ευθύνες όλων μέχρι σήμερα των κυβερνήσεων γι’ αυτά, καμιά τυφλή και τραμπούκικη επίθεση στο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς δεν μπορεί να αντιμετωπίσει. Κάθε άστοχη διοικητική πράξη μπορεί να διευκολύνει τις επιδιώξεις όσων βρίσκονται από πίσω, που δεν έκρυψαν στο παρελθόν ούτε κρύβουν και τώρα ότι θέλουν «διαίρει και βασίλευε» και ένταση της καταστολής στο σχολικό χώρο. 
Μόνο ο ενιαίος αγώνας εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων και εργαζομένων μπορεί να ανοίξει δρόμο για καλύτερες μέρες. Και μπροστά μας έχουμε μεγάλες προκλήσεις. Να σταθούμε απέναντι στους κυβερνητικούς σχεδιασμούς για το Λύκειο και να συμπαραταχθούμε με όλες τις δυνάμεις μας στην ανάπτυξη των μαθητικών αγώνων ώστε να ακυρώσουμε αυτές τις στοχεύσεις.

Αργοστόλι 7 Απρίλη 2019
Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ
Ο Πρόεδρος

Η Γενική Γραμματέας
Δημήτρης Μαντζουράτος
Σοφία Ποταμιάνου
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 26 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 26/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eksetaseis
Ανατολική Μακεδονία-Θράκη: Ορισμός Εξεταστικού Κέντρου για την εισαγωγή μαθητών στα Εκκλησιαστικά Σχολεία
Ορισμός Εξεταστικού Κέντρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης για την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής...
Ανατολική Μακεδονία-Θράκη: Ορισμός Εξεταστικού Κέντρου για την εισαγωγή μαθητών στα Εκκλησιαστικά Σχολεία