Thumbnail
Επιστολή προς την Υφυπουργό Παιδείας Μ. Τζούφη

Αξιότιμη κυρία Υφυπουργέ,

Θεωρούμε ότι η αλλαγή της ισχύουσας κατάστασης στο θέμα των παρατάσεων απόσπασης πέραν της πενταετίας έγινε αιφνιδιαστικά το σχολικό έτος 2016-17 και με ελλιπή ενημέρωση των άμεσα ενδιαφερομένων.

Ζητούμε λοιπόν την επέκταση του ισχύοντος νομικού πλαισίου του Ν. 4415/2016 που αφορά τις παρατάσεις εκπαιδευτικών ομογενών ή παντρεμένων με ομογενή ή αλλοδαπό ώστε να συμπεριληφθούν σε αυτόν και οι συνάδελφοι οι οποίοι απέκτησαν την πιστοποίηση της γλωσσομάθειας μετά την ψήφιση του νόμου.

Το Υπουργείο θα πρέπει να λάβει υπόψη του ότι οι εξετάσεις πιστοποίησης διεξάγονται μόνο δύο φορές το χρόνο καθώς επίσης και το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί αιφνιδιάστηκαν από το υψηλό επίπεδο γλωσσομάθειας που ετέθη ως προϋπόθεση για παράταση της απόσπασης της εν λόγω κατηγορίας, με αποτέλεσμα να μην προλάβουν να το εξασφαλίσουν τυπικά εγκαίρως, παρά το γεγονός ότι ουσιαστικά το κατείχαν (το επίπεδο γλωσσομάθειας).

Για παρατάσεις που σύμφωνα με τον Ν. 4415/2016 (Άρθρο 16 § 3γ) «επιβάλλονται από διακρατικές συμφωνίες» ή «οι ανάγκες της υπηρεσίας είναι επείγουσες και δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του αποσπασμένου», ζητούμε να υπάρχει πίνακας κατάταξης και ξεκάθαρης μοριοδότηση με βάση σαφή προσυμφωνημένα κριτήρια.

Με εκτίμηση,
Σύλλογος Δασκάλων, Τμημάτων Ελληνικής Γλώσσας Βάδης Βυρτεμβέργης "Αριστοτέλης"

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pliroforiki
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
Διεθνής Ερευνα ICILS 2028 για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και στους Υπολογιστές με συμμετοχή της Ελλάδας
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
«Με τους διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες, η μάθηση γίνεται σύγχρονη, γίνεται ζωντανή, γίνεται εμπειρία για όλες τις μαθήτριες και τους...
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
aristoteleio panepistimio thessalonikis
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
Αγώνας για συμπεριληπτική εκπαίδευση: Η φωνή ενός φοιτητή του ΑΠΘ με αυτισμό
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
daskala
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση
Καταγγελία για παραπομπή σε πειθαρχικό κατά την άδεια κύησης
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση