Thumbnail
Δεν φτάνει που δύο μήνες οι μαθητές της Δ τάξης δεν έχουν δάσκαλο, τώρα τους καταργούν το ολοήμερο και την πρωινή ζώνη.

Μία καταγγελία έφτασε στο alfavita.gr σύμφωνα με την οποία εδώ και δύο μήνες οι μαθητές της Δ τάξης του 1ο ΔΣ Σπερχειάδας δεν έχουν δάσκαλο και σαν να μην έφτανε αυτό, σύμφωνα με τον κ. Ιωάννη Πατακιά, ο νέος Διευθυντής ΠΕ για να εξοικονομήσει ώρες καταργεί τη λειτουργία του ολοήμερου και της πρωινής ζώνης. Αυτό προκάλεσε μεγαλύτερα προβλήματα στους γονείς του σχολείου.

Διαβάστε το κείμενου του γονιού για την έλλειψη του δασκάλου και τις μεθοδεύσεις της ΔΙΠΕ:

Εν έτη 2018 υπάρχουν στη χώρα μας πολλές κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία μας. Όμως κάποια πράγματα δεν έχουν προηγούμενο. Στο σχολείο που φοιτά η κόρη μου , το Πρώτο Δημοτικό Σχολείο Σπερχειάδας, ζούμε το απίστευτο φαινόμενο η Δ  τάξη να μην έχει δάσκαλο από τις αρχές Οκτώβρη έως και σήμερα και εξηγούμαι. Στις αρχές Οκτώβρη  ο δάσκαλος της ΄Δ τάξης ορίστηκε διευθυντής  στο Δεύτερο Δημοτικό Σχολείο Σπερχειάδας για να αντικαταστήσει την μέχρι τότε διευθύντρια που έγινε Συντονίστρια Εκπαίδευσης χωρίς όμως πρώτα να έρθει αντικαταστάτης του. Από τότε και μέχρι σήμερα η τάξη μένει χωρίς δάσκαλο και όσο και αν προσπάθησαν οι υπόλοιποι δάσκαλοι και ο αναπληρωτής διευθυντής του σχολείου μας να γεμίσουν το κενό τα παιδιά μας ουσιαστικά έχασαν το πρώτο τρίμηνο.

 Και σαν να μην έφτανε αυτό ο νέος Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης , για να εξοικονομήσει ώρες και να φαίνεται το κενό μικρότερο διέκοψε προσωρινά την λειτουργία του ολοήμερου αλλά και της πρωινής ζώνης . Έτσι ούτε λύση έδωσε στο πρόβλημα του δασκάλου της Δ τάξης αλλά δημιούργησε και νέο πρόβλημα αφού οι εργαζόμενοι γονείς δεν έχουν τη βοήθεια που προσφέρει τόσο το ολοήμερο όσο και η πρωινή ζώνη.  Η υποβάθμιση του σχολείου μας είναι φανερή και   πρόθεση για ουσιαστική επίλυση του προβλήματος δεν υπάρχει από τους αρμοδίους.

 Ως  γονιός και ως φορολογούμενος πολίτης απαιτώ τον άμεσο διορισμό δασκάλου για την ΄Δ τάξη και την άμεση επαναλειτουργία της πρωινής ζώνης και του ολοημέρου. Φυσικά και απαιτώ εξηγήσεις   για τον λόγο για τον οποίο το παιδί μου έχασε δύο μήνες από τη σχολική του χρονιά αλλά και ένα πλάνο για το πώς θα καλύψει  την ύλη χωρίς «πασαλείμματα» .

Υ.Γ Ως γονιός νιώθω την ανάγκη  να ευχαριστήσω τους Δασκάλους του σχολείου μας και τον αναπληρωτή διευθυντή μας που πραγματικά προσπαθούν να καλύψουν τα βασικά μαθήματα για τα παιδιά μας. Φαίνεται ότι κάποιοι πραγματικά θεωρούν τη δουλεία τους λειτούργημα πράγμα που δεν μπορώ να πω για τους προϊσταμένους τους.

ΠΑΤΑΚΙΆΣ ΙΩΆΝΝΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Πανελλήνιες 2025: Στατιστική — Όχι ένα, αλλά πέντε επαγγέλματα σε μία σχολή
Πανελλήνιες - Μηχανογραφικό 2025: Η Στατιστική ως «ελβετικός σουγιάς» σπουδών - Δεν υπόσχονται «κοινωνικό κύρος» όπως η Ιατρική ή η Νομική, ούτε...
Πανελλήνιες 2025: Στατιστική — Όχι ένα, αλλά πέντε επαγγέλματα σε μία σχολή