Thumbnail
Δείτε το ΦΕΚ όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβέρνησης 

 Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 26 του ν. 3879/2010 (Α΄ 163), «Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και λοιπές διατάξεις». 2. Τα άρθρα 20, 21 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159).

3. Τις διατάξεις των παρ. 7,8 του άρθρου 21 του ν. 4251/2014 (Α΄ 80).

4. Τις διατάξεις των άρθρων 5, 9 και 31 του ν. 3848/2010 (Α΄ 71) «Αναβάθμιση του ρόλου του Εκπαιδευτικού - καθιέρωσης κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην Εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις».

5. Τις διατάξεις του ν. 2101/1992 (Α΄ 192) με τον οποίο κυρώθηκε η «Διεθνής Σύμβαση του OHE για τα Δικαιώ- ματα του παιδιού» και ιδίως τα άρθρα 28-30 αυτής.

6. Τις διατάξεις του ν. 3304/2005 (Α΄ 16) για την «Εφαρ- μογή της αρχής της ίσης μεταχείρισης ανεξαρτήτως φυλετικής ή εθνοτικής καταγωγής, θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας, ηλικίας ή γενετήσιου προσα- νατολισμού» και ιδίως τα άρθρα 6 και 12 αυτού.

7. Τις διατάξεις του άρθρου 2, παρ. 6 του ν. 2986/2002 (Α΄ 24) «Οργάνωση των περιφερειακών υπηρεσιών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».

8. Το ν. 1566/1985 (Α΄ 167), «Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις».

9. Τα άρθρα 34 και 35 του ν. 2413/1996 (Α΄ 124) «Οργάνωση και Λειτουργία Σχολείων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης».

10. Το άρθρο 2 του v. 3966/2011 (Α΄ 118) «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ” και λοιπές διατάξεις».

11. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του «κώδικα νομοθεσίας για την κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα», που κωδικοποιήθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98).

12. Τις διατάξεις του π.δ. 70/2015 (Α΄ 114) περί Μετονομασίας του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων σε Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

13. Τις διατάξεις του π.δ. 125/2016 (Α΄ 210) «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».

14. Την αριθμ. 150277/Α1/25.09.2015 (Β΄ 2110) υπουργική απόφαση «Συντομογραφία τίτλου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων»

 

Δείτε το έγγραφο σε μορφή pdf 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη - «Τα παιδιά πάνε εύκολα στο ChatGPT, πιστεύοντας οτιδήποτε τους πει και το...
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την AI στην τάξη και εντοπίζει όσους κάνουν εργασίες με ChatGPT
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ