Thumbnail
Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων

 Αναδείξαμε την καθυστέρηση που οδήγησε στο να μην υπάρχουν, έστω κι αν ήταν έτοιμα τα πάντα, οι 250 ΤΥ στην Α’ φάση και πιέσαμε για να πάρουμε απαντήσεις τις οποίες και κοινοποιήσαμε.

Η περίεργη στάση των υπευθύνων όμως, που δήλωναν ανήξεροι, σηματοδοτεί πως ενδεχομένως κάτι άλλο κρύβεται πίσω απ αυτήν την αλλαγή που εκθέτει και τον Υπουργό.

Πιστεύουμε πως όχι μόνο θα ήταν πιο σοβαρό να έδιναν τις απαραίτητες εξηγήσεις αλλά και θα καθησύχαζε τους φόβους που δημιουργούνται δικαιολογημένα τώρα.

Τονίζουμε εδώ πως αυτές ήταν πιστώσεις που κατά προτεραιότητα θα πήγαιναν για να συνεχίσουν τα περσινά τμήματα.

Η ανακοίνωση φυσικά δεν μας καλύπτει κι από αύριο θα ερευνήσουμε το θέμα.

ΠΑΣΑΔ


Ο ΠΑΣΑΔ απαντά για το αν οι Περιφερειακοί Διευθυντές έχουν σχέση με την καθυστέρηση των ΤΥ

Πουθενά στην ανάρτησή μας δεν κάνουμε αναφορά στους Περιφερειακούς Διευθυντες, διότι δεν έχουν ευθύνη.
Τα κονδύλια πρέπει πρώτα να φύγουν απ το Υπουργείο προς τις Περιφέρειες και μετά να ιδρυθούν οι ΤΥ απ αυτές.

Αν κάποιοι εξέθεσαν τον Υπουργό όχι μόνο στους αναπληρωτές, που συμπλήρωσαν τις δηλώσεις τους με βάση την ανακοίνωση που έκανε στη συνάντηση που είχε με την ΔΟΕ αλλά και στην ίδια την ΔΟΕ (υποθέτοντας πως ο ίδιος δεν είχε γνώση για τα όσα τεκταίνονται) αυτοί είναι οι συνεργάτες του.

Ανεπιτυχής και η προσπάθεια να συνδεθούν οι ΤΥ με τις ΔΥΕΠ από το Υπουργείο, ως αίτιο καθυστέρησης, μιας και λειτουργούσαν και πριν απ αυτές όπως πέρυσι, πρόπερσι κλπ. Αυτά τα τμήματα δεν έπρεπε να λειτουργήσουν κατά προτεραιότητα; Οι 250 πιστώσεις σ αυτά δεν ήταν προγραμματισμένες να πάνε; Πώς αλλιώς θα είχαν ανακοινωθεί;

Το ίδιο το χρονικό πλαίσιο της ανακοίνωσης άλλωστε είναι απαράδεκτο και ιδιαίτερα προβληματικό.

Όπως γράψαμε και στην ανακοίνωσή μας, όλο αυτό είναι πλέον προς διερεύνηση.

ΠΑΣΑΔ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Προάγεται στην ΣΤ' Δημοτικού και στην αιωνιότητα»: Το σπαρακτικό αντίο στον 12χρονο από την Άρτα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολεία, μαθητής
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Ποια σχολεία θεωρούνται δυσπρόσιτα και πώς μοριοδοτούνται – Όλες οι αλλαγές για το 2025
Μοριοδότηση και υπηρεσία στα δυσπρόσιτα: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Δημόσια εκπαίδευση
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
Όταν μιλάμε για «υπερβαθμολόγηση», έμμεσα καλούμαστε οι εκπαιδευτικοί να γίνουμε πιο αυστηροί/ες στα λάθη, αδιαφορώντας για την παιδαγωγικά αναγκαία...
Η πλαστή εικόνα της στατιστικής και ο μύθος της «υπερβαθμολόγησης» των μαθητών
PAIDEIAS
ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 - Όλα τα ονόματα
Δημοσίευση σε ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 -Προκήρυξη 2ΓΕ/2023»
ΦΕΚ αναμορφωμένων τελικών αξιολογικών πινάκων κλάδων ΠΕ02, ΠΕ04.01, ΠΕ06, ΠΕ86 - Όλα τα ονόματα