Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας 

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί η πληρωμή έναντι μισθοδοσίας Δεκεμβρίου 2016 έως 15-12-2016. Προκειμένου αυτό να είναι εφικτό, επιβάλλεται να έχει ολοκληρωθεί η εκκαθάριση μισθοδοσίας Νοεμβρίου 2016 έως 10-12-2016. Γι’ αυτόν τον σκοπό, οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, καθώς και οι Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, πρέπει άμεσα, να μεριμνήσουν ώστε:

1) τα παρουσιολόγια Νοεμβρίου να έχουν αποσταλεί από τις σχολικές μονάδες στις Δ/νσεις Εκπαίδευσης έως τις 2-12-2016.

2) Οι μισθοδοτικές καταστάσεις Νοεμβρίου 2016 να έχουν ολοκληρωθεί, να έχουν ελεγχθεί και να έχουν αποσταλεί στην Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ το αργότερο έως τις 6-12-2016,

3) Να έχει ενημερωθεί το σύστημα μισθοδοσίας με όλες τις μακροχρόνιες άδειες και παραιτήσεις των εκπαιδευτικών που αφορούν τον Δεκέμβριο έως τις 13-12-2016, προκειμένου να μπορεί να υπολογιστεί ορθά και να πληρωθεί το έναντι Δεκεμβρίου έως 15-12-2016.

 

Δείτε το σχετικό έγγραφο εδώ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia