Rapid test
Nikos Libertas / SOOC
«Η πληρωμή των τεστ οδηγεί στην μείωση του μισθού των εκπαιδευτικών» καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων

Να σταματήσει ο εμπαιγμός των πολιτών από την κυβέρνηση και η καλλιέργεια διχαστικού κλίματος με τη μορφή διακρίσεων εις βάρος των μη εμβολιασμένων εργαζόμενων, ζητά η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων.

«Υγιείς μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί υποχρεώνονται σε εβδομαδιαίο έλεγχο την ίδια ώρα που το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας εισέρχεται ελεύθερα στις σχολικές μονάδες και επιβεβαιωμένα περιστατικά  μπορούν να επιστρέψουν στο σχολείο μετά την παρέλευση πέντε (5) ημερών, ακόμη και αν ο διαγνωστικός έλεγχος είναι θετικός» αναφέρει σε ανακοίνωσή της.

«Η πληρωμή των τεστ οδηγεί στην μείωση του μισθού τους και στην κατάργηση του κατοχυρωμένου δικαιώματός τους στην δωρεάν παροχή και πρόσβαση σε ιατρικές υπηρεσίες» προσθέτει.

Στη συνέχεια, καταγγέλλει την έμμεση περικοπή του μισθού των εκπαιδευτικών και απαιτεί την άμεση κατάργηση της απόφασης για κατ’ εξαίρεση διενέργεια υποχρεωτικών και επί πληρωμή διαγνωστικών ελέγχων και την επαναφορά στην εργασία τους όλων των εργαζομένων που είναι σε αναστολή εργασίας.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων:

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ιωαννίνων καλεί την κυβέρνηση σταματήσει τον εμπαιγμό των πολιτών και την καλλιέργεια διχαστικού κλίματος με τη μορφή διακρίσεων εις βάρος των μη εμβολιασμένων εργαζόμενων. Η επιβολή της διενέργειας τεστ σε μη εμβολιασμένους εργαζόμενους αποτελεί τιμωρητικό μέτρο, εφόσον όλοι γνωρίζουμε ότι και οι εμβολιασμένοι νοσούν και μεταδίδουν τον ιό. Υγιείς μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί υποχρεώνονται σε εβδομαδιαίο έλεγχο την ίδια ώρα που το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας εισέρχεται ελεύθερα στις σχολικές μονάδες και επιβεβαιωμένα περιστατικά  μπορούν να επιστρέψουν στο σχολείο μετά την παρέλευση πέντε (5) ημερών, ακόμη και αν ο  διαγνωστικός έλεγχος είναι θετικός. Και όλα αυτά συμβαίνουν ενώ τα μέτρα έχουν αρθεί σε όλους τους άλλους χώρους πλην του εργασιακού.

   Στόχος της κυβέρνησης είναι η οικονομική αφαίμαξη, η σωματική και ψυχική ταλαιπωρία των μη εμβολιασμένων εργαζομένων.

   Η πληρωμή των τεστ οδηγεί στην μείωση του μισθού τους και στην κατάργηση του κατοχυρωμένου δικαιώματός τους στην δωρεάν παροχή και πρόσβαση σε ιατρικές υπηρεσίες.

   Οι διακρίσεις, η καταπάτηση εργασιακών και ατομικών δικαιωμάτων, η εργαλειοποίηση των κρίσεων και η διατήρηση του κλίματος φόβου και διαχωρισμού αποσκοπεί στην δυσλειτουργία των κοινωνικών θεσμών, στη διάλυση της δημόσιας υγείας και των εργασιακών σχέσεων.

   Υπερασπίζουμε το δικαίωμα των μη εμβολιασμένων πολιτών στην ισότιμη αντιμετώπισή τους στον χώρο εργασίας τους και στην ισότιμη συμμετοχή τους στη δωρεάν παροχή υπηρεσιών υγείας. 

   Καταγγέλλουμε την έμμεση περικοπή του μισθού τους. 

   Απαιτούμε την άμεση κατάργηση της απόφασης για κατ’ εξαίρεση διενέργεια υποχρεωτικών και επί πληρωμή διαγνωστικών ελέγχων και την επαναφορά στην εργασία τους όλων των εργαζομένων που είναι σε αναστολή εργασίας.

Για το Δ.Σ της ΕΛΜΕ

Ο Πρόεδρος                                                                                                  Ο Γραμματέας

Μπόζιος Κων/νος                                                                                      Καλαμπόκης Χρήστος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/5

Ξεπεράστηκε κάθε όριο: Χιλιάδες παίρνουν online Proficiency σε 1 ημέρα ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολεια εκπαιδευση
Υπουργείο Παιδείας: Τι ψηφιοποιείται και ποιες διαδικασίες απλουστεύονται για την διευκόλυνση του διοικητικού έργου των εκπαιδευτικών
Ψηφιοποίηση των υπηρεσιακών Εγγράφων και ψηφιακή υπογραφή του διδακτικού προσωπικού
Υπουργείο Παιδείας: Τι ψηφιοποιείται και ποιες διαδικασίες απλουστεύονται για την διευκόλυνση του διοικητικού έργου των εκπαιδευτικών