Τι λένε οι Πανεπιστημιακοί για το νέο ποινολόγιο του υπουργείου Παιδείας
Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας: Το νέο ποινολόγιο των μαθητών αγνοεί τις πραγματικές αιτίες του προβλήματος

Τα «βέλη» τους κατά του υπουργείου Παιδείας για την αυστηροποίηση των ποινών σε βάρος μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών εξαπολύουν πανεπιστημιακοί του στα μέλη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του πανεπιστημίου Θεσσαλίας, καθώς υποστηρίζει ότι «αγνοεί τις πραγματικές αιτίες του προβλήματος».

«H αυστηροποίηση των ποινών που προκρίθηκε από το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ως λύση για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας θεωρούμε ότι αγνοεί τις πραγματικές αιτίες του προβλήματος και απαξιώνει τον παιδαγωγικό και διδακτικό ρόλο του σχολείου, ενοχοποιώντας και καθιστώντας αβοήθητους γονείς και εκπαιδευτικούς» τονίζει το Παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Στη συνέχεια, επισημαίνει:

«Επιπλέον, βασίζεται σε ένα αντι-επιστημονικό και τιμωρητικό μοντέλο, το οποίο αντί να μειώσει, αναμένεται να αυξήσει με γεωμετρική πρόοδο τα φαινόμενα της βίας, καθώς δεν περιλαμβάνει κανένα ουσιαστικό μέτρο που θα μπορούσε να αλλάξει το σχολικό κλίμα και να ενισχύσει το αίσθημα ασφάλειας όλων των παιδιών.

Ως πανεπιστημιακοί δάσκαλοι των αυριανών εκπαιδευτικών εκφράζουμε την έντονη διαφωνία μας με τα μέτρα που προτείνονται από το Υπουργείο και υποστηρίζουμε ότι η αξιοποίηση των εργαλείων της παιδαγωγικής επιστήμης και η συνέργεια πολιτείας, επιστημονικής κοινότητας, οικογένειας και σχολείου σε συνδυασμό με πολιτικές άρσης των ανισοτήτων και του κοινωνικού αποκλεισμού είναι η μόνη λύση για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας.

Σύμφωνα με τη σύγχρονη επιστημονική έρευνα, η έξαρση της βίας που ασκούν παιδιά και έφηβα άτομα σχετίζεται άμεσα με το κοινωνικό πλαίσιο στο οποίο αυτά μεγαλώνουν, τον τρόπο που λειτουργούν οι θεσμοί, τη φτωχοποίηση μεγάλου μέρους του πληθυσμού, την ποιότητα της διακυβέρνησης και της δημοκρατίας, την υποτίμηση του σχολείου και της εκπαιδευτικής κοινότητας».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πιερρακακης
Πανελλήνιες 2024: Η "ήπια" αύξηση των εισακτέων περιείχε μπόλικη...κοπτοραπτική!
Παρά την κοπτοραπτική το υπουργείο Παιδείας αύξησε μόνο κατά 277 τις θέσεις για τους εισακτέους στις φετινές Πανελλήνιες εξετάσεις
Πανελλήνιες 2024: Η "ήπια" αύξηση των εισακτέων περιείχε μπόλικη...κοπτοραπτική!
εξετάσεις
Πρότυπα Σχολεία: Αύριο οι εξετάσεις για 9.454 υποψήφιους - Οδηγίες τελευταίας στιγμής για γονείς και μαθητές
Σήμερα η κλήρωση για τα Πειραματικά - Εχουν κατατεθεί 10.845 αιτήσεις για 3.003 θέσεις
Πρότυπα Σχολεία: Αύριο οι εξετάσεις για 9.454 υποψήφιους - Οδηγίες τελευταίας στιγμής για γονείς και μαθητές
κορονοϊός, κοξάκι, γρίπη
ΕΟΔΥ: Σχετικά με το θάνατο του μικρού παιδιού από παρβοϊό σε παιδικό σταθμό - Τα συμπτώματα
Σοκ έχει προκαλέσει ο θάνατος παιδιού από παρβοϊό - Αυξημένη εγρήγορση για συσχέτιση περιστατικών μυοκαρδίτιδας στα παιδιά με τη λοίμωξη από τον...
ΕΟΔΥ: Σχετικά με το θάνατο του μικρού παιδιού από παρβοϊό σε παιδικό σταθμό - Τα συμπτώματα
αναπηρία
Εκπαίδευση, ΤΠΕ και αναπηρία: «Ψηφιακό χάσμα» την ίδια στιγμή που οι μαθητές με αναπηρία αυξάνονται...
Ερευνα: Ούτε η πρόσβαση αναπήρων στις ΤΠΕ είναι ισότιμη - Ποσοστό 40% των αναπήρων δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ το διαδίκτυο και μόλις 2 στους 10...
Εκπαίδευση, ΤΠΕ και αναπηρία: «Ψηφιακό χάσμα» την ίδια στιγμή που οι μαθητές με αναπηρία αυξάνονται...