Thumbnail
Τι δήλωσε οπρώην βουλευτής του Ποταμιού

Εξέφρασα την αγωνία μου για την πορεία του κόμματος, είπε ο Ιάσωνας Φωτήλας, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 Fm» για την διαγραφή του από το κόμμα και συμπλήρωσε πως ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα, με επιστολή του στο Ποτάμι, είχε χτυπήσει το καμπανάκι κινδύνου και ζητούσε σύγκληση της ΚΟ.

Το Ποτάμι δεν μπορεί να έχει αυτόνομη πορεία, υπογράμμισε στο «Πρακτορείο 104,9 Fm» και τόνισε ότι το πρόγραμμα του κόμματος και τα στελέχη έχουν πολλά να πουν.

Υποστήριξε στον Σταύρο Θεοδωράκη, πως η μοναδική ελπίδα για το κόμμα είναι η συνεργασία με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ωστόσο τόνισε ότι δήλωσε ανοιχτός σε κάθε άλλη πρόταση.

Ο Ιάσωνας Φωτήλας έκανε λόγο για ανακοίνωση λάσπης από την πλευρά του Ποταμιού και είπε πως δεν έχει μιλήσει με τη ΝΔ, αλλά θα στηρίξει τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη ΝΔ, ανεξάρτητα από την ένταξή τους ή όχι στο κόμμα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

καφές
Προσοχή στον συνδυασμό: Ποια φάρμακα δεν πρέπει να παίρνεις με καφέ
Ο αγαπημένος σου καφές μπορεί να μειώσει την αποτελεσματικότητα των φαρμάκων ή και να προκαλέσει σοβαρές παρενέργειες
Προσοχή στον συνδυασμό: Ποια φάρμακα δεν πρέπει να παίρνεις με καφέ
Τεχνητή Νοημοσύνη
Η τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία: Εργαλείο εξοικονόμησης χρόνου για τους εκπαιδευτικούς
Η κυβέρνηση της Αγγλίας ενθαρρύνει τη χρήση AI για βαθμολόγηση και επικοινωνία με γονείς – Με σαφείς οδηγίες για τα σχολεία
Η τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία: Εργαλείο εξοικονόμησης χρόνου για τους εκπαιδευτικούς