Thumbnail

 

Σχολιασμός Μαθηματικά Γενικής Παιδείας
Τα θέματα της Γενικής Παιδείας ήταν τα πιο δύσκολα θέματα που έχουν τεθεί σε επίπεδο Πανελλαδικών Εξετάσεων, όχι μόνο Κανονικών αλλά και Επαναληπτικών που θεωρούνται πιο απαιτητικές. 
Πρώτη φορά βλέπω συνδυαστικό θέμα τέτοιου μεγέθους στο Β. 
Πρώτη φορά βλέπω να μην υπάρχει καθόλου κλιμάκωση, θεωρία απλή (άρα έως 5 μονάδες) και δύσκολα θέματα Β, Γ, Δ (άρα έως 15 μονάδες), δύο ταχύτητες εύκολα και πολύ δύσκολα.  
Πρώτη φορά βλέπω τόσα πολλά (και δύσκολα)  ερωτήματα στα Μαθηματικά της Γενικής Παιδείας με αποτέλεσμα το τρίωρο να φαντάζει λίγο…
Πρώτη φορά αντιμετωπίζω την απόλυτη αδικία μεταξύ των Μαθημάτων Γενικής Παιδείας, ήδη κάποιοι μαθητές ξεκινούν με πλεονέκτημα και άλλοι με μειονέκτημα. Η διαφορά των μορίων λόγω αυτής της ανακολουθίας είναι μεγάλη που δύσκολα καλύπτεται από τους υποψήφιους. Φαίνεται ότι μεταξύ μαθητών ίδιων δυνατοτήτων πλεονέκτημα θα έχουν οι μαθητές που δεν διαγωνίστηκαν στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας. 
Πρώτη φορά βλέπω τόσο όμορφα θέματα που αδικούνται από την αδηφάγα υπερβολή τους να τεθούν και στο εύκολα θέμα Β. Ξεχάσαμε ότι οι μαθητές παίρνουν βαθμό και για απολυτήριες εξετάσεις γι αυτό δεν εξετάζονται ενδοσχολικά, οπότε το 10 θα έπρεπε τουλάχιστον να ήταν πιο προσιτό. 
Για το γνωστικό αντικείμενο…
1) Υπάρχει πρόβλημα στο Γ θέμα με την μικρότερη παρατήρηση 50. Δεν εξασφαλίζεται ότι θα είναι και το κατώτατο όριο της πρώτης κλάσης, σύμφωνα με τα γραφόμενα του σχολικού βιβλίου. 
2) Συνεχίζουμε στο Γ θέμα, η διατύπωση «…μεταφέρετε στο γραπτό σας τον πίνακα συμπληρωμένο» σημαίνει ότι βαθμολογούμε το κάθε κελί και όχι την τεκμηρίωση, όχι τις πράξεις. Το πρόβλημα είναι ότι στο επόμενο ερώτημα δίνονται οι απαντήσεις οπότε θα μπορούσε κάποιος ακούραστα να τις αντιγράψει στον πίνακα και να πάρει όλες τις μονάδες χωρίς να έχει κάνει καμία πράξη, καμία τεκμηρίωση!! 
3) Τέλος στο θέμα Δ3 στα εσπερινά Λύκεια είναι τελείως λανθασμένο, αφού οι αριθμοί που θεωρούν ότι ικανοποιούν κάποιες σχέσεις είναι ανύπαρκτοι!! Ένα εξόφθαλμο λάθος που το παρατηρεί μέχρι και μαθητής του Δημοτικού! 
Θεωρώ ότι μεγάλη ευθύνη την έχουν οι εισηγητές που δεν είχαν κλιμάκωση τα θέματά τους, επίσης ευθύνη έχει και ο λύτης της επιτροπής που δεν εισηγήθηκε (αν το έπραξε τότε κάνω λάθος) ότι τα θέματα είναι πάρα πολλά για το τρίωρο που απαιτείται. 
 
Καθηγητής Μαθηματικών
Μάκης Χατζόπουλος 
για το http://lisari.blogspot.com 
 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Που θα ανέβουν οι βάσεις

«Απογείωση» στις Πανελλαδικές: Η επιλοχίας των Απάτσι με 19.360 μόρια ανοίγει φτερά για το Πανεπιστήμιο

Μηχανογραφικό 2025: Αυτός είναι ο χάρτης των αντιστοιχιών για 96 Τμήματα - Οι μεγάλες αλλαγές

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

perisos_0.jpg
ΚΚΕ για σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: «Τα πρόστιμα να πληρώσουν αυτοί που παρανόμησαν»
«Μια “τεχνική λύση” που επί των τελευταίων κυβερνήσεων της ΝΔ γιγαντώθηκε ως κακοφορμισμένο απόστημα μιας συμμορίας επιτήδειων και των πολιτικών τους...
ΚΚΕ για σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: «Τα πρόστιμα να πληρώσουν αυτοί που παρανόμησαν»
παμακ
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ετήσιο εκπαιδευτικό σχολείο με θέμα «Γυναίκες Ειρήνη και Ασφάλεια»
Το Σχολείο διεξάγεται με τη χορηγία και υπό την αιγίδα του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών και πραγματοποιείται σε συνδιοργάνωση με την Έδρα UNESCO...
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ετήσιο εκπαιδευτικό σχολείο με θέμα «Γυναίκες Ειρήνη και Ασφάλεια»
Νίκος Πλακιάς
Πλακιάς: Για το έγκλημα στα Τέμπη, γιατί δεν άνοιξαν τα τηλέφωνα;
Ο πατέρας θυμάτων των Τεμπών ζητά απαντήσεις για τις επισυνδέσεις που έγιναν στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ — «Μήπως θα ακούγαμε τη φωνή του Πρωθυπουργού;»
Πλακιάς: Για το έγκλημα στα Τέμπη, γιατί δεν άνοιξαν τα τηλέφωνα;
Starbucks στο Μοναστηράκι
Μοναστηράκι: Χάκερς «χτύπησαν» τις οθόνες του Starbucks με μηνύματα για την Παλαιστίνη
Αντιπολεμικά συνθήματα κατά του Ισραήλ προβλήθηκαν δημόσια στο κατάστημα της πολυεθνικής στο Μοναστηράκι, viral βίντεο στο TikTok συγκεντρώνει...
Μοναστηράκι: Χάκερς «χτύπησαν» τις οθόνες του Starbucks με μηνύματα για την Παλαιστίνη