radar
Γιατί ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν χρεώθηκε κάποια παράβαση;

Η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας συγκαταλέγεται στις πιο επικίνδυνες παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, και ως εκ τούτου επισύρει αυστηρές ποινές. Αυτές, ωστόσο, δεν εφαρμόστηκαν για έναν οδηγό ο οποίος κινήθηκε με «εγκληματική» ταχύτητα σε δημόσιο δρόμο.

Σύμφωνα και με βελγικά δημοσιεύματα ένας «δαίμονας της ταχύτητας», πριν από σχεδόν μια 2ετία, αποφάσισε να ανακαλύψει την μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να επιτύχει με το αυτοκίνητο του σε δημόσιο δρόμο και επέλεξε ένα τμήμα του βελγικού αυτοκινητόδρομο E 313 που βρίσκεται κοντά στη Λιέγη.

Με όριο στους αυτοκινητόδρομους του Βελγίου τα 120 χλμ./ώρα και έχοντας αναπτύξει ιλιγγιώδη ταχύτητα, το αυτοκίνητο πέρασε μπροστά από το ραντάρ, το οποίο λειτούργησε κανονικά. Ωστόσο ο οδηγός του αυτοκινήτου, δεν χρεώθηκε κάποια παράβαση.

Ο λόγος που ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν έλαβε ούτε μία κλήση από τη βελγική αστυνομία εντοπίζεται σε μια «τρύπα» που υπάρχει στη σχετική νομοθεσία αναφορικά με το καλιμπράρισμα και τη λειτουργία των συγκεκριμένων ραντάρ ταχύτητας.

Ειδικότερα τα κινητά ραντάρ ταχύτητας Redflex NK7 που χρησιμοποιούνται από τους Βέλγους έχουν ρυθμιστεί να καταγράφουν παραβάσεις του ορίου ταχύτητας έως και τα 300 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τις βελγικές αρχές ο οδηγός του αυτοκινήτου κινούνταν την ώρα που πέρασε μπροστά από το ραντάρ με 306 χλμ./ώρα.

Και ενώ η παραπάνω ταχύτητα καταγράφηκε στην οθόνη του ραντάρ, ως ταχύτητα άνω των 300 χλμ./ώρα, το σύστημα που κάνει τη λήψη της σχετικής φωτογραφίας δεν λειτούργησε αφού έχει ρυθμιστεί να το κάνει έως και τα 300 χλμ./ώρα, σύμφωνα και με το νόμο.

Έτσι, χωρίς την απαραίτητη φωτογραφία, οι αρχές δεν είχαν κανένα αποδεικτικό στοιχείο ως προς το αυτοκίνητο που πέρασε μπροστά από το ραντάρ ταχύτητας και έτσι δεν μπόρεσαν να βρουν ούτε τον οδηγό του, ο οποίος παραμένει άγνωστος ακόμη και σήμερα, δύο περίπου χρόνια μετά το συμβάν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΥΠΑ
Την Παρασκευή το 7ο JobReady by DYPA στο Ζάππειο με δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής για αναζήτηση εργασίας
Τα «JobReady by DYPA» δίνουν την ευκαιρία σε όσους συμμετέχουν να ενδυναμώσουν τις τεχνικές αναζήτησης εργασίας, να ενισχύσουν τις επαγγελματικές και...
Την Παρασκευή το 7ο JobReady by DYPA στο Ζάππειο με δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής για αναζήτηση εργασίας
patranosokomeio
ΜΕΘ Αγρινίου: Ποινικές διώξεις για τους 40 θανάτους από κορονοϊό στην πανδημία
Συνολικά 41 ασθενείς με Covid νοσηλεύτηκαν στη ΜΕΘ Αγρινίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας - Από αυτούς, 40 έχασαν τη ζωή τους, ενώ ο 41ος ασθενής...
ΜΕΘ Αγρινίου: Ποινικές διώξεις για τους 40 θανάτους από κορονοϊό στην πανδημία
eggrafo xotzoglou
Κώστας Παπαδάκης (Δικηγόρος της Χρύσας Χοτζόγλου) προς alfavita.gr: «Οι αγωνιζόμενοι εκπαιδευτικοί νίκησαν σε αυτήν  την πρώτη μάχη»
«Αποδεικνύεται ότι η δυνητική αργία της Χρύσας ήταν νομικά αυθαίρετη και παράνομη, επειδή άσκησε τα συνδικαλιστικά της δικαιώματα».
Κώστας Παπαδάκης (Δικηγόρος της Χρύσας Χοτζόγλου) προς alfavita.gr: «Οι αγωνιζόμενοι εκπαιδευτικοί νίκησαν σε αυτήν  την πρώτη μάχη»
oloimerosxoleio2.jpg
Ολοήμερα Σχολεία: Ολοκληρώθηκε η μελέτη βιωσιμότητας για την επέκταση
Η μελέτη ανοίγει τον δρόμο για τη συνέχιση της δράσης, εφόσον τα στοιχεία από την πρώτη χρονιά εφαρμογής είναι θετικά και πληρούν τα απαιτούμενα...
Ολοήμερα Σχολεία: Ολοκληρώθηκε η μελέτη βιωσιμότητας για την επέκταση