Ουκρανία, κόσμος, πόλεμος, νεκροί,
Έρευνα από τον ΟΗΕ για εγκλήματα πολέμου

Με αμείωτη ένταση συνεχίζονται οι αγριότητες στον πόλεμο που κλιμακώνεται στην Ουκρανία από την ρωσική εισβολή της 24ης Φεβρουαρίου, με τη θηριωδία στην πόλη Μπούχα στα περίχωρα του Κιέβου να προκαλεί παγκόσμιο αποτροπιασμό με εικόνες από πτώματα στους δρόμους να κάνουν το γύρο του πλανήτη.

Μέχρι στιγμής έχουν εντοπιστεί 410 σοροί στα περίχωρα του Κιέβου ενώ η Ύπατη Αρμοστεία Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ, σημείωσε ότι ο εντοπισμός των μαζικών τάφων στην Μπούσα εγείρει «σοβαρά ερωτηματικά» όσον αφορά τη διάπραξη «πιθανών εγκλημάτων πολέμου». 

Διαβάστε τη συνέχεια στο ethnos.gr

Διαβάστε ακόμα στο ethnos.gr

Ουκρανία: Η πανωλεθρία των δυτικών αναλυτών και οι δύο λόγοι που ο ισχυρότερος στρατός της Ευρώπης αποδείχτηκε ελαττωματικός

Απίστευτο: Έκοψαν το ρεύμα σε γιαγιά 92 ετών με άνοια και με συσκευή οξυγόνου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο