Κορονοϊός: Σημειώθηκε το πρώτο κρούσμα στην υποσαχάρια Αφρική
Στη Νιγηρία το πρώτο κρούσμα

Ένα κρούσμα του νέου κορονοϊού επιβεβαιώθηκε χθες Πέμπτη στη Νιγηρία, το πρώτο στην υποσαχάρια Αφρική, ανακοίνωσε σήμερα το ομοσπονδιακό υπουργείο Υγείας της πολυπληθέστερης χώρας της ηπείρου.

Το υπουργείο Υγείας «επιβεβαίωσε ένα κρούσμα του κορονοϊού στην πολιτεία Λάγκος. Αυτό το κρούσμα που επιβεβαιώθηκε την 27η Φεβρουαρίου 2020 είναι το πρώτο που καταγράφεται από την έναρξη της επιδημίας» πνευμονίας που προκαλεί ο κορονοϊός, διευκρίνισε το ίδιο μέσω του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης Twitter.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

σχετικά άρθρα

Στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας η Νίκη Κεραμέως και ο Κ. Μητσοτάκης
Στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας η Νίκη Κεραμέως και ο Κ. Μητσοτάκης
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως και η υφ. Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη πραγματοποίησαν σύντομη επίσκεψη
Στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας η Νίκη Κεραμέως και ο Κ. Μητσοτάκης
Ξεκινά σήμερα η προθεσμία αιτήσεων υποτροφίας για μεταπτυχιακό στη Γαλλία
Ξεκινά σήμερα η προθεσμία αιτήσεων υποτροφίας για μεταπτυχιακό στη Γαλλία
Το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος σε συνεργασία με το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών ΙΚΥ δημιουργεί για το ακαδημαϊκό έτος 2020 ένα πρόγραμμα υποτροφιών...
Ξεκινά σήμερα η προθεσμία αιτήσεων υποτροφίας για μεταπτυχιακό στη Γαλλία
ΜΑΤ: Αγοράζουν χιλιάδες ασπίδες, δακρυγόνα, αλεξίσφαιρα γιλέκα λόγω Έβρου
ΜΑΤ: Αγοράζουν χιλιάδες ασπίδες, δακρυγόνα, αλεξίσφαιρα γιλέκα λόγω Έβρου
Προμήθεια τεράστιων ποσοτήτων για τα συνήθη ελληνικά δεδομένα υλικοτεχνικού εξοπλισμού σε μια προσπάθεια τυχόν εξελίξεις στα σύνορα
ΜΑΤ: Αγοράζουν χιλιάδες ασπίδες, δακρυγόνα, αλεξίσφαιρα γιλέκα λόγω Έβρου
Καθηγητές 2ου Πειραματικού ΓΕΛ: Η ζωντανή μετάδοση βλάπτει σοβαρά την αυθεντική εξ αποστάσεως διδασκαλία
Καθηγητές 2ου Πειραματικού ΓΕΛ: Η ζωντανή μετάδοση βλάπτει σοβαρά την αυθεντική εξ αποστάσεως διδασκαλία
Ψήφισμα Συλλόγου διδασκόντων 2ου Πειραματικού ΓΕΛ Αθηνών
Καθηγητές 2ου Πειραματικού ΓΕΛ: Η ζωντανή μετάδοση βλάπτει σοβαρά την αυθεντική εξ αποστάσεως διδασκαλία