katarreusi vrazilia

Μια επταώροφη πολυκατοικία κατέρρευσε σήμερα στην πόλη Φορταλέζα, στη βορειοανατολική Βραζιλία, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του τουλάχιστον ένας άνθρωπος, είπε ένας διασώστης στο τηλεοπτικό δίκτυο Globo News.

Μέχρι στιγμής, τρεις άνθρωποι ανασύρθηκαν ζωντανοί κι ένας νεκρός, σημείωσε ο διασώστης στο Globo News, χωρίς να δίνει κάποια εκτίμηση για έναν συνολικό αριθμό θυμάτων.

Στα πλάνα που μετέδωσαν τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας διακρίνεται μια ομάδα διασωστών, με πορτοκαλί φόρμες, να σκάβει κάτω από τα χαλάσματα.

Το κτίριο κατέρρευσε γύρω στις 10.30 το πρωί τοπική ώρα (16.30 ώρα Ελλάδας), όμως μέχρι στιγμής δεν έχουν αποσαφηνιστεί τα αίτια της κατάρρευσης.

Σύμφωνα με τον ενημερωτικό ιστότοπο G1, πεζοί που περνούσαν κάτω από το κτίριο, όταν εκείνο κατέρρευσε, μεταφέρθηκαν σε κοντινά νοσοκομεία, ενώ οι αρχές απέκλεισαν τους γύρω δρόμους.

ΑΠΕ-ΜΠΕ- Reuters

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia